Kiek jums svarbus jusu isitikinimai?

Kuklūs bandymai atsakyti į amžinus klausimus laikiname pasaulyje.

Del man svarbiu isitikinimu galeciau:

nieko. Mano isitikinimai yra mano vidinio pasaulio dalis. Manes nejaudina kitu poziuris i juos.
3
8%
pasigincyti truputi. Man nelabai rupi kitu poziuris, taciau norisi parodyti, kad tai, kuo tikiu man yra svarbu.
9
24%
gincytis be galo, taciau rimtesniu veiksmu nesiimciau - as taip pat galiu klysti.
15
39%
duot i snuki, jei kas isprovokuotu. Kaip jie gali su manim gincytis?
2
5%
mirt. Mano isitikinimai yra svarbesni uz mane - jei as juos apginsiu, jie gyvuos ir po mano mirties.
3
8%
vesti milijonus i mirti. Nieko siame pasaulyje nera svarbesnio uz mano isitikinimus, todel reikia kovoti i iki galo.
0
No votes
nezinau/neturiu isitikinimu/nesupratau klausimo/kita
6
16%
 
Total votes: 38
User avatar
Snukis
senbuvis
Posts: 3214
Joined: 2004-06-03 18:27
Location: Kaunas
Contact:

2006-05-21 14:54

Jean Paul Sartre wrote:...Vertinu žmones, turinčius dinaminę nuomonę ir esant stipriems argumentams, nuomonę pakeičia
Kas tai yra -"dinamine nuomone"? Apibreztos nuomones neturejimas arba kitaip aklas priklausymas nuo autoritetu? Kaip isaiskinti "stiprius argumentus"? Stipruma nulemia autoritetingumas?
User avatar
Jean Paul Sartre
pradedantis
Posts: 326
Joined: 2005-06-16 09:57
Location: Circus Maximus
Contact:

2006-05-21 15:36

liocikas wrote:Bet gi klausimas buvo ne apie tai, kiek jus laikotes isikibe tos savo nuomones, o kiek jums ta nuomone (gal ne kiek viena nuomone, o isitikinimai apskritai) yra svarbi ir ka jus pasiruose del tos nuomones padaryti/paaukoti..

Neblogas pavyzdys buvo su zodzio laisve. Kaip siuo konkreciu atveju (jei, zinoma, jus si dalyka laikote svarbiu). Ka jus del jos galetumete padaryti? Pasigincyti? Kovoti? Mirti?
Na pavyzdžiui įsitikinimai vienu klausimu yra daugiau svarbūs, kitu klausimu - mažiau svarbūs. Bet nemanau, kad yra tokių įsitikinimų dėl kurių galėčiau mirti, nes gyvybę laikau didžiausia vertybe. Na daugių daugiausiai ką galėčiau padaryt, tai turbūt į nosį pasiūlyti :)
Snukis wrote:
Jean Paul Sartre wrote:...Vertinu žmones, turinčius dinaminę nuomonę ir esant stipriems argumentams, nuomonę pakeičia
Kas tai yra -"dinamine nuomone"? Apibreztos nuomones neturejimas arba kitaip aklas priklausymas nuo autoritetu? Kaip isaiskinti "stiprius argumentus"? Stipruma nulemia autoritetingumas?
Prie ko čia autoritetai? :?
Manau kvaila turėti apibrėžtą nuomonę ir ją ginti iki galo. Čia tas pats akip apsiimti visą laiką vaikščioti tik tiesiai.
Jei oponentas savo nuomonę argumentuoja, aš nerandu prie ko prisikabinti, o jis mano argumentus nuginčija, ir taip man kažką įrodo, aš savo nuomonę pakeisiu :roll:
User avatar
espantoso
pradedantis
Posts: 133
Joined: 2006-01-19 19:27
Location: Puerto de Lituania

