Čia yra netolerancija. O paskui stebitės, kodėl kiti ant kryžių myžčiojaSrovė wrote:Tai labai gerai.Jean Paul Sartre wrote:Ar tai gerai?
Kiek jums svarbus jusu isitikinimai?
- Jean Paul Sartre
- pradedantis
- Posts: 326
- Joined: 2005-06-16 09:57
- Location: Circus Maximus
- Contact:
Vaikeliuk, betgi čia iš inercijos nusišneki. Nu nereikia būti teisiu net ir ten, kur nėra jokios problemos. Iš cirko niekaip negalima pasityčioti, - cirkas ir yra tam, kad iššaukti juoką, pakelti žmonėms nuotaiką... - Taip vertinti cirką patariau ir pačiam, vietoj to, kad tyčiotis iš jo. - Gal gi nereikia verkti dėl hipotetinių netolerancijų?Jean Paul Sartre wrote:Čia yra netolerancija. O paskui stebitės, kodėl kiti ant kryžių myžčiojaSrovė wrote:Tai labai gerai.Jean Paul Sartre wrote:Ar tai gerai?
Tamsta akivaizdžiai visiškai nenusimanote apie tai, kas yra demokratija. Tiek to, diskusijai apie politines sistemas čia ne vieta. Tiesiog pats ką tik klausėte apie saugiklius demokratinėje sistemoje. Aš paaiškinau. Toliau leisiu jums užsiimti savišvieta.Srovė wrote:Ne, čia iš fantastikos srities,.. arba turima omeny vaidinama demokratija, o ne demokratija iš esmės. Pagrindinis dalykas kuo demokratija patraukli, tai ir yra, kad dauguma niekada nepalaiko apribojimų. Tik varant begėdišką propagandą dėl, neva, kylančių grėsmių, galima prastumti ir liguistus įstatymus, ir pačią konstituciją su absurdo elementais. Bet čia ir yra ne demokratijos reiškimasis, o grupelės su liguista fantazija dominavimo rezultatas.
Ne, tamstai uždavus klausimą jūs parašote kažką, kas yra niekaip nesusiję su užduotu klausimu ir niekaip į jį neatsako.Srovė wrote:Mūsų atveju, aš neleidžiu oponentams išprovakuoti jiems reikalingo atsakymo, kuris apibendrinimuose gali būti panaudojamas kaip nuomonė kitame kontekste, kuriame tai būtų neteisinga ir aš to nepasakyčiau.
Įvardijote. Cituoju:Srovė wrote:O gi, visiškas oponento negerbimas nematant konteksto, kabinėjantis prie atskirų žodžių, išankstinis nusistatymas prieš, propogandiniai uždaviniai koneveikiant religijas, vietoj argumentuoto savojo požiūrio pateikimo ir t.t. ir t.t. Tas nusistatymas toks didelis, kad ir pateikiančius sisteminę religijos kritiką nurašote į davatkas. Nu, nusikaltėliais aš dar nieko neįvardijau, kol kas apeliuoju į sveiką protą.
RB wrote:A, tai „išreikšti negatyvumą“ yra nusikaltimas?Srovė wrote:Taip.
Tikrai? Kaip jau minėjau, nacius į valdžią išrinko demokratinė dauguma. Taip pat aš esu pakankamai tikras, kad gyventojų dauguma palaikė gladiatorių kautynes ar krikščionių šėrimą liūtams senovės Romoje arba eretikų deginimą ant laužų viduramžiais. Taigi, jūs visą tai pateisinate, ir jei pats atsidurtumėt aukos vietoje tokioje situacijoje – paklustumėt „demokratijai“?Srovė wrote:Matai, čia juk ir yra toks atvejis, kai bandai išprovakuoti hipotetinį atsakymą, o kaip apversi jį - klausimas. Aukščiau jau pateikiau paaiškinimą, kad ne dauguma linkusi statyti sau kartuves.
