O kokias geresnes ir šaunesnes alternatyvas pats žinai?
Vėl apie gėjų teises
Aš pats gana dažnai natūraliai elgiuosi pagal šį principą ("laikausi" jo) pagal savo supratimą, intepretaciją ir kiek realiai man tai pavyksta įvairiose situacijose. Tiesiog natūraliai savaime. Susiduriu ir matau daug žmonių, kurie taip natūraliai elgiasi. Tai nežinau apie kokius "visus" kalbi. Nes realistiškai kaip ir nepapuola tokie žmonės į tavo minėtą "visų" aibę? Ar papuola? Žinoma, mano minėti žmonės ir aš nesielgia kažkaip universaliai ar specialiai pagal minėtą principą. Natūralu, kad žmonės natūraliai nedaro kažko 100%.
Ir klausiau tavęs apie kitus alternatyvius šaunesnius ir geresnius moralinius principus, kokius žinai.
Gana dažnai ir pagal savo interpretaciją jau skamba kaip mėginimas pasilikti vietos išsisukinėjimui. Nebūk Augustas. Principas pakankamai vienareikšmis, arba jo laikaisi (ir šiuo metu esi ūbagas/sėdi kalėjime/turi bent kelias kardomasias priemones nesiartinti prie moterų) arba esi normalus žmogus ir nesilaikai. Statau, kad nesilaikai.Svetimas wrote: ↑2021-12-20 08:30Aš pats gana dažnai natūraliai elgiuosi pagal šį principą ("laikausi" jo) pagal savo supratimą, intepretaciją ir kiek realiai man tai pavyksta įvairiose situacijose. Tiesiog natūraliai savaime. Susiduriu ir matau daug žmonių, kurie taip natūraliai elgiasi. Tai nežinau apie kokius "visus" kalbi. Nes realistiškai kaip ir nepapuola tokie žmonės į tavo minėtą "visų" aibę? Ar papuola? Žinoma, mano minėti žmonės ir aš nesielgia kažkaip universaliai ar specialiai pagal minėtą principą. Natūralu, kad žmonės natūraliai nedaro kažko 100%.
Alternatyva nesąmoningų principų laikymuisi yra tų principų nesilaikyti. Jokios kitos alternatyvos nėra. Keistas labai klausimas, primena klausimus kokia alternatyva tikėjimui religinėmis pasakomis ar moderniais šarlatanizmais. Netikėti ir tiek.Ir klausiau tavęs apie kitus alternatyvius šaunesnius ir geresnius moralinius principus, kokius žinai.
Įstatymai (įskaitant ir konstitucijas) yra keičiami. Niekas neverčia manęs laikytis nuomonės, kad visi LR įstatymai yra geri ir nekeistiniAugustas wrote: ↑2021-12-13 21:10Nes žodis "tuoktis" pagal LR Konstituciją reiškia visiškai ką kitą, nei tos turtinės ir neturtinės teisės, kurios yra numatytos sutuoktiniams LR CK. Ir Lietuvos visuomenės dauguma, iš visko sprendžiant, yra pripratusi prie santuokos sąvokos sampratos, kuri yra LR Konstitucijoje, o ne prie Tavo susigalvotos sampratos. Todėl mes turėtumėm vartoti žodį "susituokti" LR Konstitucijos naudojama prasme. Štai, jei visuomenės daugumą Tu įtikinsi vartoti žodį "santuoka" Tavo susigalvota prasme, tada bus galima pakeisti LR Konstituciją, ir žodį "santuoka" vartoti ta prasme, kokia Tu nori.
Tai yra svarbiausia priežastis, kodėl tos pačios lyties sąjungos Lietuvoje (vis dar) negali būti vadinamos "santuokomis" (pagal Tavo žodžio "santuoka" supratimą). ir jau vien to turėtų užtekti.
O sąvokoms galiu priskirti tokias reikšmes kokios tik man patinka, čia jokia konstitucija man ne autoriteras.
Tai kad aš niekam nieko nediktuoju. Juk nereikalauju tavęs sutuokti su kokiu vyriškiu. Bet nemanau, kad darymas tai, kas nepatinka homofobinėms padugnėms, yra ėjimas prieš demokratiją, net jei tų padugnių yra dauguma. Demokratija yra daugiau nei padugnių diktatas. Tai dar ir mažumų apsauga nuo to diktato.Augustas wrote: ↑2021-12-13 21:10Negalime, nes blėnius (pagal LR visuomenės dabartinės daugumos požiūrį į santuoką) rašai Tu. Ir ligotoms ideologijoms atstovauji būtent Tu. Eisi prieš demokratiją, Lionginai? Įvedinėsi diktatūrą?Arba galima ignoruoti homofobinius kai kurių personų blėnius ir suteikti visoms poroms vienodas teises. Sakyčiau tai ženkliai geresnis sprendimas, nei pataikauti kažkieno ligotoms ideologijoms.
Nepamau, kad atsispirs. Teks tau ir kitiems disidentams pirdolinti į ruskyną, ten kur Putinas žada šitas iškrypėliškas homofobines vertybes ginti.Augustas wrote: ↑2021-12-13 21:10Arba nebus nei vieno, nei kito, nei trečio. Lietuva (kaip ir, pvz., Vyšegrado šalys) gali atsispirti toms blogoms ideologinėms idėjoms, kurios eina iš Vakarų.Nelabai svarbu ką tu ten siūlai, ateis laikas ir bus pradžioje partnerystės, po to ir santuokos. Nematau jokio poreikio kompromisui.
Dabar prisėsk, nes pasakysiu naujieną, kuria sunkiai patikėsi: klonavimas nėra stebuklas, žmonės jau kuris laikas klonuoja visokius padarus. Esu tikras, dievas gali užtaisyti palikuonius įvairiais būdais, ne tik klovanimu. bet ir visaip ten sukombinuodamas genus.
Kur taip RKB sako?
Ir kokiu būdu per tą smaukymo patirtį tapai santuokinių santykių ekspertu?