2006-05-21 15:52

Renkuosi antra varianta, nes chia buvo klausiama apie svarbius isitikinimus. Jei kalba eitu apie nepaprastai, besalygishkai svarbius isitikinimus pvz. paties saves, savo artimo apgynima nuo mirtino pavojaus pavojaus, tai tada turbut tektu rinktis 5 varianta. Kitaip sakant, esmines vartybes, principai ar isitikinimai, mano manymu, yra verti netgi mirties... Bet aishku, shie turi buti nepaprastai svarbus.
User avatar
Snukis
senbuvis
Posts: 3214
Joined: 2004-06-03 18:27
Location: Kaunas
Contact:

2006-05-21 15:54

Jean Paul Sartre wrote:...
Snukis wrote:...
Kas tai yra -"dinamine nuomone"? Apibreztos nuomones neturejimas arba kitaip aklas priklausymas nuo autoritetu? Kaip isaiskinti "stiprius argumentus"? Stipruma nulemia autoritetingumas?
Prie ko čia autoritetai? :?
Tai as ir klausiau - Kas nulemia argumentu stipruma? Kiek man tenka gincytis, tai oponentai savo argumentu stipruma vertina butent autoritetingomis nuorodomis - autoritetais.
Jean Paul Sartre wrote:Manau kvaila turėti apibrėžtą nuomonę ir ją ginti iki galo. Čia tas pats akip apsiimti visą laiką vaikščioti tik tiesiai.
Blogas, manau, palyginimas.
Jean Paul Sartre wrote:Jei oponentas savo nuomonę argumentuoja, aš nerandu prie ko prisikabinti, o jis mano argumentus nuginčija, ir taip man kažką įrodo, aš savo nuomonę pakeisiu :roll:
Jei oponentas savo nuomone pagrindzia "stipriu" ir "paciu autoritetingiausiu" argumentu - "tai dievo zodziai" arba - "taip Einsteinas numate", kaip tu ji ruosiesi nugincyti? Pasiduosi ir keisi nuomone?
Cia siaip vieno netekusio autoritetingumo pasakymas:
"It is ironical that, in the very field in which Science has claimed superiority to Theology, for example - in the abandoning of dogma and the granting of absolute freedom to criticism - the positions are now reversed. Science will not tolerate criticism of special relativity, while Theology talks freely about the death of God, religionless Christianity, and so on (on which I make no comment whatever)."
User avatar
Jean Paul Sartre
pradedantis
Posts: 326
Joined: 2005-06-16 09:57
Location: Circus Maximus
Contact:

2006-05-21 16:00

Snukis wrote: Blogas, manau, palyginimas.
O aš manau, kad nuostabus :crazy: Juk negali būti niekada neklystantis, gali atsirasti geriau tą dalyką išmanantis žmogus, manantis kitaip. O pačiam suvokiant savo klaidą, toliau ją ginti yra mažų mažiausiai kvaila
Snukis wrote:Jei oponentas savo nuomone pagrindzia "stipriu" ir "paciu autoritetingiausiu" argumentu - "tai dievo zodziai" arba - "taip Einsteinas numate", kaip tu ji ruosiesi nugincyti? Pasiduosi ir keisi nuomone?
Tai nėra argumentai, tai loginės klaidos.
Bet jei oponentas, besiremdamas Einšteino darbais man paaiškins kitaip, nei aš manau, jie man patiks ir aš nerasiu prie ko prikibti, - aišku, kad pakeisiu nuomonę
User avatar
Snukis
senbuvis
Posts: 3214
Joined: 2004-06-03 18:27
Location: Kaunas
Contact:

2006-05-21 17:24

Jean Paul Sartre wrote: O pačiam suvokiant savo klaidą, toliau ją ginti yra mažų mažiausiai kvaila