- Jean Paul Sartre
- pradedantis
- Posts: 326
- Joined: 2005-06-16 09:57
- Location: Circus Maximus
- Contact:
Marš atsispaudimų darytSrovė wrote:Vaikeliuk, betgi čia iš inercijos nusišneki. Nu nereikia būti teisiu net ir ten, kur nėra jokios problemos. Iš cirko niekaip negalima pasityčioti, - cirkas ir yra tam, kad iššaukti juoką, pakelti žmonėms nuotaiką... - Taip vertinti cirką patariau ir pačiam, vietoj to, kad tyčiotis iš jo. - Gal gi nereikia verkti dėl hipotetinių netolerancijų?
Teatleidžia tau Klounai
Manau, kad pats pateisini propagandą ir manipuliacijų daugumos vardu politiką - taip vadinamas technologijas ir dvigubų standartų taikymą. Be viso to yra neįmanomas dalykas, kad nei kieno neorganizuota masė (rinkėjai), vien tik iš savų įsitikinimų, nei iš šio, nei iš to - imtų ir vieningai nubalsuotų už įstatymus apribojančius sau laisvę. Taip atsitinka tik vaidinamos demokratijos atveju.RB wrote: Tamsta akivaizdžiai visiškai nenusimanote apie tai, kas yra demokratija. Tiek to, diskusijai apie politines sistemas čia ne vieta. Tiesiog pats ką tik klausėte apie saugiklius demokratinėje sistemoje. Aš paaiškinau. Toliau leisiu jums užsiimti savišvieta.
O kodėl neįvardinus to taip: reikalą parodau kitu rakursu, kaip tu nenorėtum, kad kas pamatytų.RB wrote:Ne, tamstai uždavus klausimą jūs parašote kažką, kas yra niekaip nesusiję su užduotu klausimu ir niekaip į jį neatsako.Srovė wrote:...neleidžiu oponentams išprovakuoti jiems reikalingo atsakymo, kuris ... kitame kontekste, ... būtų neteisinga(s) ir aš to nepasakyčiau.
Nu, kiek dar mane versi aiškinti tau elementarias sąvokas? Matyt, tu žodžiui "negatyvumas" priskiri negatyvumų demaskvimo reikšmę, tuo tarpu aš - negatyvumu ir laikau negatyvumą. Sutik apsirikęs, kitaip ir toliau begalo žaisime stumtraukį. Turėjai pastebėti, kad aš su visišku lengvumu, netgi su dėkingumu už pataisymą, tokiais atvejais galiu nusileisti.RB wrote:Įvardijote. Cituoju:Srovė wrote: Nu, nusikaltėliais aš dar nieko neįvardijau, kol kas apeliuoju į sveiką protą.RB wrote: A, tai „išreikšti negatyvumą“ yra nusikaltimas?
RB wrote:Tikrai? Kaip jau minėjau, nacius į valdžią išrinko demokratinė dauguma. Taip pat aš esu pakankamai tikras, kad gyventojų dauguma palaikė gladiatorių kautynes ar krikščionių šėrimą liūtams senovės Romoje arba eretikų deginimą ant laužų viduramžiais. Taigi, jūs visą tai pateisinate, ir jei pats atsidurtumėt aukos vietoje tokioje situacijoje – paklustumėt „demokratijai“?Srovė wrote: Aukščiau jau pateikiau paaiškinimą, kad ne dauguma linkusi statyti sau kartuves.
Turiu prisipažinti, nesu toks naivus, kad patikėčiau visuotinės vergų ir baudžiaunikų nuomonės paisymu...
OK, informuoju tave: visi įstatymai riboja laisvę. Pvz., baudžiamasis kodeksas riboja laisvę žudyti, vogti, žaginti. Taip, tikrai, rinkėjai niekada nebalsuotų už jų laisvę ribojančius įstatymusSrovė wrote:Be viso to yra neįmanomas dalykas, kad nei kieno neorganizuota masė (rinkėjai), vien tik iš savų įsitikinimų, nei iš šio, nei iš to - imtų ir vieningai nubalsuotų už įstatymus apribojančius sau laisvę. Taip atsitinka tik vaidinamos demokratijos atveju.