Na, kai aš pasakiau, kad tu "gelbsti" senukus nuo visokių laimės akimirkų, tu atsakei, kad santuoka nėra tai, santuoka yra sunkus darbas. Tai kaip čia reikėtų suprasti? Supratau taip, kaip suprastų visi - tu prieštarauji, kad santuokoje yra laimės momentų.Augustas wrote: ↑2021-12-13 21:10Aš nesakiau, kad laimės akimirkų nebūna. Aš sakiau, kad santuoka yra kasdienis sunkus darbas, o ne kad laimės akimirkų nebūna. Bėda čia yra ta, kad tos laimės akimirkos yra trumpos šalia to sunkaus darbo, kurį reikia nudirbti, kad santuoka gyvuotų sėkmingai.Tai krizių žinoma, būna. Bet tu nesakei, kad būna krizių. Tu sakei, kad nebūna jokių laimės akimirkų, nuo kurių tu saugai senus žmones.
Tai ne kažką tu nuveikęs. Senukai piktnaudžiauja teise į santuoką, o tu nieko nedarai, kad jiems tai uždraustum. Bet užtat prieš hoimoseksualų teisę į santuoką tai non-stop varai. Bus daugiau kokių paaiškinimų, kodėl prieš vienus kovoji, o prieš kitus - ne? Ar lieka tik akivaizdus paaiškinimas - homofobija?
Vat čia ir yra didžioji demokratijos tragedija. Didesnė dalis (nesvarbu, kad neturi kompetencijos tam tikrais klausimais) paėmė ir nusprendė, kad tautos valią atstovaus tam tikri politikai (nesvarbu, kad neturi kompetencijos tam tikrais klausimais). O tada kitai daliai tenka rausti iš gėdos, kai kiekvieną kart TV ekranuose staiposi Gražulis. Čia kažkas sako, kad "čia norit diktatūrą įvedinėti su gėjų teisėmis". Bet paradoksas tame, kad tik demokratinėse valstybėse tokie komentatoriai gali reikšti savo nuomonę. Jeigu kažkokiu stebuklinės pasakos būdu Lukašenka būtų gėjus, o Baltarusija - draugiškiausia LGBT valstybė, bet jis vis tiek liktų autokratas, tai garantuoju, kad jeigu atsirastų kas nors, kas sakytų, kad gal negerai tie gėjai ar kažkas panašaus - tuoj pat dingtų be žinios, iškristų pro viešbučio langą ar pan. Taip kad rėkaut apie demokratijos nebuvimą, kai realiai gali vos ne bet ką sakyt (kai kuriem veikėjam, kad ir tam pačiam Gražuliui, atrodo, išvis jokių ribų nėra net ir viešojoje erdvėje) ir vis tiek būsi laisvas pilietis, tai tiesiog elementaraus pasaulio suvokimo trūkumas.Lionginas wrote: ↑2021-12-20 11:54Tai kad aš niekam nieko nediktuoju. Juk nereikalauju tavęs sutuokti su kokiu vyriškiu. Bet nemanau, kad darymas tai, kas nepatinka homofobinėms padugnėms, yra ėjimas prieš demokratiją, net jei tų padugnių yra dauguma. Demokratija yra daugiau nei padugnių diktatas. Tai dar ir mažumų apsauga nuo to diktato.
Čia nėra tragedija, čia tiesiog laikinas negalavimas. Demokratijos visame pasaulyje, ypač brandžios, tokias ir panašias problemas labai sėkmingai sprendžia. Daugumoje vakarietiškų liberalių demokratijų visokioms mažumoms gyventi yra palyginti visai neblogai, jų teisinės bazės sutvarkytos, visi gyvena toliau ir sprendžia tikras problemas, o ne "gėjai išardys šeimas" ar panašias strašilkes.zota wrote: ↑2021-12-20 15:27Vat čia ir yra didžioji demokratijos tragedija. Didesnė dalis (nesvarbu, kad neturi kompetencijos tam tikrais klausimais) paėmė ir nusprendė, kad tautos valią atstovaus tam tikri politikai (nesvarbu, kad neturi kompetencijos tam tikrais klausimais). O tada kitai daliai tenka rausti iš gėdos, kai kiekvieną kart TV ekranuose staiposi Gražulis.
Nežinau, kodėl, bet kažkiek smalsu. Paliksiu nustatyti antropologams. Kaip ir religinių paistalų paplitimą įvairiose skirtingose kultūrose.*
*Jei iš tiesų jis toks paplitęs.
Ne „tautos“, o rinkėjų valią. Skirtumas svarbus. Nežinau, iš kur kilo tas prietaras, kad seimūnas turi atstovauti visą Lietuvą vienodai ir po lygiai, kas yra turbūt nė teoriškai neįmanoma. Jis turi atstovauti savo rinkėjus ir vykdyti pažadus, dėl kurių už jį balsavo. Net jei daliai Lietuvos, kaip dažnai būna, tie siekiai atrodo visiškai nepriimtini. Bet ta dalis atitinkamai gali išsirinkti savo atstovus. O jei yra per maža, kad kažką išsirinktų ir pakeistų, well, tough luck. Belieka užsiimti propaganda, atsiprašau - socialine veikla ir mėginti įtikinti daugiau žmonių, gal tada per kitus rinkimus pasiseks geriau.zota wrote: Didesnė dalis (nesvarbu, kad neturi kompetencijos tam tikrais klausimais) paėmė ir nusprendė, kad tautos valią atstovaus tam tikri politikai (nesvarbu, kad neturi kompetencijos tam tikrais klausimais).
O dėl kompetencijos tai išvis nežinau, slidus klausimas. Pavyzdžiui, imkime du politikus, vienas pasisako už kanibalizmo įteisinimą ir yra šioje srity labai kompetetingas (antropologijos bakalauras, kulinarijos stažas pas Gordoną Ramsey plius trys metai tarp maorių, užkrečiamų ligų specialistas su daktaro laipsniu) o kitas - pasisako prieš kanibalizmą ir yra baigęs filologijos bakalaurą patenkinamu pažymiu greičiausiai per ryšius. Dėl visiškai subjektyvių priežasčių - kanibalizmas man šlykštu ir nepriimtina - neabejodamas balsuočiau už mažiau kompetetingą, nes jis geriau atstovauja mano pažiūras ir interesus. Ar matai tame kažką blogo?
Šiaip jau įpareigojimas nesiartinti buvo dar prieš Jėzaus laikus įvestas. Turiu minty, žinoma, raupsais sergančius žmones, kurie ir buvo įpareigoti nesiartinti prie sveikųjų, gyventi už sveikųjų stovyklos ribų ir pan.
