Svetimas wrote: ↑2020-11-28 13:16
Negriauk, Viliau, Augustui jo tikėjimo.

Tas tikėjimas jam psichologiškai padeda ir, kiek suprantu, iš jo jis semiasi sau tam tikro psichologinio komforto ir pan.
Na, ne Viliaus (ar dar kieno nors kito) nosiai ką nors padaryti su (bet kokiu) žmogumi, kad ir su Augustu. Tad tikėjimo Vilius ar dar kas nors iš išorės tikrai nesugriaus. Niekam. Tikėjimo gali atsisakyti tik pats žmogus, kai pats įsitikina, kad jo tikėjimas yra klaidingas. Todėl aš ir sakau, kad čia nieko neatvertinėju, nes paprasčiausiai neįmanoma iš išorės ką nors atversti. Galima patikslinti sąvokas ir sampratas, galima pamėginti argumentuoti ir kontrargumentuoti, galima netgi parodyti, kad kieno nors argumentai yra klaidingi, bet atversti (iš išorės) žmogaus vis tiek neįmanoma. Sprendimą atsiversti turi priimti pats žmogus, giliai apsvarstęs visus savo turimus argumentus ir kontrargumentus.
Gal tik daugiau problema sakyčiau tame, kad Augustas pernelyg rimtai stumia ir "agit-propina"
kitiems savo tikėjime esančius kai kuriuos pezalus. Ir kažkodėl nori, kad dauguma žmonių jiems pritartų.

Nesupranta, kad tie blogai ir pernelyg tiesiogiai suprasti pezalai jo tikėjime kaip tik gali pakenkti kitiems žmonėms ar net jam pačiam.
Mano agitpropinami dalykai niekam nekenkia. Visiškai. Tai pirma.
Antra, tai palaidas gyvenimo būdas kenkia žmonėms, nes žmonės nuo jo suserga įvairiomis ligomis, pvz., venerinėmis.
Trečia. Sutinku, kad kai kurie žmonės (pvz., libertaristinių pažiūrų žmonės) paprasčiausią agitprop'ą gali suprasti kaip primetinėjimą (nors tai yra neteisinga interpretacija).
Dėl kai kurių pezalų jis pats greičiausiai nėra tikras.
Jei turi minty celibato agitprop'ą palaidą gyvenimo būdą pasirinkusiems žmonėms, tai savo kailiu esu įsitikinęs, kad geriau yra celibatas, o ne laisvas seksas. O šiaip, taip, yra dalykų, dėl kurių formuluočių aš nesu tikras, ar tos formuluotės yra geros. Bet tai yra abejonės dėl dalykų formulavimo, o ne dėl dalykų esmės.
Dalį kurių galbūt būtų prasmingiausia interpretuoti alegoriškai ar gan meniškai. O jis tuos dalykus kažkodėl intepretuoja per daug tiesiogiai.
Interpretuoju taip, kaip ir reikia interpretuoti.

T.y., alegorijas interpretuoju kaip alegorijas, meniškus dalykus interpretuoju kaip meniškus dalykus, o moralinius/etinius priesakus interpretuoju kaip moralinius/etinius priesakus. Ir dar puikiai atskiriu, kur yra esminiai moraliniai/etiniai priesakai, o kur yra tik to meto kultūros sąlygoti tų moralinių/etinių priesakų formuluotės ir išskleidimai. Pažodžiui visko tikrai neinterpretuoju ir neketinu to daryti.
O, šiaip, ir šiais laikais yra nemažai žmonių, kurie laisvalaikiu ir pan. žavisi kokiais nors filmais, mokslinės fantastikos ar kitokiais literatūriniais kūriniais, įvairiomis juos dominančiomis temomis ir pan. Yra kažkokių dalykų dideli fanboy'ai ar kokių nors fandom'ų nariai. Tačiau, skirtingai nei kai kurie giliai tikintys ir religingi žmonės, minėtieji įvairių fandom'ų nariai neturi savyje tiek arogancijos visuomenėje esančius žmonių santykius ar kitus joje vykstančius reiškinius bet kokia proga visuotinai grįsti per savo fandom'ui būdingos ideologijos prizmę.

Ar reikia Tau priminti, kas yra tokios eisenos "Už (neva) lygybę"? Kam tos eisenos "Už (neva) lygybę" yra skirtos? Kokiu tikslu jos organizuojamos?
Taigi, gaunasi taip, kad kitus kaltini tuo, ką darai pats.