Tamsta pareiškėte, kad negatyvumas yra nusikaltimas. O po to, mano paprašytas, apibūdinote, kas yra negatyvumas: „išankstinis nusistatymas, kabinėjimasis prie žodžio, propaganda prieš religijas“. Ne, uodegos neišsuksiteSrovė wrote:Nu, kiek dar mane versi aiškinti tau elementarias sąvokas? Matyt, tu žodžiui "negatyvumas" priskiri negatyvumų demaskvimo reikšmę, tuo tarpu aš - negatyvumu ir laikau negatyvumą.
Kurioje vietoje? Netikite, kad naciai laimėjo demokratinius rinkimus? Ar kad daugelis romėnų palaikė liūtų šėrimą krikščionimis?Srovė wrote:Turiu prisipažinti, nesu toks naivus, kad patikėčiau visuotinės vergų ir baudžiaunikų nuomonės paisymu...
Nesamoningas tavo isvedziojimas: tu turi prielaida, niekuo nepgrista gal tik is kazkur isgirsta, bet tai nera tavo nuomone. Tada kai tau pateikiamas kazkoks tai argumentas, irodymas, parodymas, tik tada tu pradedi susidaryti nuomone iki tol tu jos neturi - tik gandus.Jean Paul Sartre wrote:Tarkim aš manau, kad bananai yra raudoni (tai yra nuomonė), bet aš jų niekada nemačiau, bet oponentas man parodo kaip atrodo bananas - aš juo patikiu. Tai vadinasi pirma tavo teiginio dalis nesąmonė, nes nuomonę vis tik turėjauSnukis wrote: Jei pats suvokei savo klaida, tai reiskaisi, kad jokios nuomones neturejai arba ta nuomone susidarei is klaidingu saltiniu. Tada taip - kvaila ginti nuomone, kuria tu pats nesusidarei
Nu cia tada reiketu isskirti "savo paties susidaryta nuomone" ir "primesta nuomone". Is klaidingu saltiniu susidaryta nuomone bus "primesta nuomone", nes pats tu nesusidarysi nuomones apie kazka zinodmas, kad neturi patikimu duomenu. Jei tau parodys raudonai nudazyta banana ir kazkas teigs, kad visi bananai tokie, tai bus primestine nuomone arba net dogma.Jean Paul Sartre wrote:Antra dalis taip pat nesąmonė: tipo jei aš susidarau nuomonę iš klaidingų šaltinių, tai vadinasi, kad nuomonės aš nesusidariau. Šmaikštuolis
Remimasis patikimu saltiniu yra logine argumentacijos klaida? Manau keliems forumo dalyviams tai nepatiks, nes jie autoriteta laiko butent patikimu saltiniu.Jean Paul Sartre wrote:O man atrodo kad tai būtų galima pavadinti argumentum ad verecundiam, kas yra laikomas logine argumentacijos klaidaSnukis wrote: Tai nera logines klaidos, nes oponentai elgiasi visai logiskai - remiasi "absoliuciu ir vieninteliu teisingu argumentu" - autoriteto nuomone.
T.y. pripazisti, kad tam reiketu tau asmeniskai tyrineti ta sriti ir tik tada susidarysi nuomone, o iki tol tu jos neturesi.Jean Paul Sartre wrote:Pasidomiu kitais šaltiniais, galų gale pačia teoriją paskaitau, jei ji neprieštarauja logikai ir nesipjauna su kitomis teorijomis arba nagrinėjamą reiškinį geriau paaiškina nei jos tada ją priimuSnukis wrote: Kaip tu gali rasti prie ko prikibti, jei neturi tvirtos nuomones apie ta teorija? Be to nuomone apie Einsteino darbus tau priverstinai suformuos mokykloje. Kaip tu prikibsi prie to kas mokykloje buvo teigiama ir tapo tavo nuomone, jog yra visiskai teisinga?
Kiek mokykloje isgirstu teoriju/nuomoniu (kalbu tik apie "patvirtintas", "visuotinai priimtas") nesutampa su tavo nuomone? Kaip tas nuomoniu nesutapimas pasireiks per, sakykim, tavo egzamina is tos srities?Jean Paul Sartre wrote:Mokykloje dėstoma teorija nebūtinai turi tapti mano nuomone, ir niekas šiais laikais nieko priverstinai nedėsto.