***
Pvz., Jėzus uždraudė skyrybas. Formalizmo besilaikantys Jėzaus oponentai skyrybas buvo leidę. O visų svarbiausia šioje srityje yra tai, kad Jėzus uždraudė svetimauti net mintyse. Įsivaizduoji, kokis baisus minčių kontrolierius buvo tasai Jėzus?Svetimas wrote: ↑2021-12-19 17:45Na, tai papasakok detaliau savo "teologijų" ribose, ką Jėzus, anot tavęs, apie tas formalias ribas pasakojo. Nes tikrai negirdėjau, kad Jėzus gėjų ir mylėjimosi klausimais būtų kažką aiškaus pasakojęs. Labiau atrodo, kad tu, kaip ir tie žydų ortodoksai savo priesakus, Bibliją per daug formaliai kai kur supranti.Augustas wrote: ↑2021-12-19 14:23Bet aš tiesiog seku Jėzumi šioje, o taip pat panašiose temose. O Jėzus šioje srityje buvo labai griežtas ribas nustatęs, net griežtesnes nei jo meto žydų formalistai, iš kurių Jėzus šaipėsi dėl formalių dalykų perdėto sureikšminimo. Ir aš nieko daugiau nedarau, tik mėginu savais žodžiais perteikti tai, ką sakė Jėzus.
****
Tai aš tam ir neprieštarauju. Įtikink visuomenės daugumą, kad įstatymus, įskaitant LR Konstituciją, reikia pakeisti, ir viskas bus gerai.Lionginas wrote: ↑2021-12-20 11:54Įstatymai (įskaitant ir konstitucijas) yra keičiami. Niekas neverčia manęs laikytis nuomonės, kad visi LR įstatymai yra geri ir nekeistiniAugustas wrote: ↑2021-12-13 21:10Nes žodis "tuoktis" pagal LR Konstituciją reiškia visiškai ką kitą, nei tos turtinės ir neturtinės teisės, kurios yra numatytos sutuoktiniams LR CK. Ir Lietuvos visuomenės dauguma, iš visko sprendžiant, yra pripratusi prie santuokos sąvokos sampratos, kuri yra LR Konstitucijoje, o ne prie Tavo susigalvotos sampratos. Todėl mes turėtumėm vartoti žodį "susituokti" LR Konstitucijos naudojama prasme. Štai, jei visuomenės daugumą Tu įtikinsi vartoti žodį "santuoka" Tavo susigalvota prasme, tada bus galima pakeisti LR Konstituciją, ir žodį "santuoka" vartoti ta prasme, kokia Tu nori.
Tai yra svarbiausia priežastis, kodėl tos pačios lyties sąjungos Lietuvoje (vis dar) negali būti vadinamos "santuokomis" (pagal Tavo žodžio "santuoka" supratimą). ir jau vien to turėtų užtekti.
Žinoma, kad gali. Taip gali ir niekuo nenusikaltusiai Tau savo žmonai kumščiu trenkti į nosį, suteikęs tam veiksmui kažkokią gražesnę prasmę, nei LR BK tai įvardijama. Bet kas iš to, kai Tu suteiksi tam žodžiui (kuris yra LR BK) gražesnę prasmę, kuri bus tik Tavo paties išsigalvota?O sąvokoms galiu priskirti tokias reikšmes kokios tik man patinka, čia jokia konstitucija man ne autoriteras.
Kaip tai nieko nediktuoji, jei diktuoji. Puikus tokio diktato pavyzdys yra būtent santuokos sąvokos vartojimas pagal Tavo išsigalvotą prasmę.Tai kad aš niekam nieko nediktuoju. Juk nereikalauju tavęs sutuokti su kokiu vyriškiu. Bet nemanau, kad darymas tai, kas nepatinka homofobinėms padugnėms, yra ėjimas prieš demokratiją, net jei tų padugnių yra dauguma. Demokratija yra daugiau nei padugnių diktatas.
Taip smarkiai saugai mažumas nuo to daugumos "diktato", kad pats nori įvesti tų mažumų diktatūrą visuomenės daugumai?Tai dar ir mažumų apsauga nuo to diktato.
O kokio velnio turėčiau pirdolinti, jei niekas tos pačios lyties sąjungų nedraudžia (ir net neketina drausti) kritikuoti? Štai jeigu uždraustų tai kritikuoti, tada ir pagalvočiau, ką daryti. Bet net ir tokiu atveju į Vatikaną sprukčiau, o ne į Tavo mylimą Putino Rusiją.Nepamau, kad atsispirs. Teks tau ir kitiems disidentams pirdolinti į ruskyną, ten kur Putinas žada šitas iškrypėliškas homofobines vertybes ginti.
O dabar prisėsk Tu, nes aš Tau irgi naujieną pasakysiu. Klonavimasis žmonėse (ir ne tik juose) vyksta ir natūraliu būdu, o ne tik laboratorijoje. Genetiškai identiški dvyniai ir yra tokio klonavimosi rezultatas.Dabar prisėsk, nes pasakysiu naujieną, kuria sunkiai patikėsi: klonavimas nėra stebuklas, žmonės jau kuris laikas klonuoja visokius padarus. Esu tikras, dievas gali užtaisyti palikuonius įvairiais būdais, ne tik klovanimu. bet ir visaip ten sukombinuodamas genus.
Pvz., Biblijoje. Konkrečiai 1 Kor 7,8-9 ir 26-28. Jei netingi, dar gali pasižiūrėti ir į 1 Kor 7,38 (tiesa, čia jau kalbama ne apie senus žmones).
Tai aš ne tik smaukiausi, bet ir keletą merginų buvau suvedžiojęs ir į lovą sėkmingai įviliojęs. Ir ne tik įviliojęs į lovą, bet ir pagyvenęs su jomis taip vadinamojoje bandomojoje "santuokoje".
O aš Tavo pasakymą supratau taip, kad Tu teigi, jog santuoka yra ištisinė laimė, o ne tie (atskiri? keleri?) laimės momentai (kaip dabar mėgini teigti). Todėl ir reikėjo Tavo teiginiams pasipriešinti, nes jei Tu iš tikrųjų turėjai minty tai, kad santuoka yra ištisa laimė be jokių sunkumų, tai yra paprasčiausiai netiesa.Na, kai aš pasakiau, kad tu "gelbsti" senukus nuo visokių laimės akimirkų, tu atsakei, kad santuoka nėra tai, santuoka yra sunkus darbas. Tai kaip čia reikėtų suprasti? Supratau taip, kaip suprastų visi - tu prieštarauji, kad santuokoje yra laimės momentų.