Jei pats suvokei savo klaida, tai reiskaisi, kad jokios nuomones neturejai arba ta nuomone susidarei is klaidingu saltiniu. Tada taip - kvaila ginti nuomone, kuria tu pats nesusidarei ;)
Jean Paul Sartre wrote:
Snukis wrote:Jei oponentas savo nuomone pagrindzia "stipriu" ir "paciu autoritetingiausiu" argumentu - "tai dievo zodziai" arba - "taip Einsteinas numate", kaip tu ji ruosiesi nugincyti? Pasiduosi ir keisi nuomone?
Tai nėra argumentai, tai loginės klaidos.
Tai nera logines klaidos, nes oponentai elgiasi visai logiskai - remiasi "absoliuciu ir vieninteliu teisingu argumentu" - autoriteto nuomone.
Jean Paul Sartre wrote: Bet jei oponentas, besiremdamas Einšteino darbais man paaiškins kitaip, nei aš manau, jie man patiks ir aš nerasiu prie ko prikibti, - aišku, kad pakeisiu nuomonę
Kaip tu gali rasti prie ko prikibti, jei neturi tvirtos nuomones apie ta teorija? Be to nuomone apie Einsteino darbus tau priverstinai suformuos mokykloje. Kaip tu prikibsi prie to kas mokykloje buvo teigiama ir tapo tavo nuomone, jog yra visiskai teisinga?
User avatar
Jean Paul Sartre
pradedantis
Posts: 326
Joined: 2005-06-16 09:57
Location: Circus Maximus
Contact:

2006-05-21 18:19

Snukis wrote: Jei pats suvokei savo klaida, tai reiskaisi, kad jokios nuomones neturejai arba ta nuomone susidarei is klaidingu saltiniu. Tada taip - kvaila ginti nuomone, kuria tu pats nesusidarei ;)
Tarkim aš manau, kad bananai yra raudoni (tai yra nuomonė), bet aš jų niekada nemačiau, bet oponentas man parodo kaip atrodo bananas - aš juo patikiu. Tai vadinasi pirma tavo teiginio dalis nesąmonė, nes nuomonę vis tik turėjau
Antra dalis taip pat nesąmonė: tipo jei aš susidarau nuomonę iš klaidingų šaltinių, tai vadinasi, kad nuomonės aš nesusidariau. Šmaikštuolis :D
Snukis wrote: Tai nera logines klaidos, nes oponentai elgiasi visai logiskai - remiasi "absoliuciu ir vieninteliu teisingu argumentu" - autoriteto nuomone.
O man atrodo kad tai būtų galima pavadinti argumentum ad verecundiam, kas yra laikomas logine argumentacijos klaida
Snukis wrote: Kaip tu gali rasti prie ko prikibti, jei neturi tvirtos nuomones apie ta teorija? Be to nuomone apie Einsteino darbus tau priverstinai suformuos mokykloje. Kaip tu prikibsi prie to kas mokykloje buvo teigiama ir tapo tavo nuomone, jog yra visiskai teisinga?
Pasidomiu kitais šaltiniais, galų gale pačia teoriją paskaitau, jei ji neprieštarauja logikai ir nesipjauna su kitomis teorijomis arba nagrinėjamą reiškinį geriau paaiškina nei jos tada ją priimu
Mokykloje dėstoma teorija nebūtinai turi tapti mano nuomone, ir niekas šiais laikais nieko priverstinai nedėsto.

Snuki, jei turi susidaręs nuomonę kuriuo tai klausimu, bet tavo oponentas tavo visus argumentus suvartinėja, tu jo argumentų nepajėgi paneigti tiek savo galva, tiek remdamasis kitais šaltiniais (o ir jie byloja tavo nenaudai), ir darosi aišku, kad tu tuo klausimu nesi teisus, negi tu nepakeisi savo nuomonės? :shock: :?
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2006-05-21 22:14

