As labai ciniskai bandydamas nagrineti kitas priezastis susilaukt vaiko matau [ ko gero as beprotiskai klystu] jog jos nepagristos. Prasau man atleist uz cinizma.Shiori wrote:O tu bet kokias priežastis gimdyt, auginti laikai viršų paėmusiais instinktais?
Vaikai
Religija, kaip po tokia yra - tai realiai egzistuojantis reiškinys. Tai gal siūlot užsimerkti ir nematyti, nepažinti šio reiškinio?Akela wrote: [Tai religija - fantazija atsieta nuo realybes. Norint pazhint realybe tokia, kokia ji yra, reikia atmesti supelijusias religines dogmas.
Tą ir buvau parašęs:
Srovė wrote: Yra toks dalykas kaip religija - ir tik todėl, kad ji yra - negalime jos ignoruoti.
- O aklas iš vis neturi galimybių matyti... Tai gal išsibadykim akis ir ausis? Bus dar paprasčiau ignoruoti.Akela wrote:Galime ir dar kaip galime
Srovė wrote: Mano patirtis sako ką kita: jei nori būti suprastas, kalbėk tai, ką pats supranti... .
Aš ir nežinojau, kad taip paprasta pasidaryti teisiu. Nuspaudei, kaip visi, vieną mygtuką ir tu jau teisus.Na ir ka suprantat? Ish tu miglotu jusu ishvedzhiojimu niekam nepasidaro aishkiau, tik daugumai taip ikyrit, jog jie tiesiog nuspaudzhia knopkute "ignore" Ir tik naujokai - kad kaip as - vis dar bando parodyti atkakliam kaip mokeschiu inspekcija donkichotui, jog jis puldineja vejo malunus
Laba diena.Saitas, kurio tituliniame lape pamineti laisvamaniai ir skeptikai nera tinkama dirva seti "tikejimo grudus". Nesudygs jie chia. Ir dar - bjauru....Tarsi ateitum i duonos skyriu ir rastum tarp bandeliu padeta apipuvusi kopusta ish darzhoviu skyriaus - ne vieta chia jam. Kaip ir eilinei ikyriai religiniu itikinejimu dozei laisvamaniu saite.
Ech, kaip as apsidzhaugiau, kai toki radau, ir kaip bjauru, kai vel shlykshchiai ikyriai imi siulyti iki koktumo atsibodusias religines "tiesas" ivyniodamas jas i kilometrus dazhnai su logika susipykstanchiu ishvedzhiojimu.
Parodykit nors vieną mano bandymą tuos nesuprastus ir nesuprantamus "tikėjimo grūdus" sėti ar pateisinti, kai jų negalima suprasti. Gal vien todėl, kad apsiskelbiau neskeptiku ir buvo man pripaišytas aklas tikėjimas. Bet gi ne mano problema, jei kažkas kažko nenori suprasti.
O biauru - tai tik rinktis nuomonę: "kaip visi", kai gali turėti ir supratimą.
Nesiuliau uzhsimerkt (galima einant parkrist ) siulau ignoruot religijos reklamine kompanija (beje, jus kaip hiperaktyvu reklameri/prekybos agenta ir ignoruot siulo ne vienas zhmogus - pasizhiurekit forumo liste, rasit ).Srovė wrote:Religija, kaip po tokia yra - tai realiai egzistuojantis reiškinys. Tai gal siūlot užsimerkti ir nematyti, nepažinti šio reiškinio?
Na, jus ka nors savo elgesiu jau iki to privedete? Tiesa sakant - kai zhmones itraukia jus i "ignore" lista ir ivyksta kazhkas panashaus (na, suabstraktinus). O panashu, jog tokiu ne vienasSrovė wrote:
- O aklas iš vis neturi galimybių matyti... Tai gal išsibadykim akis ir ausis? Bus dar paprasčiau ignoruoti
Tai, kad dauguma ju kokiu tai budu pavirsta shnekom apie dieva laisvamaniu saite (gi parashyta, pirmam psl, kam shis saitas sukurtas, pasizhiurekit). Ir tikrai ne vienas tvirtina, jog jusu postu nesupranta. Ir shiandie jau kazhkas, nors kitam poste, tai jau rashe.Srovė wrote:Laba diena.
Parodykit nors vieną mano bandymą tuos nesuprastus ir nesuprantamus "tikėjimo grūdus" sėti ar pateisinti, kai jų negalima suprasti..
Srovė wrote: Gal vien todėl, kad apsiskelbiau neskeptiku ir buvo man pripaišytas aklas tikėjimas..
Tai, kad nieko chia prirashyt nereikia ir net apsiskelbat - ish postu "ir aklam" matos. Bet dzin tai butu, jei bet kurioj diskusijoj nepradetumet apie religija aishkyt, kaip apie vos ne kiekviena reishkini apsprendzhianti faktoriu.
Na taip... jums tai ne problema Ko gero dar ir kaifa gaudot ikyriai minedamas laisvamaniams tiekjimo tiesas Gi galima, pvz, vegetarui kaishioti po nosim mesos gabala ir krizenant aishkint: "nu esk, esk, gera mesyte, esk..."Srovė wrote:Bet gi ne mano problema, jei kažkas kažko nenori suprasti. .