O ką mes čia (t.y., šitoje temoje) aptarinėjam - senukų santuokas ar tos pačios lyties sąjungas? Jei Tave tai domina, sukurk temą "Senukų santuokos", ir aš Tavo sukurtoje temoje privarysiu tiek pat puslapių, kiek yra šitoje. Ir tada Tau liks tik liūdnai konstatuoti, kad Augustas yra ne tik homofobas, bet ir gerontofobas. Nors pats Augustas iš tikrųjų nėra nei vienas, nei kitas, o visos tos Augusto neva fobijos tėra tik vargšo ir nelaimingo Liongino išsigalvojimai.Tai ne kažką tu nuveikęs. Senukai piktnaudžiauja teise į santuoką, o tu nieko nedarai, kad jiems tai uždraustum. Bet užtat prieš hoimoseksualų teisę į santuoką tai non-stop varai. Bus daugiau kokių paaiškinimų, kodėl prieš vienus kovoji, o prieš kitus - ne? Ar lieka tik akivaizdus paaiškinimas - homofobija?
Kodėl žalinga? Nepamenu iš tavęs rimto to žalingumo pagrindimo. Tuo labiau, kai nemažai vakarietiškų šalių jau nuo gana senokai turi įteisintus įvairius civilinius statusus homo poroms ir neatrodo, kad dėl to jose būtų nutikę kažkas žalingo, kas nusvertų įteisinimo naudą.
Šiaip, realiai taip ir neatsakei į mano klausimą (ko konkrečiai klausiau). Ir kartu kaip tai susiję su šia tema?Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15Pvz., Jėzus uždraudė skyrybas. Formalizmo besilaikantys Jėzaus oponentai skyrybas buvo leidę. O visų svarbiausia šioje srityje yra tai, kad Jėzus uždraudė svetimauti net mintyse. Įsivaizduoji, kokis baisus minčių kontrolierius buvo tasai Jėzus?Svetimas wrote: ↑2021-12-19 17:45
Na, tai papasakok detaliau savo "teologijų" ribose, ką Jėzus, anot tavęs, apie tas formalias ribas pasakojo. Nes tikrai negirdėjau, kad Jėzus gėjų ir mylėjimosi klausimais būtų kažką aiškaus pasakojęs. Labiau atrodo, kad tu, kaip ir tie žydų ortodoksai savo priesakus, Bibliją per daug formaliai kai kur supranti.
Tai taip anksčiau ar vėliau ir bus, nepaisant tavo ar mano pastangų.
Kad gražiai elgtis man nereikalingas nei žodynas, nei nusikaltalstamų veikų apibrėžimų BK žinojimas. Nes man svarbus veiksmų turinys, o ne kaip tie veiksmai vadinami. Matau, kažkaip tau sunkoka tai suvokti. Ar be žodyno išvis mokėtum gražiai elgtis viešumoje?Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15Žinoma, kad gali. Taip gali ir niekuo nenusikaltusiai Tau savo žmonai kumščiu trenkti į nosį, suteikęs tam veiksmui kažkokią gražesnę prasmę, nei LR BK tai įvardijama. Bet kas iš to, kai Tu suteiksi tam žodžiui (kuris yra LR BK) gražesnę prasmę, kuri bus tik Tavo paties išsigalvota?
Tai diktatu vadini, jei kažkas žodžius vartoja kitaip, nei juos vartoji tu? Stipru. Gal šitaip dar ir genocidą prieš tave vykdau? Jautiesi kaip negras gavęs bizūno?Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15Kaip tai nieko nediktuoji, jei diktuoji. Puikus tokio diktato pavyzdys yra būtent santuokos sąvokos vartojimas pagal Tavo išsigalvotą prasmę.Tai kad aš niekam nieko nediktuoju. Juk nereikalauju tavęs sutuokti su kokiu vyriškiu. Bet nemanau, kad darymas tai, kas nepatinka homofobinėms padugnėms, yra ėjimas prieš demokratiją, net jei tų padugnių yra dauguma. Demokratija yra daugiau nei padugnių diktatas.
Gal biškį mažiau jauskis auka, nes koktu žiūrėti. Nuomonių įvairovė yra demokratijos išraiška, o ne diktatas. Aš "šeima" vadinu vienokius dalykus, o tu vadink kitokius sau į sveikatą. Jokie įstatymai ar konstitucijos nei tau nei man nedraudžia vartoti sąvokų ne pagal teisinį jų apibrėžimą.
Ta prasme siūlau prievarta tave sutuokti? Kame diktatas?
Dėl "diktato" pirdolinti, dėl ko gi dar Jei susituoks du gėjai N. Akmenėje, tai čia tas pats kaip kokį niekuo dėtą heteroseksualą pasigavus gatvėje išbarškinti per išangę, totalinis mažumų diktatasAugustas wrote: ↑2021-12-20 18:15O kokio velnio turėčiau pirdolinti, jei niekas tos pačios lyties sąjungų nedraudžia (ir net neketina drausti) kritikuoti? Štai jeigu uždraustų tai kritikuoti, tada ir pagalvočiau, ką daryti. Bet net ir tokiu atveju į Vatikaną sprukčiau, o ne į Tavo mylimą Putino Rusiją.
Dvyniai nėra klonai, jų DNR nėra identiška, ir jie gimsta tuo pačiu metu.Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15O dabar prisėsk Tu, nes aš Tau irgi naujieną pasakysiu. Klonavimasis žmonėse (ir ne tik juose) vyksta ir natūraliu būdu, o ne tik laboratorijoje. Genetiškai identiški dvyniai ir yra tokio klonavimosi rezultatas.Dabar prisėsk, nes pasakysiu naujieną, kuria sunkiai patikėsi: klonavimas nėra stebuklas, žmonės jau kuris laikas klonuoja visokius padarus. Esu tikras, dievas gali užtaisyti palikuonius įvairiais būdais, ne tik klovanimu. bet ir visaip ten sukombinuodamas genus.
Šiaip keista, kad dieviškiems stebuklams iliustruoti pasirenki pavyzdžius, kurie nėra jokie stebuklai. Čia viskas, ką dievas gali? Pfffff.
Tai kad čia niekur nieko apie senus žmones nesako, ie niekur neliepia įtikinėti kažko nedaryti.