Jei suvartineja - taip, pakeisu savo nuomone. Pavyzdziu buvo, kad ir apie matriarchata. Taciau jei mano oponentas(-ai) tik mano, kad jie mane suvartineja, bet is tikruju ju argumentacija yra niekine, as irgi turiu keisti savo nuomone?Jean Paul Sartre wrote:Snuki, jei turi susidaręs nuomonę kuriuo tai klausimu, bet tavo oponentas tavo visus argumentus suvartinėja, tu jo argumentų nepajėgi paneigti tiek savo galva, tiek remdamasis kitais šaltiniais (o ir jie byloja tavo nenaudai), ir darosi aišku, kad tu tuo klausimu nesi teisus, negi tu nepakeisi savo nuomonės?
Aišku. Matau, kad dauguma pasisako už emigraciją. Sutinku, kad tai pragmatiška pozicija: spjauti į galbūt Donkichotiškas kovas su vėjo malūnais ir papraščiausiai išvykti ten, kur kovoti dėl to nereikia.RB wrote:Pradžiai protesto akcijos, po to, ko gero – emigracija.Svetimas wrote:Ateina stipriai krikščioniškų pažiūrų grupuotė į valdžią ir pradeda savaip tvarkytis ir "prisukinėti varžtus". Didinamas bažnyčios finansavimas, mokyklose atsisakoma etikos pamokų ir prailginamas tikybos pamokų laikas, vis labiau ribojama religijos kritika, pripaišant jai tyčiojimąsi iš tikinčiųjų ir jų vertybių ir t.t.
Ką darytumėte?
Šiaip, man idomu kokie pyragai laukia emigracijoje. Kiek suprantu emigruodami tikitės visapusiškai ten įsitvirtinti. Ką veiktumėte (veikiate) emigravę? Kaip ten tikitės pasiekti (pasiekėte) viršutinių Maslow piramidės pakopų?
OT
Ar neatrodo Snuki, kad nesąmoningai prieštarauji pats sau (žiūrėk į paraudonintus savo žodžius)? O gal kabutes užmiršai?Snukis wrote:Nesamoningas tavo isvedziojimas: tu turi prielaida, niekuo nepgrista gal tik is kazkur isgirsta, bet tai nera tavo nuomone. Tada kai tau pateikiamas kazkoks tai argumentas, irodymas, parodymas, tik tada tu pradedi susidaryti nuomone iki tol tu jos neturi - tik gandus.T.y. pripazisti, kad tam reiketu tau asmeniskai tyrineti ta sriti ir tik tada susidarysi nuomone, o iki tol tu jos neturesi.Jean Paul Sartre wrote:Pasidomiu kitais šaltiniais, galų gale pačia teoriją paskaitau, jei ji neprieštarauja logikai ir nesipjauna su kitomis teorijomis arba nagrinėjamą reiškinį geriau paaiškina nei jos tada ją priimuSnukis wrote: Kaip tu gali rasti prie ko prikibti, jei neturi tvirtos nuomones apie ta teorija? Be to nuomone apie Einsteino darbus tau priverstinai suformuos mokykloje. Kaip tu prikibsi prie to kas mokykloje buvo teigiama ir tapo tavo nuomone, jog yra visiskai teisinga?