Beje, gal jusu darbas tox? Gal tarnyba?
Na, vel logikos klaida - laisvamanybe nera " buti kaip visi". Laisvamanybe - pasirinkta isitikinimu sistema ir pasirinkta atmetus plachiu frontu siulomus religinius isitikinimus.Srovė wrote: O biauru - tai tik rinktis nuomonę: "kaip visi", kai gali turėti ir supratimą.
t.y., visas?O as vis tik siulyciau oftopines Sroves zinutes ignoruot.
Nu, tokia pat prasme ir stručio nebesimato, kai jis galvą įkiša į smėlį.Akela wrote:
Na, vel logikos klaida - laisvamanybe nera " buti kaip visi". Laisvamanybe - pasirinkta isitikinimu sistema ir pasirinkta atmetus plachiu frontu siulomus religinius isitikinimus.
O logika čia tokia: ir musulmonai, ir krikščionys,.. ir visokie kiti kažkuo tai save išskiriantys išsivaizduoja ne tokiais, kaip visi. Dėlto juk pati jų nelaikai "ne kaip visi". Kodėl gi dabar tarp laisvamanių turėtų nebegalioti objektyvūs gamtos ir visuomenės dėsniai?
Shios forumo "atshakos" tema yra "vaikai". Tai ka chia rashote - imtinai struchius bei t.t. IMHO yra OFTOPICSrovė wrote:Nu, tokia pat prasme ir stručio nebesimato, kai jis galvą įkiša į smėlį.
O logika čia tokia: ir musulmonai, ir krikščionys,.. ir visokie kiti kažkuo tai save išskiriantys išsivaizduoja ne tokiais, kaip visi. Dėlto juk pati jų nelaikai "ne kaip visi". Kodėl gi dabar tarp laisvamanių turėtų nebegalioti objektyvūs gamtos ir visuomenės dėsniai?
P.S. Jusu minties shuolis buvo toks didelis, jog pernelyg nutolo nuo temos (beveik neatsekamai toli) ir bus ignoruojamas
O ką, prieš tai buvęs papuvęs kopustas, tai tik nekaltam palyginimui? Vot strutis, tai tikrai daug blogiau...Akela wrote:Shios forumo "atshakos" tema yra "vaikai". Tai ka chia rashote - imtinai struchius bei t.t. IMHO yra OFTOPICSrovė wrote:Nu, tokia pat prasme ir stručio nebesimato, kai jis galvą įkiša į smėlį.
O logika čia tokia: ir musulmonai, ir krikščionys,.. ir visokie kiti kažkuo tai save išskiriantys išsivaizduoja ne tokiais, kaip visi. Dėlto juk pati jų nelaikai "ne kaip visi". Kodėl gi dabar tarp laisvamanių turėtų nebegalioti objektyvūs gamtos ir visuomenės dėsniai?
Puiku. Aš ir turėjau omeny, kad panašūs į stručius viską iš eilės linkę ignoruoti, ir daro savo terpėj tai "kaip visi".Akela wrote: P.S. Jusu minties shuolis buvo toks didelis, jog pernelyg nutolo nuo temos (beveik neatsekamai toli) ir bus ignoruojamas
Praleidus visus oftopic'us...ir atmetant mintis apie "tankiai apgyvendinta mūsų vargšę planetą ar tautos išnykimą"... Normaliems, atsakomybę už savo veiksmus prisiimantiems žmonėms užauginti vaiką - pakankamai sunkus darbas. Ir tiesą sakant aš daugiau savanaudiškumo matau apsiprendime tų vaikų neturėti. kadangi vaikui reikia skirti dalį savo gyvenimo: pinigų, laiko bei aukoti atsikratyti daugybės įpročių, atsisakyti pamėgtų užsiėmimų. Tai yra kur kas daugiau pastangų reikalaujantis kelias nei tiesiog gyventi sau.
O tai ir yra sveikas ir natūralus požiūris į gyvenimą. Ir taip suvokiant reikalą, nebereikalingos paieškos, kaip laikinai palengvinti sau gyvenimą vaikų sąskaita, bei pateisinti savo ne ytin atsakingus poelgius.Morrigan wrote:Praleidus visus oftopic'us...ir atmetant mintis apie "tankiai apgyvendinta mūsų vargšę planetą ar tautos išnykimą"... Normaliems, atsakomybę už savo veiksmus prisiimantiems žmonėms užauginti vaiką - pakankamai sunkus darbas. Ir tiesą sakant aš daugiau savanaudiškumo matau apsiprendime tų vaikų neturėti. kadangi vaikui reikia skirti dalį savo gyvenimo: pinigų, laiko bei aukoti atsikratyti daugybės įpročių, atsisakyti pamėgtų užsiėmimų. Tai yra kur kas daugiau pastangų reikalaujantis kelias nei tiesiog gyventi sau.
Liucipher wrote:O koks poziuris yra nesveikas ir nenaturalus ir kodel?Srovė wrote:O tai ir yra sveikas ir natūralus požiūris į gyvenimą.