Beje, įdomu, kaip spręstųsi palikuonių klausimas, jei visi darytų "geriau", kaip rekomenduojama šiose ištraukose. Žmonijai liktų gyvuoti kokie 50 metų, kas po to?
Kai sakai "pagyvenęs su jomis", tai turi omeny realiai pagyvenęs su jomis? Jo žinojo, kad "gyvena su tavim"?
Kas būtent mano žodžiuose tau leido taip pamanyti?Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15O aš Tavo pasakymą supratau taip, kad Tu teigi, jog santuoka yra ištisinė laimė, o ne tie (atskiri? keleri?) laimės momentai (kaip dabar mėgini teigti). Todėl ir reikėjo Tavo teiginiams pasipriešinti, nes jei Tu iš tikrųjų turėjai minty tai, kad santuoka yra ištisa laimė be jokių sunkumų, tai yra paprasčiausiai netiesa.
Šioje temoje mes aptarinėjame priežastis, kodėl siūlai neleisti kažkam tuoktis. Kadangi labai akcentavai palikuonių klausimą, tai natūraliai kyla abejonės dėl tavo siūlymų nenuoseklumo, kai vieniems teisę palieki, o kitiems tokios pačios teisės nesuteiki, nors su palikuonimis situacija praktiškai identiška. Kol kas realiausiai atrodo homofobinių motyvų hipotezė.Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15O ką mes čia (t.y., šitoje temoje) aptarinėjam - senukų santuokas ar tos pačios lyties sąjungas? Jei Tave tai domina, sukurk temą "Senukų santuokos", ir aš Tavo sukurtoje temoje privarysiu tiek pat puslapių, kiek yra šitoje. Ir tada Tau liks tik liūdnai konstatuoti, kad Augustas yra ne tik homofobas, bet ir gerontofobas. Nors pats Augustas iš tikrųjų nėra nei vienas, nei kitas, o visos tos Augusto neva fobijos tėra tik vargšo ir nelaimingo Liongino išsigalvojimai.
Kas liečia senukus, tai jei iš tiesų juos atkalbinėji nuo santuokos su tikslu pasmerkti buitinei vienatvei, tai gana stipriai signalizuoja tavo nemeilę jiems. Gana akivaizdu, kad tavo ideologija tau svarbesnė už kitų žmonių likimus, ir šituos tavo neatsakingus veiksmus tegalima paaiškinti nemeile, o gal ir šiokia tokia latentine neapykanta senukams.
Aha. Tik kažkodėl Vakarų Europoje musulmoniški vardai naujagimių tarpe dominuoja. Tavo nuomone, kodėl taip atsitiko, kad musulmoniški vardai Vakarų Europoje dominuoti pradėjo? Mano nuomone, taip atsitiko tik dėl to, kad buvo išmuštas heteronormatyvumas iš visuomenių pamatų. O kokia Tavo nuomonė?Svetimas wrote: ↑2021-12-20 21:26Kodėl žalinga? Nepamenu iš tavęs rimto to žalingumo pagrindimo. Tuo labiau, kai nemažai vakarietiškų šalių jau nuo gana senokai turi įteisintus įvairius civilinius statusus homo poroms ir neatrodo, kad dėl to jose būtų nutikę kažkas žalingo, kas nusvertų įteisinimo naudą.
Tu klausei apie mylėjimąsį, tai aš ir atsakiau, kad Jėzus buvo kategoriškai prieš mylėjimąsį už (hetero)santuokos ribų. Kas čia neaiškaus?Šiaip, realiai taip ir neatsakei į mano klausimą (ko konkrečiai klausiau). Ir kartu kaip tai susiję su šia tema?
Tikėsimės, kad viskas vyks taikiai, be smurto ir kitų panašių nesąmonių.
Ko gero, nemokėčiau. Abejoju, kad ir Tu mokėtum gražiai elgtis, nežinodamas, ką reiškia vienas ar kitas žodis ar veiksmas.Kad gražiai elgtis man nereikalingas nei žodynas, nei nusikaltalstamų veikų apibrėžimų BK žinojimas. Nes man svarbus veiksmų turinys, o ne kaip tie veiksmai vadinami. Matau, kažkaip tau sunkoka tai suvokti. Ar be žodyno išvis mokėtum gražiai elgtis viešumoje?Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15Žinoma, kad gali. Taip gali ir niekuo nenusikaltusiai Tau savo žmonai kumščiu trenkti į nosį, suteikęs tam veiksmui kažkokią gražesnę prasmę, nei LR BK tai įvardijama. Bet kas iš to, kai Tu suteiksi tam žodžiui (kuris yra LR BK) gražesnę prasmę, kuri bus tik Tavo paties išsigalvota?
Žinoma, turi tam visišką teisę vartoti žodžius taip, kaip Tau tinka ir patinka. Bet tada nesiskųsk, jei Tavęs mažų mažiausiai nesupras.Tai diktatu vadini, jei kažkas žodžius vartoja kitaip, nei juos vartoji tu? Stipru. Gal šitaip dar ir genocidą prieš tave vykdau? Jautiesi kaip negras gavęs bizūno?
Gal biškį mažiau jauskis auka, nes koktu žiūrėti. Nuomonių įvairovė yra demokratijos išraiška, o ne diktatas. Aš "šeima" vadinu vienokius dalykus, o tu vadink kitokius sau į sveikatą. Jokie įstatymai ar konstitucijos nei tau nei man nedraudžia vartoti sąvokų ne pagal teisinį jų apibrėžimą.
Tavo kukliame nore prievarta pakeisti visuomenės daugumos vartojamą žodyną pagal Tavo išsigalvotas žodžių prasmes. Ar aš klystu, ir Tu iš tikrųjų nenori čia jokios prievartos naudoti, bet nori taikiai įkalbinėti visuomenės daugumą, kad ji sutiktų priimti Tavo išsigalvotas žodžių prasmes?
Jei įvesi draudimą kritikuoti, tai ir bus diktatas. O jei du gėjai nuspręs susituokti, tai aš jau nebegalėsiu jų sprendimo kritikuoti? Man atrodo, kad galėsiu. O kaip Tau atrodo?Dėl "diktato" pirdolinti, dėl ko gi dar Jei susituoks du gėjai N. Akmenėje, tai čia tas pats kaip kokį niekuo dėtą heteroseksualą pasigavus gatvėje išbarškinti per išangę, totalinis mažumų diktatasAugustas wrote: ↑2021-12-20 18:15O kokio velnio turėčiau pirdolinti, jei niekas tos pačios lyties sąjungų nedraudžia (ir net neketina drausti) kritikuoti? Štai jeigu uždraustų tai kritikuoti, tada ir pagalvočiau, ką daryti. Bet net ir tokiu atveju į Vatikaną sprukčiau, o ne į Tavo mylimą Putino Rusiją.