Prabalsavau - "kita".
liocikas wrote: Kiek jums svarbus jusu isitikinimai realiame gyvenime? Ir kiek toli jus galetumete nueiti gindami juos?
Mano įsitikinimai - mano gyvenimas - kiek aprėpiu suvokimu taip, kad neabejoju. Svarbiausia, pačiam būti įsitikinusiam, o ne vien deklaruoti tikėjimą. Paprastai, pasaulyje yra nepalyginamai daugiau nepažintų dalykų, todėl žmonęs atviri pažinimui ir įsitikinimui. Pačių įsitikinimų ginti nereikia. Jų niekas iš manęs negali atimtii. Galiu mielu noru jais pasidalinti su protingais žmonėmis; kam primetinėti savo nuomonę negalintiems suvokti reikalo esmės, - iš to išeina tik šnipštas. Su dėkingumu galiu priimti ir kitų įsitikinimus, žinoma, jei anie mane įtikina.
Jei turima omeny kažkokia priešprieša, kova, - tai tokiu atveju reikalas jau ne įsitikininuose. Kovojama dėl materialių dalykų - kaip juos pasidalinti, dėl įtakos kitiems - metodų, kaip siekti bendrų (ar savanaudiškų) tikslų ir t.t. Įsitikinimai įdėja ar įdeologija, dėl kurių, neva, einama mirti, nieko bendro neturi su įsitikinimais tiesiogine šio žodžio prasme. Tai tik planas ir metodas tikslui siekti... Su ideologija siejasi tikėjimas joje ikomponuoto metodo sėkme.
Vilius
emeritas
Posts: 6521
Joined: 2004-04-19 12:28

2006-05-21 22:49

Srovė wrote:Pačių įsitikinimų ginti nereikia. Jų niekas iš manęs negali atimtii.
Tai gerai, jei tie isitikinimai yra nesusije su realiu pasauliu ir kitu zmoniu isitikinimais.. O kas jei susije?
Sakykime, tu esi isitikines, kad sekmadieniais reikia eiti i baznycia. O kokia nors politine grupe yra isitikinusi, kad baznycias reikia nugriauti. Taip isejo, kad ta grupe atejo i valdzia ir ruosiasi su buldozeriais pasivazineti po vienintele baznycia tavo mieste. Ka tu darysi? Filosofuosi, kad "paciu isitikinimu nereikia ginti" ar vistik bandysi kazka daryti? Ir kiek toli galetum nueiti gindamas savo isitikinimus?
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2006-05-22 14:00