Morrigan rašo:
Išeitų, kad nesveikas nenatūralus požiūris - neprisiimti atsakomybės.., būti savanaudžiu.Normaliems, atsakomybę už savo veiksmus prisiimantiems žmonėms užauginti vaiką - pakankamai sunkus darbas. Ir tiesą sakant aš daugiau savanaudiškumo matau apsiprendime tų vaikų neturėti.: kadangi vaikui reikia skirti dalį savo gyvenimo.
1. Daug kas is zmoniu elgiasi savanaudiskai is cia svanaudiskumas budingas zmonemes.
2. Zmones yra naturos [gamtos] dalis, vadinasi kas jiems budinga yra naturalu.
3. Savanaudiskumas naturalus.
Del nesveikumo. Negirdejau, kad medicina butu itraukusi savanaudiskuma i ligu arba sutrikimu sarasa.
2. Zmones yra naturos [gamtos] dalis, vadinasi kas jiems budinga yra naturalu.
3. Savanaudiskumas naturalus.
Del nesveikumo. Negirdejau, kad medicina butu itraukusi savanaudiskuma i ligu arba sutrikimu sarasa.
Žmonėms būdingas visuomeniškumas, - kai užsiimantys tuo rūpinasi ne asmeniškai savimi, o užtikrina tinkamas sąlygas tam tikrai žmonių grūpei arba net visai žmonijai. Turim skalę nuo - iki. Žiūrėkim koks būtų rezultatas vienu ar kitu kraštutiniu atveju. Jei visi rūpintųsi tik asmeniškai savimi, nebūtų galima atlikti veiksmų - reikalaujančių pastangų viršijančių vieno žmogaus galimybes... Daugiau nepasakosiu, - net ir menkai išvystytą fantaziją turintys gali susidaryti popilnį vaizdą, koks jis būtų absoliučiai dominuojant savanaudiškumui. O jei dar nusiristi net ir iki nebesirūpinimo savais vaikais, tai... ilgauodegės turėtų išlipti iš medžio dar kartą, kad nebekartoti klaidų su loginėm pastangom pateisinti savo apsileidimą.Liucipher wrote: 1. Daug kas is zmoniu elgiasi savanaudiskai is cia svanaudiskumas budingas zmonemes.
Nu jau parodžiau, kad ne visiems būdingas savanaudiškumas. Nemaža dalis suvokia, kad visuomeniškumas ir atsakomybė užtikrina galimybę patenkinti daugiau poreikių, o specializuotai atliekamos paslaugos galimai auštasnio lygio, nei natūriniu atveju, kai kiekvienas viską turi pasigaminti pats. Tuo tarpu, kad ir dabar išaukštinus savanaudiškumą - neišvengiama degradacija; riba - išnykimas (aba išsigimimas - palikus netičiukus be priežiūros...)Liucipher wrote:2. Zmones yra naturos [gamtos] dalis, vadinasi kas jiems būdinga yra naturalu.
Gamta yra tai, kas supa mus - kas egzistuoja. Todėl naturalumas reiškiasi tuo, kas užtikrina egzistavimą - stabilumą ar vystymąsį. Grynas savanaudiškumas to nesąlygoja, reiškia ir aplamai savanaudiškumas nėra nenaturalus.Liucipher wrote:3. Savanaudiskumas naturalus.
Jo, yra tokia viena įstaiga, kurioje požiūrio sveikumu rūpinasi medicina... Gal nesilaužkim į ją?Liucipher wrote:Del nesveikumo. Negirdejau, kad medicina butu itraukusi savanaudiskuma i ligu arba sutrikimu sarasa.
Kuklus klausimas - ar tuo uzsiimadaim zmones neturi savanaudisku interesu? Manau turi.Srovė wrote:Žmonėms būdingas visuomeniškumas, - kai užsiimantys tuo rūpinasi ne asmeniškai savimi, o užtikrina tinkamas sąlygas tam tikrai žmonių grūpei arba net visai žmonijai.
Nematau loginio rysio tarp savanaudiskumo ir veiksmu, kuriems reikia daugiau zmoniu. Savanaudziai gali kooperuotis ir daro tai labai sekmingai.Srovė wrote:Jei visi rūpintųsi tik asmeniškai savimi, nebūtų galima atlikti veiksmų - reikalaujančių pastangų viršijančių vieno žmogaus galimybes...
Ne, neparodet. Kalbejot tik tai, kad kartais savanaudziai gali atlikti is pirmo zvilgsnio nesavanaudiksu veiksmus.Srovė wrote:Nu jau parodžiau, kad ne visiems būdingas savanaudiškumas.
Kas cia per grynas savanaudiskumas?Srovė wrote: Grynas savanaudiškumas to nesąlygoja, reiškia ir aplamai savanaudiškumas nėra nenaturalus.
Apie kokia istaiga kalbate?Srovė wrote:Jo, yra tokia viena įstaiga, kurioje požiūrio sveikumu rūpinasi medicina... Gal nesilaužkim į ją?