Žinoma, ne visi dvyniai tokie yra, bet jei jau yra, tai jie atsiranda klonavimosi būdu.Dvyniai nėra klonai, jų DNR nėra identiška, ir jie gimsta tuo pačiu metu.
O Tu iki šiol nesupratai, kad Dievas pats sau neprieštarauja ir neprieštarauja tam, ką pats anksčiau sukūrė?Šiaip keista, kad dieviškiems stebuklams iliustruoti pasirenki pavyzdžius, kurie nėra jokie stebuklai. Čia viskas, ką dievas gali? Pfffff.
Bet įtikinėja, pvz., našles nesituokti.
Na, mano supratimu, visiems tai ir netaikoma.Beje, įdomu, kaip spręstųsi palikuonių klausimas, jei visi darytų "geriau", kaip rekomenduojama šiose ištraukose. Žmonijai liktų gyvuoti kokie 50 metų, kas po to?
Jos nežinojo, kiek laiko su manimi gyvens. O visa kita jos tikrai tikrai žinojo.Kai sakai "pagyvenęs su jomis", tai turi omeny realiai pagyvenęs su jomis? Jo žinojo, kad "gyvena su tavim"?
Kas būtent mano žodžiuose tau leido taip pamanyti?[/quote]Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15O aš Tavo pasakymą supratau taip, kad Tu teigi, jog santuoka yra ištisinė laimė, o ne tie (atskiri? keleri?) laimės momentai (kaip dabar mėgini teigti). Todėl ir reikėjo Tavo teiginiams pasipriešinti, nes jei Tu iš tikrųjų turėjai minty tai, kad santuoka yra ištisa laimė be jokių sunkumų, tai yra paprasčiausiai netiesa.
Tu leidai suprasti, kad kiekvienas pats susigalvoja, kas jam yra laimė. O tai neteisinga, ir neteisinga objektyviai.
Bet aš čia esu nuoseklesnis negu Tu, kuris nori sulyginti du visiškai nevienodus dalykus. Yra žmonių, turinčių nevaisingumo ligų, kurios laikui bėgant gali būti sėkmingai išgydytos (nes vis geresni vaistai išradinėjami nuolat), ir yra du sveiki asmenys, kurie paprasčiausiai pasirinko netinkamą partnerį, su kuriuo objektyviai neįmanoma turėti vaikų. Ir Tu pats puikiai tą skirtumą supranti. Bet vis tiek kažkodėl nori, kad jų objektyvioms galimybėms esant skirtingoms, jų teisės būtų lygios. Tau tai neatrodo panašu į komuniagų idėjas? Pvz., nepanašu į tokią idėją - iš kiekvieno pagal galimybes, kiekvienam pagal poreikius?Šioje temoje mes aptarinėjame priežastis, kodėl siūlai neleisti kažkam tuoktis. Kadangi labai akcentavai palikuonių klausimą, tai natūraliai kyla abejonės dėl tavo siūlymų nenuoseklumo, kai vieniems teisę palieki, o kitiems tokios pačios teisės nesuteiki, nors su palikuonimis situacija praktiškai identiška. Kol kas realiausiai atrodo homofobinių motyvų hipotezė.Augustas wrote: ↑2021-12-20 18:15O ką mes čia (t.y., šitoje temoje) aptarinėjam - senukų santuokas ar tos pačios lyties sąjungas? Jei Tave tai domina, sukurk temą "Senukų santuokos", ir aš Tavo sukurtoje temoje privarysiu tiek pat puslapių, kiek yra šitoje. Ir tada Tau liks tik liūdnai konstatuoti, kad Augustas yra ne tik homofobas, bet ir gerontofobas. Nors pats Augustas iš tikrųjų nėra nei vienas, nei kitas, o visos tos Augusto neva fobijos tėra tik vargšo ir nelaimingo Liongino išsigalvojimai.
Nu, tai sakau, kad gerontofobija. Kokis baisus netikėlis tas Augustas.Kas liečia senukus, tai jei iš tiesų juos atkalbinėji nuo santuokos su tikslu pasmerkti buitinei vienatvei, tai gana stipriai signalizuoja tavo nemeilę jiems. Gana akivaizdu, kad tavo ideologija tau svarbesnė už kitų žmonių likimus, ir šituos tavo neatsakingus veiksmus tegalima paaiškinti nemeile, o gal ir šiokia tokia latentine neapykanta senukams.
Ir kur čia dominuoja? Nurodyk konkrečiau. Nes, pavyzdžiui, bent jau kelios minutės konkretesnio akies užmetimo į tai, kažkaip nepatvirtina tavo teiginio apie musulmoniškų vardų dominavimą (pvz., top 10 vardų topuose).Augustas wrote: ↑2021-12-21 15:19Aha. Tik kažkodėl Vakarų Europoje musulmoniški vardai naujagimių tarpe dominuoja. Tavo nuomone, kodėl taip atsitiko, kad musulmoniški vardai Vakarų Europoje dominuoti pradėjo? Mano nuomone, taip atsitiko tik dėl to, kad buvo išmuštas heteronormatyvumas iš visuomenių pamatų. O kokia Tavo nuomonė?
Pvz. (visose minėtose šalyse jau gana senokai įteisintas "gay marriage" teisinis statusas):
Švedija (mergaičių, berniukų vardai);
Anglijos ir Velso vaikų vardai;
Prancūzijos vaikų vardai.
Mačiau ant greičio yra "Muhammad" top 10 vietų grupėje sumoje per Angliją, Velsą.
Imigrantų vaikų vardų procentinė dalis pagrinde didesnė tik didesniuose miestuose. Pavyzdžiui, Londone. Natūralu, kad imigrantai koncentruosis tam tikruose didmiesčių, miestų rajonuose. Nes daugiau "savų", lengvesnis kultūrinis pritapimas, lengviau darbo jiems susirasti ir pan.