liocikas wrote:
Srovė wrote:Pačių įsitikinimų ginti nereikia. Jų niekas iš manęs negali atimtii.
Tai gerai, jei tie isitikinimai yra nesusije su realiu pasauliu ir kitu zmoniu isitikinimais.. O kas jei susije?
Sakykime, tu esi isitikines, kad sekmadieniais reikia eiti i baznycia. O kokia nors politine grupe yra isitikinusi, kad baznycias reikia nugriauti. Taip isejo, kad ta grupe atejo i valdzia ir ruosiasi su buldozeriais pasivazineti po vienintele baznycia tavo mieste. Ka tu darysi? Filosofuosi, kad "paciu isitikinimu nereikia ginti" ar vistik bandysi kazka daryti? Ir kiek toli galetum nueiti gindamas savo isitikinimus?
Realiam pasauly viskas yra vienaip ar kitaip susiję. Tik ne įsitikimai kontfliktus sukelia. Kova vyksta dėl interesų. Dažniausiai nėra reikalo tikinti priešininkų tuo, ką jie ir taip supranta, deja, turėdami jėgą - nesiskaito nei su mano, nei su savo įsitikinimais. Tokiu atveju galima sakyti, kad priešas turi dar vieną įsitikinimą, t.y., kad nieko tu jam nepadarysi... Tik šitokio įsitikinimo neturintis, net nenutuokiantis apie tokį, gali tuščiai aukotis. Interesų pagrindu labai lengvai atsiranda sąjungos; įsitikinimų pagrindu apsijungimas savaime nesigauna. Reikalinga įsitikinimus susieti ideologiškai, t.y. surasti suinteresuotas jėgas, kurios tos įdėjos pagrindu pamatytų savų (arba bendrų) interesų įgyvendinimo būdus ir galimybę laimėti. O toks kelias apima ir metodologiją, kuri jau mažai ką bendro turi su pirminiu įsitikinimu. Juk pradedama veikti bendrai jau tikėjimo sėkme pagal realybę atitinkantį planą pagrindu, o ne dėl to, kad įtikinti priešininkus, kuriems nusispjaut ant bet kokių įsitikinimų, kurie jiems negarantuoja naudos. Tik didesnės jėgos priešpastatymas gali priešą priversti nustoti tikėti savo jėgos sėkme.
Kitas dalykas yra stengtis įtikinti tuos, kuriems grasinama buldozeriais, kad jiems yra pavojus, kaip galima atsilaikyti; ir ne tuos reikia tikinti, kurie grasina.
Manau, kiekvinu atveju kalbant apie tikėjimą (ar įsitikinimus, kaip šiuo atveju) - iškyla prieš akis Kristaus pavyzdys. Žmogus paaukojo savo gyvybę... Betgi jis butent pasiaukojo vardan, kad sutelkti jėgas prieš tuos, kuriems ir buvo nusispjaut ant įsitikinimų. Jis labai greitai suprato, kad tiems, kurie jau turi užėmę visuomenėj padėtį - įsitikinimai mažiausiai rūpi. Jiems elgimasis pagal įsitikinimus - reikštų sava valia atsisakymą "gero" gyvenimo. Auka ant kryžiaus toje situacijoje tik parodė, kad žmogus veikė ne dėl asmeninės ar grupinės naudos, bet skelbė tuo metu realiai galimą būdą, kaip galima išeiti iš susiklosčiusios absurdo situacijos, kaip atskleisti tikrąją prasmę. Dabar pakartojimas tokio aukojimosi nieko daugiau nebeduotų, - jau žinomas principas, pakanka vieno pavyzdžio.
Juk ne įsitikinimuose blogio esmė, - ji nesiskaityme su kitu. Jei įsitykinimu laikysim teisę nesiskaityti - galima mosikuoti ir įsitikinimų gynimo vėliava, bet... prasmę turi tik teisė gyventi padorų gyvenimą. O tai yra kiekvieno žmogaus interesas. Nera nesuvokiančių ir tuo neįsitikinusių; yra nesiskaitantys su kitu.
Kai nebėra galimybės gyventi žmogišką gyvenimą, tai šunišką egzistavimą nėra labai sunku paaukoti vardan, kad kiti galėtų gyventi žmogiškai. Tik ar tai bus auka? Juk kovojama, kad gyventi, o čia - priešo pikta ranka. Vadinčiau tai žmogžudyste.
Vilius
emeritas
Posts: 6521
Joined: 2004-04-19 12:28

2006-05-22 15:40

Sitiek prirasei ir vistiek neatsakei i klausima.. Tu gal kunigas?
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2006-05-22 16:05

liocikas wrote:Sitiek prirasei ir vistiek neatsakei i klausima.. Tu gal kunigas?
Ne, aš ne kunigas.
Atsakiau, tik matau, kad tau ne atsakymo reikia, tau deklaracijos reikia. Deklaruoti perspektyvą neišeina, - perdaug skirtingų situacijų gali būti. O pasižadėti mirti be neišvengiamos būtinybės - gali tik kvailiai. Ieškok jų kitur.
Vilius
emeritas
Posts: 6521
Joined: 2004-04-19 12:28

2006-05-22 18:19

Srovė wrote:Ne, aš ne kunigas.
Tada, politikas? Zurnalistas? Kokie dar zmones daug sneka bet nieko nepasako?..
Atsakiau, tik matau, kad tau ne atsakymo reikia, tau deklaracijos reikia.
Man nieko nereikia. As tik bandau palaikyti diskusija.. ;)
Deklaruoti perspektyvą neišeina, - perdaug skirtingų situacijų gali būti.
As nekalbu apie visas situacijas. As daviau konkretu pavyzdi - valdzia pranesa, kad rytoj atvaziuos su buldozeriu ir nugriaus tavo baznycia. Nematau cia daug vietos "nezinomiesiems".. Tik labai paprastas klausimas: ka tu darytum?
Srovė
skeptikas
Posts: 897
Joined: 2005-09-08 12:45