Iš dalies sutinku. Tik pasakyk, kurią laisvę turi omeny? Galima išskirti keturis visuomenės laisvės lygius, kai dauguma: a) nesąmoningai nekompetetinga; b) sąmoningai nekompetetinga; c) sąmoningai kompetetinga; d) nesąmoningai kompetetinga - tvarkyti savo bendrą gyvenimą. Pirmoji, žemiausia pakopa, atitinka absoliūtų palaidumą. Antroji - pretenzijų be išmanymo stadija. Trečioji - suvokimo be patirties ir įgudžių periodas. Ketvirtoji - subrendusi savivaldai visuomenė - kai padorumas tampa norma daugumai be jokių pastangų. Pirmame lygyje visi laisvi daryti ką tik nori. Tokiom sąlygom mažuma pavergia daugumą - turim vergovę. Antrame lygyje bejėgė dauguma priversta tenkintis tokia pat vergiška dalia - turim baudžiavą. Trečiame - didelių pastangų dėka dauguma išsikovoja formalią lygybę. Tik ketvirtą lygį pasiekus, valstybėje galima visuotinė demokratija ir pilnavertė laisvė. Sakau galima, nes išorės suinteresuotos jėgos gali taip įtakoti valstybės vidaus gyvenimą, kad vietoj demokratijos lieka tik įliūzija ir demokratijos įmitacija. Praktiškai, vietoj ketvirtos laisvės stadijos turim pirmąįą, kada net teisėtai išrinkti prezidentai turi užleisti vietą marionetėms. Dauguma šito sąmoningai nesuvokia ir prieš tai kovoti jokių galimybių nėra. Tai atitinka nesąmoningos nekompetencijos "laisvės" sąlygą.RB wrote:OK, informuoju tave: visi įstatymai riboja laisvę. Pvz., baudžiamasis kodeksas ribopretenzijų be išmanymoja laisvę žudyti, vogti, žaginti. Taip, tikrai, rinkėjai niekada nebalsuotų už jų laisvę ribojančius įstatymusSrovė wrote:Be viso to yra neįmanomas dalykas, kad nei kieno neorganizuota masė (rinkėjai), vien tik iš savų įsitikinimų, nei iš šio, nei iš to - imtų ir vieningai nubalsuotų už įstatymus apribojančius sau laisvę. Taip atsitinka tik vaidinamos demokratijos atveju.
Pradžiai, leisiu sau pašmaikštauti. Žaidžiam katiną ir... Tu įšsivaizduoji, kad esi katinas ir matai žioplą pelę... Griebi ją ir manai, kad pagavai... Deja, pasirodo, kad tai pumpuras ant miegančio po krūmu liūto uodegos galo...RB wrote:Tamsta pareiškėte, kad negatyvumas yra nusikaltimas. O po to, mano paprašytas, apibūdinote, kas yra negatyvumas: „išankstinis nusistatymas, kabinėjimasis prie žodžio, propaganda prieš religijas“. Ne, uodegos neišsuksite
Matai, man net nereikia sukti tos uodegos. Bet, jei nebūtum tolimas "mano" gyminaitis, tai...
O juk viename poste sakydamas, kad negatyvumai yra nusikaltimas, turėjau daug didesnį spektrą ir daug didesnių negatyvumų, nei sekančiame poste pavardijau skeptikų menkučius negatyvumukus.
Aplamai, niekur ir niekada tai net neįmanoma. Neturiu omeny vaidybos atvejų.RB wrote:Kurioje vietoje?Srovė wrote:Turiu prisipažinti, nesu toks naivus, kad patikėčiau visuotinės vergų ir baudžiaunikų nuomonės paisymu...
Kažkas, kažkur, kažkokiais tai sumetimais taip gal ir užrašė. Kodėl dabar man turėtų būti kažkoks reikalas tas falsijikacijų falsifikacijas vertinti taip, kaip to norėjo tie falsifikatatoriai, kaip norėtų tuo žaisti šiandieniniai falsifikatoriai. - Aš pašįstu proceso prigimtį, žinau jo dėsningumus, - aukštesnio kriterijaus man nėra. Ne tas žodis, kad netikiu.RB wrote:Netikite, kad naciai laimėjo demokratinius rinkimus? Ar kad daugelis romėnų palaikė liūtų šėrimą krikščionimis?
Pažįsti iš kur, kokiais šaltiniais remdamasis?Srovė wrote:Aš pašįstu proceso prigimtį, žinau jo dėsningumus, - aukštesnio kriterijaus man nėra. Ne tas žodis, kad netikiu.
OK, berods, laikas diskusiją baigti, Srovė ištikimai laikosi savo įpročių ir eilinį kartą kliedi apie neaišku ką
Tik va apie demokratiją diskutuoti tamstai nerekomenduoju, nors mokyklinį politologijos vadovėlį prieš tai perskaitykite, nebus taip juokinga skaityti.
Ir galvokite, ką rašote, nes pareiškiate, kad skeptikų forume pilna negatyvumo, kuris yra nusikalstamas, o po to jau tenka išsukinėti uodegą ir kažką apie peles kliedėti...