Ir šiaip gana tikėtina, kad dėl didesnės religinės įtakos musulmoniškos kultūros šeimose vardų pasiskirstymo kreivė yra statesnė (mažesnė "kūrybingumo dispersija" dėl vardų davimo). Gal kiek panašiai, kaip ir Maria ar José vardų procentinė dalis yra didelė pas kokius nors meksikiečius.
Ir šitie dalykai yra pakankamai objektyvūs migracijos ir tautų kraustymosi dalykai, kurie neturi lengvo ir paprasto sprendimo. Nematau, kaip LGB porų civilinio statuso įteisinimas su tuo susijęs.
Kad visokius institucinius į socialinius "reikalus" ar pan. prilindusius oportunistinius "progresyviuosius" šiek tiek į vietą reikėtų pastatyti, kad mažiau dėl savo lesyklėlių, aukos naratyvų stūmimų ar pan. reikštųsi, tai gal ir būtų tame kiek racijos.
Taigi, baimės akys yra didelės. Vėl matyt kur nors kokių nors ideologinių far-right fiureriukų ar jų "think-tankų" propagandos prisiskaitei/prisižiūrėjai? Niekas tau netrukdo savo vertybes puoselėti ir už jas rimtai stovėti. Bet tai geriau daryti racionaliai ir blaivia galva. O ne lįsti į "savi vs svetimi", "aukos-persekiotojo-gelbėtojo" dramos trikampius ar ieškoti su padidinimo stiklu priešų, pasitvirtinant savo ideologinius biasus. Kas nėra gera išeitis. Visokie vakarų kultūros "pabaigomis" gąsdinantys "gelbėtojai" su savo "paprastais" ir "akivaizdžiais" ideologiniais sprendimais to tik ir laukia. Reikia spręsti realias ir konkrečias problemas, o ne dalyvauti kažkieno kuriamose ir puikiai bei aktyviai platinamose neurotiškose dramose.
Bet ar Jėzus ką nors pasisakinėjo apie gėjus? Ir kaip ir su kuo tu pamatuoji tavo komentare konkrečiai paminėto dalyko kategoriškumą Jėzaus žodžiuose? Su savo keistai robotiškai nežmogišku interpretatoriumi, kuriuo mus čia stebini?
Jėzaus mokymo dvasia (Aukso taisyklė ir pan.) mano akimis nusveria įvairius konkretesnius Jėzaus pakalbėjimus apie lokalius to meto gyvenimiškus ir kultūrinius niuansus. Jėzus nieko konkretaus nekalbėjo ir apie vergovės panaikinimą arba moterų balso teises ar pan. Neabejoju, kad savo laiku ultra-konservatyvūs "švento rašto aiškintojai", panašiai kaip ir tu, surasdavo savo "šventame rašte" konkrečius teksto fragmentus ir status quo ar "tradicijų" argumentus, kurie jiems neigia vergovės panaikinimą arba moterų balso teises ar pan. Kai, metaforiškai vadovaujantis Jėzaus mokymo dvasia ir plačiau žiūrint, minėtus dalykus net ir sausai "teologiškai" "išsivesti" būtų elementaru.
Ir jei, kaip kažkada juokavo Vilius, koks popiežius ar kokie kiti RKB bažnyčios hierarchai bijos nuoširdžiai paspausti like ant kokios gražios merginos su dailiais moteriškais apvalumais, tai visai tikėtina prognozė, kad ta religinė institucija gali gana greitai "nudžiūti". Kaip ir tas vargšas fygmedis iš jau ne kartą minėtos istorijos su Jėzum.
Ką čia, Augustai, iš savo "teologinio" ideologinio įkarščio bandei išvartyti apie senukų santuokas, tai ir mano akimis arti tam tikro moralinio sveiko proto dugno neigiama prasme pasirodei.Augustas wrote: ↑2021-12-21 16:16Nu, tai sakau, kad gerontofobija. Kokis baisus netikėlis tas Augustas.Kas liečia senukus, tai jei iš tiesų juos atkalbinėji nuo santuokos su tikslu pasmerkti buitinei vienatvei, tai gana stipriai signalizuoja tavo nemeilę jiems. Gana akivaizdu, kad tavo ideologija tau svarbesnė už kitų žmonių likimus[...]
Manyk, ką nori, bet, mano manymu, santuokos su senyvomis (t.y., nevaisingo amžiaus) moterimis yra blogai. Dėl tos pačios priežasties, kaip ir vaikų neketinančių turėti heteroseksualų santuokos bei tos pačios lyties sąjungos/santuokos ar santuokos su pačiu savimi yra blogai.
Na, tai pats rašai apie tai, kad musulmoniški vardai yra top 10 iš visų vardų.Svetimas wrote: ↑2021-12-21 17:31Ir kur čia dominuoja? Nurodyk konkrečiau. Nes, pavyzdžiui, bent jau kelios minutės konkretesnio akies užmetimo į tai, kažkaip nepatvirtina tavo teiginio apie musulmoniškų vardų dominavimą (pvz., top 10 vardų topuose).Augustas wrote: ↑2021-12-21 15:19Aha. Tik kažkodėl Vakarų Europoje musulmoniški vardai naujagimių tarpe dominuoja. Tavo nuomone, kodėl taip atsitiko, kad musulmoniški vardai Vakarų Europoje dominuoti pradėjo? Mano nuomone, taip atsitiko tik dėl to, kad buvo išmuštas heteronormatyvumas iš visuomenių pamatų. O kokia Tavo nuomonė?
Pvz. (visose minėtose šalyse jau gana senokai įteisintas "gay marriage" teisinis statusas):
Švedija (mergaičių, berniukų vardai);
Anglijos ir Velso vaikų vardai;
Prancūzijos vaikų vardai.
Mačiau ant greičio yra "Muhammad" top 10 vietų grupėje sumoje per Angliją, Velsą.
Imigrantų vaikų vardų procentinė dalis pagrinde didesnė tik didesniuose miestuose. Pavyzdžiui, Londone. Natūralu, kad imigrantai koncentruosis tam tikruose didmiesčių, miestų rajonuose. Nes daugiau "savų", lengvesnis kultūrinis pritapimas, lengviau darbo jiems susirasti ir pan.
Ir šiaip gana tikėtina, kad dėl didesnės religinės įtakos musulmoniškos kultūros šeimose vardų pasiskirstymo kreivė yra statesnė (mažesnė "kūrybingumo dispersija" dėl vardų davimo). Gal kiek panašiai, kaip ir Maria ar José vardų procentinė dalis yra didelė pas kokius nors meksikiečius.