2006-05-22 22:20

liocikas wrote: Tada, politikas? Zurnalistas?
Ne. Ne.
liocikas wrote:Kokie dar zmones daug sneka bet nieko nepasako?..
Kai vienas iš pašnekovų nieko nesupranta, tai dar nereiškia, kad kitas nesąmones šneka. Net kai dauguma vieno nesupranta, ir tai dar nereiškia, kad tikrai teisi dauguma.
liocikas wrote:Man nieko nereikia. As tik bandau palaikyti diskusija.. ;).
Esi nenuoširdus. Visada yra tai, ką turime apibūdinti, kaip "reikia", - kad ir tą "tik".
liocikas wrote:
Srovė wrote:Deklaruoti perspektyvą neišeina, - perdaug skirtingų situacijų gali būti.
As nekalbu apie visas situacijas. As daviau konkretu pavyzdi - valdzia pranesa, kad rytoj atvaziuos su buldozeriu ir nugriaus tavo baznycia. Nematau cia daug vietos "nezinomiesiems".. Tik labai paprastas klausimas: ka tu darytum?
A, dėl mūro tai tikrai nesiduočiau pakabinamas. Mūrą kitą pastatyčiau, kai tik nurimtų griovėjai...
Vilius
emeritas
Posts: 6521
Joined: 2004-04-19 12:28

2006-05-22 23:24

Srovė wrote:Kai vienas iš pašnekovų nieko nesupranta, tai dar nereiškia, kad kitas nesąmones šneka.
Galim pravesti apklausa, kiek sios temos skaitytoju suprato, ka tu ten rasei (ir apskritai, ka tu rasai).
Net kai dauguma vieno nesupranta, ir tai dar nereiškia, kad tikrai teisi dauguma.
Ne, nereiskia. Bet tai vistiek yra signalas, rodantis, kad arba tu esi nesuprastas genijus, arba tu nemoki reiksti minciu, arba tu nusisneki. Kazin koks yra tikimybiu pasiskirtymas tarp siuo variantu?
A, dėl mūro tai tikrai nesiduočiau pakabinamas. Mūrą kitą pastatyčiau, kai tik nurimtų griovėjai...
Aciu uz atsakyma (nebuvo gi labai sunku? ;))
User avatar
Nomad
senbuvis
Posts: 5460
Joined: 2004-04-18 09:50
Location: Kaunas
Contact:

2006-05-23 08:49

Čia nėra ką suprasti. Tiesiog juokingai nuskambėjo tavo frazė apie išnaudojimą, ypač turint omeny, kad tie "išnaudotojai", sprendžiant pagal šios apklausos rezultatus, dėl savo įsitikinimų tegali pasiginčyti.
Suprantu, kad išnaudotojų etiketę bandai primesti man, tik nesuprantu, kodėl. Pats daug labiau tiktum šiai rolei: dažnai veidmainiškai gini pozicijas, kurių nepalaikai. Pritari gyvybės paaukojimui vardan įsitikinimų. Stengiesi su visais būti mandagus ir net didžiausių idiotų nevadinti idiotais. Turi daug geresnį backgroundą kitų žmonių išnaudojimui, nei aš, visus idiotus į akis vadinantis idiotais, pasisakantis prieš gyvybės aukojimą vardan įsitikinimų ir niekada neginantis pozicijos, kurios nepalaikau, nebent iš anksto diskusijos pradžioje sąžiningai apie tai įspėjęs. :) Tai čia kalbant apie šio forumo narius, jei jau nori apie juos pakalbėti. Aš turėjau omenyje žmones, kurie realiai išnaudoja ar išnaudodavo kitų pasiryžimą mirti. Kiek man žinoma, nei kalno senis, nei bin Ladenas, nei panašūs veikėjai į skepforumą nerašydavo :)

Nes drąsos užtenka tik ginčams.