Klausimas visiškai nesusijęs su pradine tema, bet, ko gero, įsitvirtinti ten ir pasiekti viršutines Maslow piramidės pakopas ten būtų kur kas lengviau nei čia. Tik va, įgimtas tingumas neleidžia nešti savo užpakalio kur nors į Kanadą ar Australiją.Svetimas wrote:Kiek suprantu emigruodami tikitės visapusiškai ten įsitvirtinti. Ką veiktumėte (veikiate) emigravę? Kaip ten tikitės pasiekti (pasiekėte) viršutinių Maslow piramidės pakopų?
- Jean Paul Sartre
- pradedantis
- Posts: 326
- Joined: 2005-06-16 09:57
- Location: Circus Maximus
- Contact:
Pagrįstesnė, mažiau pagrįsta - bet tai yra nuomonė.Snukis wrote: Nesamoningas tavo isvedziojimas: tu turi prielaida, niekuo nepgrista gal tik is kazkur isgirsta, bet tai nera tavo nuomone. Tada kai tau pateikiamas kazkoks tai argumentas, irodymas, parodymas, tik tada tu pradedi susidaryti nuomone iki tol tu jos neturi - tik gandus.
Nuomonė yra pažiūra, nusistatymas kuriuo tai klausimu.
Gal tai bus ir primesta nuomonė, bet vis tik, tai bus nuo,onė. Tu teigi, kad kam nors primetus man nuomonę - aš neturėsiu nuomonės. Betgi čia absurdas.Snukis wrote:Nu cia tada reiketu isskirti "savo paties susidaryta nuomone" ir "primesta nuomone". Is klaidingu saltiniu susidaryta nuomone bus "primesta nuomone", nes pats tu nesusidarysi nuomones apie kazka zinodmas, kad neturi patikimu duomenu. Jei tau parodys raudonai nudazyta banana ir kazkas teigs, kad visi bananai tokie, tai bus primestine nuomone arba net dogma.Jean Paul Sartre wrote:Antra dalis taip pat nesąmonė: tipo jei aš susidarau nuomonę iš klaidingų šaltinių, tai vadinasi, kad nuomonės aš nesusidariau. Šmaikštuolis
Jeigu autoritetu remiamasi jo nagrinėtoje srityje, jo darbais - kodėl ne.Snukis wrote: Remimasis patikimu saltiniu yra logine argumentacijos klaida? Manau keliems forumo dalyviams tai nepatiks, nes jie autoriteta laiko butent patikimu saltiniu.
Jei - šiaip, tai tėra paprastas žmogus, kurio požiūris nėra pranašesnis kuo nors kitų atžvilgiu.
Tarkim L.Pasteuro požiūriu, darbais aš galiu remtis kaip argumentu biologijoje, bet nelabai - kokioje geografijoje, ar matematikoje
Nesąmonė, nors kiek ką nors girdėjęs kuriuo nors klausimu - jau turėsiu nuomonę. Jeigu mąstant kaip tu, kur ta gilinimosi riba, nuo kurios atsiranda nuomonė. Bakalauras? Habiltuotas mokslų daktaras?Snukis wrote:T.y. pripazisti, kad tam reiketu tau asmeniskai tyrineti ta sriti ir tik tada susidarysi nuomone, o iki tol tu jos neturesi.Jean Paul Sartre wrote:Pasidomiu kitais šaltiniais, galų gale pačia teoriją paskaitau, jei ji neprieštarauja logikai ir nesipjauna su kitomis teorijomis arbaSnukis wrote: Kaip tu gali rasti prie ko prikibti, jei neturi tvirtos nuomones apie ta teorija? Be to nuomone apie Einsteino darbus tau priverstinai suformuos mokykloje. Kaip tu prikibsi prie to kas mokykloje buvo teigiama ir tapo tavo nuomone, jog yra visiskai teisinga?
nagrinėjamą reiškinį geriau paaiškina nei jos tada ją priimu
O tarkim chemijos profesorius negali turėti savo nuomonės apie tarkim budizmą (į kurį nesigilino), arba nuomonės apie abortus (su kuriai irgi neteko per daug susidurit) arba galų gale agurkų marinavimą?