Taigi, rašiau, kad heteronormatyvumas išmuštas iš visuomenės pagrindų. Dėl to gimstamumas mažėja ir imigracija didėja.Ir šitie dalykai yra pakankamai objektyvūs migracijos ir tautų kraustymosi dalykai, kurie neturi lengvo ir paprasto sprendimo. Nematau, kaip LGB porų civilinio statuso įteisinimas su tuo susijęs.
Gera idėja. Naudinga abiem pusėms.Kad visokius institucinius į socialinius "reikalus" ar pan. prilindusius oportunistinius "progresyviuosius" šiek tiek į vietą reikėtų pastatyti, kad mažiau dėl savo lesyklėlių, aukos naratyvų stūmimų ar pan. reikštųsi, tai gal ir būtų tame kiek racijos.
Taigi, baimės akys yra didelės. Vėl matyt kur nors kokių nors ideologinių far-right fiureriukų ar jų "think-tankų" propagandos prisiskaitei/prisižiūrėjai? Niekas tau netrukdo savo vertybes puoselėti ir už jas rimtai stovėti. Bet tai geriau daryti racionaliai ir blaivia galva. O ne lįsti į "savi vs svetimi", "aukos-persekiotojo-gelbėtojo" dramos trikampius ar ieškoti su padidinimo stiklu priešų, pasitvirtinant savo ideologinius biasus. Kas nėra gera išeitis. Visokie vakarų kultūros "pabaigomis" gąsdinantys "gelbėtojai" su savo "paprastais" ir "akivaizdžiais" ideologiniais sprendimais to tik ir laukia. Reikia spręsti realias ir konkrečias problemas, o ne dalyvauti kažkieno kuriamose ir puikiai bei aktyviai platinamose neurotiškose dramose.
Jėzus apie konkrečiai homoseksualius žmones ir jų tarpusavio santykius nepasisakinėjo, nes žydams tai nebuvo problema. Žydų pagrindinė problema buvo fariziejiškumas, t.y., vien tik kalbėjimas apie gerus dalykus, bet ne tų gerų dalykų darymas praktikoje. Su homoerotinėmis praktikomis susidūrė tik Jėzaus sekėjai, kurie gyveno už tuometinio Izraelio ribų. Bažnyčių atsakymas į tas homoerotines praktikas apaštalo Pauliaus laiške išreikštas griežtas "ne" tokioms praktikoms.Bet ar Jėzus ką nors pasisakinėjo apie gėjus? Ir kaip ir su kuo tu pamatuoji tavo komentare konkrečiai paminėto dalyko kategoriškumą Jėzaus žodžiuose? Su savo keistai robotiškai nežmogišku interpretatoriumi, kuriuo mus čia stebini?
O apie Jėzaus kategoriškumą sprendžiu iš to, kad uždraudžiama net geidulingai žiūrėti į kitą žmogų. Tai ką jau kalbėti apie visa kita?
Apskritai paėmus, Jėzus buvo tolerantiškas ir labai atlaidus nusidėjėliams - absoliučiai visiems nusidėjėliams, ypač tiems, kurie nuoširdžiai nesuprato, kad daro blogai. Jėzaus sekėjai turėtų būti tokie patys, kaip Jėzus, bet jiems ne viskas pavyksta. Turime tai suprasti visi - esame tik žmonės, ir turėtumėm atleisti vieni kitiems blogus darbus. Tokia yra pagrindinė Jėzaus žinia, mano supratimu. Bet nuo to, kad aš atleidau kažkam jo blogą darbą, padarytą man, blogas darbas nepasidaro geru darbu. Jis vis tiek lieka blogas darbas, kurio reikėtų kitus kartus jau nebedaryti. Todėl Jėzus ir sakydavo - eik ir daugiau nebenusidėk.Jėzaus mokymo dvasia (Aukso taisyklė ir pan.) mano akimis nusveria įvairius konkretesnius Jėzaus pakalbėjimus apie lokalius to meto gyvenimiškus ir kultūrinius niuansus. Jėzus nieko konkretaus nekalbėjo ir apie vergovės panaikinimą arba moterų balso teises ar pan. Neabejoju, kad savo laiku ultra-konservatyvūs "švento rašto aiškintojai", panašiai kaip ir tu, surasdavo savo "šventame rašte" konkrečius teksto fragmentus ir status quo ar "tradicijų" argumentus, kurie jiems neigia vergovės panaikinimą arba moterų balso teises ar pan. Kai, metaforiškai vadovaujantis Jėzaus mokymo dvasia ir plačiau žiūrint, minėtus dalykus net ir sausai "teologiškai" "išsivesti" būtų elementaru.
Kalbant apie homoseksualius žmones, aš asmeniškai neturiu nieko prieš homoseksualius žmones, man jie (kiek jų pažįstu) atrodo labai simpatiški, šaunūs žmonės, bet aš nenorėčiau, kad jie užsiiminėtų autoerotinėmis/homoerotinėmis praktikomis (ir apskritai seksu už heterosantuokos ribų), nes ir mano asmeninė patirtis, ir Bažnyčios kolektyvinė patirtis man sako, kad tai žlugdančios praktikos, t.y., turinčios negatyvų poveikį žmogaus asmenybei praktikos (manau, kad dėl to kaltas tų erotinių praktikų savaiminis, nepanaikinamas sterilumas). Todėl aš negaliu sutikti su įstatymais, kurie teisiškai įtvirtintų tokius santykius su tokiomis praktikomis. Ir galėčiau juos priimti tiktai kaip mažesnę blogybę su ta sąlyga, kad jie tikrai uždarytų tuos erotinius santykius tik tų sąjungų viduje (čia kalba eina apie partnerių fizinę ištikimybę vienas kitam). Bet tai turbūt neįmanoma.
P.S.
O Bažnyčios hierarchai dailių merginų nebijo. Čia tik aš turėčiau vengti tokių dalykų, nes turiu priklausomybę nuo pornografijos.Ir jei, kaip kažkada juokavo Vilius, koks popiežius ar kokie kiti RKB bažnyčios hierarchai bijos nuoširdžiai paspausti like ant kokios gražios merginos su dailiais moteriškais apvalumais, tai visai tikėtina prognozė, kad ta religinė institucija gali gana greitai "nudžiūti". Kaip ir tas vargšas fygmedis iš jau ne kartą minėtos istorijos su Jėzum.