Svetimas wrote: ↑2020-03-15 17:47
Augustas wrote: ↑2020-03-13 15:05
Tai jie - net religijotyros nestudijavę ateistai, kuriems religinės temos neįdomios, bet kai demonstruoti savo analfabetizmą religijų srityje niekas nedraudžia, tai ir demonstruoja.
O tu, Augustai, ar nenorėtum parodyti gerą pavyzdį, pabūti konstruktyvus, mus apšviesti ir parodyti, kur konkrečiai šioje diskusijoje forumiečiai "demonstravo analfabetizmą religijų srityje"?
Atsiprašau už nekonstruktyvumą. Tai yra mano kaltė, ir aš pabandysiu tai ištaisyti, diskutuoti kontruktyviai.
Lionginas wrote: ↑2020-03-15 22:47
Augustas wrote: ↑2020-03-15 15:12
Tikrai? Gal kontekstas buvo kitas?
"Kontekstas" skuba į pagalbą. Iš tiesų tai ne, ne kontekstas, viskas kur kas paprasčiau. Pateikiau tau popiežiaus raštą, kuriame sakoma, kad kas ne katalikas, tas vienareikšmiškai keliaus pragaran nepriklausomai nuo nuopelnų. Tu paskubėjai ir su tuo sutikai net pareikšdamas, kad ir dabar RKB pozicija tokia pati. Tuomet aš tau pateikiau naujesnį popiežiaus raštą, kuriame sakoma, kad į rojų gali patekti ir ne katalikai. Tuomet tu pradėjai išsisukinėti, bet galiausiai tiesiog apleidai temą. Ir viskas ok, galėjo taip ir likti, būtum pasiskaitęs papildomos literatūros ar šiaip kokios apologetikos šituo klausimu, būtume toliau diskutavę. Bet ne, užėjo drąsa kitus kaltinti neišmanymu po tokio susimovimo, net eilinį kartą melus pasijungei, mol nesakei kažko, ką iš tiesų prieš kelias dienas sakei. Žemas žemas lygis, Augustai, vien poza, nulis turinio.
Atsiprašau už tai, kad taip aštriai reagavau į Sejanaus provokaciją ir dėl to apleidau temą. Dėl to soriukas.
O jei grįžtam prie diskusijos temos, tai čia argumentų seka yra tokia: 1) Jėzus yra absoliučiai visų žmonių Išganytojas (tai reiškia, kad tik per Jėzų galima pasiekti Dangų); kitaip tariant, jeigu nori patekti į rojų, tai gali padaryti tik per Jėzų ir Jo įpėdinę Bažnyčią; 2) Kadangi norint patekti į rojų, būtina narystė Bažnyčioje, tai kyla klausimas, kaip bus su tais, kurie dabar nepriklauso Bažnyčiai; 3) Tame viduramžių Bažnyčios dokumente, kurį citavo Lionginas, parašyta, kad jie dar gali tapti Bažnyčios nariais gyvenimo pabaigoje ir tokiu būdu pasiekti rojų (aš tada rašiau, tik Lionginas ir kiti neatidžiai skaitė, kad gyvenimo pabaiga gali būti laikomas ir mirimo momentas).
O kas vyksta mirimo momentu pagal Bažnyčios mokymą (kaip tik čia ir pasireiškia jūsų nežinojimas)?
Pagal Bažnyčios mokymą tuo metu vyksta Teismas, ir to Teismo metu žmogus (nesvarbu kokio tikėjimo jis būtų buvęs iki mirties) sprendžia, ar jis nori priklausyti Bažnyčiai, ar nenori. Jei žmogus Teismo metu apsisprendžia už Bažnyčią, tai jau nesvarbu, kokio tikėjimo jis būtų buvęs iki mirties, tuo apsisprendimu jis tampa Bažnyčios nariu ir patenka, anot Liongino, į rojų. Tai štai tokiu būdu gali patekti į rojų net ir tie, kurie savo žemiškojo gyvenimo metu nepriklausė Bažnyčiai.
Na, ar man pavyko paaiškinti viską, ar dar norėtumėte, kad kažką paaiškinčiau?