Gėda.
Ne, Ateonai, aš gyvenime turiu pakankamai drąsos daryti absoliučiai ką noriu. O va tavo panašios drąsos egzistavimu turiu didelį pagrindą abejoti :) Vardan įsitikinimų tu net ir ginčams neturi drąsos, kad tik neduok die kokio tikinčiojo neįžeistum. Apgailėtina :)
Meduolis
emeritas
Posts: 3707
Joined: 2004-04-17 18:14
Location: Sheule

2006-05-23 13:42

Nomad wrote:Suprantu, kad išnaudotojų etiketę bandai primesti man, tik nesuprantu, kodėl.
O man pasirodė, kad tu pats ją bandei sau prisiklijuoti kažkuriuo iš savo komentarų - kuomet pirmą kartą juos paminėjai.
Nomad wrote:Pats daug labiau tiktum šiai rolei: dažnai veidmainiškai gini pozicijas, kurių nepalaikai. Pritari gyvybės paaukojimui vardan įsitikinimų. Stengiesi su visais būti mandagus ir net didžiausių idiotų nevadinti idiotais. Turi daug geresnį backgroundą kitų žmonių išnaudojimui, nei aš, visus idiotus į akis vadinantis idiotais, pasisakantis prieš gyvybės aukojimą vardan įsitikinimų ir niekada neginantis pozicijos, kurios nepalaikau, nebent iš anksto diskusijos pradžioje sąžiningai apie tai įspėjęs. :)

O kam tie įspėjimai? Argi ginče nėra svarbiausia tai, kas sakoma, o ne kas sako?
Nomad wrote:Tai čia kalbant apie šio forumo narius, jei jau nori apie juos pakalbėti. Aš turėjau omenyje žmones, kurie realiai išnaudoja ar išnaudodavo kitų pasiryžimą mirti. Kiek man žinoma, nei kalno senis, nei bin Ladenas, nei panašūs veikėjai į skepforumą nerašydavo :)
Supratau.
Ne, Ateonai, aš gyvenime turiu pakankamai drąsos daryti absoliučiai ką noriu. O va tavo panašios drąsos egzistavimu turiu didelį pagrindą abejoti :) Vardan įsitikinimų tu net ir ginčams neturi drąsos, kad tik neduok die kokio tikinčiojo neįžeistum. Apgailėtina :)
Kodėl gi... Su tavimi va ginčijuosi, ir visai nebijau įžeist. Tik norėdamas tai padaryti, galiu puikiausiai išsiversti be nuobodžių frazių - "idiotas", "tu girtas", "gydykis", ir t.t. Dažniausiai tiesiog nelabai noriu. Nejaugi drąsa - tai troškimas ką nors įžeisti? Geriau tuomet būti apskritai be drąsos, nei su tokiu, sakyčiau, apgailėtinu "narsumu" :)
User avatar
Nomad
senbuvis
Posts: 5460
Joined: 2004-04-18 09:50
Location: Kaunas
Contact:

2006-05-23 13:53

O man pasirodė, kad tu pats ją bandei sau prisiklijuoti kažkuriuo iš savo komentarų - kuomet pirmą kartą juos paminėjai.
Aha, vadinasi, blogai pasirodė, ir tiek :)
O kam tie įspėjimai? Argi ginče nėra svarbiausia tai, kas sakoma, o ne kas sako?
Man daug svarbiau sąžiningumas. Ypač forume su tokia specifika, advokatavimą velniui iš anksto neįspėjus laikau labai neigiamu dalyku ir nenorėčiau čia jo matyti.
Nejaugi drąsa - tai troškimas ką nors įžeisti?
Drąsa yra nebijojimas į akis sakyti, ką apie žmogų galvoji.
Post Reply