O vaikai išvis niekame nuomonės negali turėti?
Tarkim mokykla dėsto, kad šaknis iš neigiamo skaičiaus nėra ištraukiama, o trikampio kampų suma visada yra 180 laipsnių. Mano turimais duomenimis, tai nėra visiškai teisinga. Žinoma, egzamino metu remsiuosi supaprastintu požiūriu.Snukis wrote:Kiek mokykloje isgirstu teoriju/nuomoniu (kalbu tik apie "patvirtintas", "visuotinai priimtas") nesutampa su tavo nuomone? Kaip tas nuomoniu nesutapimas pasireiks per, sakykim, tavo egzamina is tos srities?Jean Paul Sartre wrote:Mokykloje dėstoma teorija nebūtinai turi tapti mano nuomone, ir niekas šiais laikais nieko priverstinai nedėsto.
Dar daugiau tokių prieštarvimų gali atsirasti geografijoje, istorijoje ir t.t
Vis tik - nuomonę pakeisti galima, tiesa?Snukis wrote:Jei suvartineja - taip, pakeisu savo nuomone. Pavyzdziu buvo, kad ir apie matriarchata. Taciau jei mano oponentas(-ai) tik mano, kad jie mane suvartineja, bet is tikruju ju argumentacija yra niekine, as irgi turiu keisti savo nuomone?
Tai va taip pat manai, tik bereikalinga diskusija gavosi
Last edited by Jean Paul Sartre on 2006-05-27 22:36, edited 1 time in total.
Kad pažinti procesą, visai nebūtina remtis vien tik šaltiniais. Tie šaltiniai - nei daugiau, nei mažiau, kaip tik kitų užfiksuoti ir paskelbti stebėjimo duomenys. Pasitaiko ir tendencingos informacijos tuose šaltiniuose. Pasakyk, kuo kitų žmonių stebėjimai gali būti pranašesni už tavuosius, kad tu taip aklai gali pasikliauti kitais, visiškai nuvertindamas savąją patirtį. Juk, butent, gali (turi galimybę) būti tikras savo paties surinkta informacija - juk pats sau negali sumeluoti, kai tuo tarpu, tavo minimų šaltinių pagalba kažkas gali norėti tokiems lengvatikiams kaip tu - padaryti reikalingą įtaką.RB wrote:Pažįsti iš kur, kokiais šaltiniais remdamasis?Srovė wrote:Aš pašįstu proceso prigimtį, žinau jo dėsningumus, - aukštesnio kriterijaus man nėra. Ne tas žodis, kad netikiu.
O gal nori, kad aš pradėčiau vardyti šimtus gyvai mano stebėtų situacijų, tūkstančius išklausytų nuomonių, daugybę perskaitytų straipsnių, daug metų apmastymų... Juk lygiai tokio pat kelio antrą kart neįmanoma praeiti. Pažinimas, vartaliojant kelias svetimas nuomones iš kelių šaltinių, tikrai neatsiranda.
Ką gi, labai gaila, kad pasuoji. Matyt, esi susitaikęs, kad tokiu atveju man nepalieki kitos išeities, kaip tik prielaidą - jog tau svarbiausia pasilikti konjunktūros primestoje pozicijoje, - laikyti įrodytu faktu?RB wrote:OK, berods, laikas diskusiją baigti, Srovė ištikimai laikosi savo įpročių ir eilinį kartą kliedi apie neaišku ką
Ne pats geriausias argumentas oponentą išvadinti neišmanėliu.RB wrote:Tik va apie demokratiją diskutuoti tamstai nerekomenduoju, nors mokyklinį politologijos vadovėlį prieš tai perskaitykite, nebus taip juokinga skaityti.
Nebūk beviltišku įdealistu ir negalvok, kad skeptikais pasivadinus, automatiškai tampama šventaisiais.RB wrote:Ir galvokite, ką rašote, nes pareiškiate, kad skeptikų forume pilna negatyvumo, kuris yra nusikalstamas, o po to jau tenka išsukinėti uodegą ir kažką apie peles kliedėti...
