Svetimas wrote: ↑2020-01-18 16:33
Augustas wrote: ↑2020-01-11 20:24
Aš manau, kad mano moralės sistema yra demokratinė, viską sprendžianti diskusijomis, o ne autoritarine prievarta.
Nu, ne. Nesutinku. Iš kai kurių diskusijų (tiek daug senesnių, kurias pamenu, tiek paskesnių) tam tikromis temomis (pvz., religine tematika) man susidarė įspūdis, kad su tavimi diskutuoti beviltiška. Tarsi tavo "moralinė sistema" "nuleista iš dangaus" ir tu ją supranti kažkaip aksiomatiškai.
Tikrai?

Atsiprašau, jei Tau taip pasirodė. Beveik visada rašau iš asmeninės patirties. Suprantu, kad kai kuriais atvejais galiu klysti, nes kitų žmonių patirtis yra galimai kitokia. Tik kad iki šiol nesutikau tokių žmonių, kurių patirtis
prieštarautų manąjai.
Žiūrint iš šalies panašu, kad tu ne kaupdamas žinias iš realaus gyvenimo modifikuoji ir papildai savo "moralinę sistemą" ar pasaulėžiūrą. O greičiau realybę bandai išlankstyti, pritaikyti ir pritempti prie savo "moralinės sistemos" "aksiomatikos", kai konkrečiuose gyvenimiškuose oponentų pateikiamuose kontra pavyzdžiuose išlenda prieštaringi dalykai.
Tai kad neišlenda prieštaringų dalykų.

O oponentų pateikiamuose "kontra" pavyzdžiuose (kurie, pasigilinus, yra ne kontra pavyzdžiai), deja, randu tik patvirtinimą, kad esu teisus.
Augustas wrote: ↑2020-01-16 20:52
Tai savaime suprantama, kad žmogus tyčia traumų nesirenka. Jos jį ištinka kaip kažkokių (netikusių) jo paties ar kitų žmonių veiksmų padarinys.
Nekalbėjau apie traumas. Kodėl tavo kalba staiga pasisuko apie traumas? Turi gal ką apie tai įdomaus papasakoti?
Tu rašei apie nesirinkimą, t.y., aš taip supratau, kad mini dalykus, kurių žmogus nepasirenka. O ko žmogus nesirenka, Tavo manymu? Tai tik blogų rezultatų.
Augustas wrote: ↑2020-01-16 20:52
Tik kad nei statistika, nei patys pasirinkusieji homoseksualų gyvenimo būdą to nepatvirtina.

Žiūr., pvz., CDC statistiką dėl lytiniu keliu plintančių ligų.
Kaip tai siejasi su tuo, ką sakiau? Nematau priežastinio ryšio su tuo, apie ką kalbėjau. Man panašiau į tai, kad paėmei statistiką, sumetei mintyse visus homo žmones į vieną krūvą, pažongliravai skaičiukais ir koreliacijomis nežinodamas ir nesuprasdamas, kodėl jie yra tokie, kokie yra, ir savimi patenkintas padarei gilias išvadas bei patvirtinai savo išankstines nuostatas.
Tai aš taip oponuoju Tavo nuomonei, o ne patvirtinu išankstines savo nuostatas.
Augustas wrote: ↑2020-01-16 20:52
Tai, kad atvirkščiai yra. Nes konsumistinis hedonizmas yra blogas
per se, nesvarbu, kaip jis bepasireikštų žmogaus gyvenime. Todėl jo atsisakymas kaip tik yra minėtojo
emotional integrity išsaugojimas.
Prie ko čia konsumistinis hedonizmas?
Prie homoseksualaus gyvenimo būdo, kurio atsisakymas kaip tik išsaugo homoseksualaus žmogaus
emotional integrity.