Tai kiek tamsta esate kultūrų ir civilizacijų ištyręs ir savom akim stebėjęs, juk galite teigti, kad dauguma niekada nepasisakys už kokios nos mažumos naikinimą?
O į šventuosius aš nepretenduoju. Čia jūs mus nusikaltėliais apšaukėte. Tik va, pagrįsti tuos kaltinimus jau kiek per skystas klynas.
O į šventuosius aš nepretenduoju. Čia jūs mus nusikaltėliais apšaukėte. Tik va, pagrįsti tuos kaltinimus jau kiek per skystas klynas.
Siūlyčiau padaryti šiokį tokį atsitraukimą abiems. Juk darai dabar tu tokius nukrypimus, kokius man priskiri. Tuo pat metu esi įsitikinęs, kad tik man tai būdinga. Juk nei tu tiki, kad galima tiesiogiai stebėti ištisas civilizacijas, nei aš tą kažkada turėjau omeny, o tuo labiau, kur jau man tai akcentuoti... Pačiam visuomeniniam procesui pažinti pakanka ir šiandien vykstančių reiškinių momentų stebėjimo. Suprask, keliais žodžiais visko nenusakysi. Bet to ir nereikia, pats iš savos patirties gali susigaudyti, ką galima turėti omeny. Visiškai nesvarbu, kad galėjo tau kilti asocijacijos, neva oponentas išsako absurdišką mintį. Juk tavo paties sveikas protas jau atmeta tokią galimybę. Tai kodėl dabar sau leidi primetinėti absurdą kitam? Tavo minimus "daugumos pritarimus" - juk aš aiškiai įvardinau mažumos manipuliacijom dauguma. O tu reikalauji manęs paneigti faktą, kurį mudu abu pripažistame, nors to priežastis matom skirtingas. Gyvenime net nebūna taip, kad kažką lemtų tik viena priežastis... Gyvenimas nėra vieno argumento funkcija. Tik kvailiams su ribotom suvokimo galimybėm pateikiama vienareikšmė vienintelė priežastis. Kai daug priežasčių, viena bet kokiu atveju būna paskutinė. Daugelis ir laiko ją vienintele. Vartojant tokią supaprastintą "logiką" iš vis neįmanomą susidaryti reiškinio tikro vaizdo.RB wrote: Tai kiek tamsta esate kultūrų ir civilizacijų ištyręs ir savom akim stebėjęs, juk galite teigti, kad dauguma niekada nepasisakys už kokios nors mažumos naikinimą?
Kaip čia tau paaiškinus?.. Nu, nepriskirk visų pasaulio blogybių tiems, kurie su tavimi bendrauja.RB wrote:O į šventuosius aš nepretenduoju. Čia jūs mus nusikaltėliais apšaukėte. Tik va, pagrįsti tuos kaltinimus jau kiek per skystas klynas.
Realiai vykstančių dalykų pagristi nereikia, juos reikia pastebėti. Išvardinau keletą, ką esu pastebėjęs, tai ką, man dabar priversti jus pripažinti tai? Čia jau jūsų garbės reikalas. Ir nereikia vaidinti dramos...
No comments :D:D:D:DSrovė wrote:Pačiam visuomeniniam procesui pažinti pakanka ir šiandien vykstančių reiškinių momentų stebėjimo.
Ir kokias išvadas tu gali padaryti apie senovės egiptiečių, inkų, kinų, mongolų, zulusų civilizacijas, apie antikinę Romą ar apie Viduramžius bei ten vykusius visuomeninius procesus, stebėdamas dabartinę visuomenę?
Tai jei jau tu teigi kažkokias priežastis ir manipuliacijas – prašau argumentų, įrodymų.Srovė wrote:Tavo minimus "daugumos pritarimus" - juk aš aiškiai įvardinau mažumos manipuliacijom dauguma. O tu reikalauji manęs paneigti faktą, kurį mudu abu pripažistame, nors to priežastis matom skirtingas.
Jei jau pavadinai mus nusikaltėliais – teikis tai argumentuotiSrovė wrote:Realiai vykstančių dalykų pagristi nereikia, juos reikia pastebėti. Išvardinau keletą, ką esu pastebėjęs, tai ką, man dabar priversti jus pripažinti tai?