Re: Ar gyvename matricoje?
Posted: 2018-08-22 15:54
Ar Alisos is stebuklu shalies.. nuomone vertinga?;
abejojame nuo 2004-ųjų
https://www.skeptikas.org/forum/
Rodos visi jos argumentai jau buvo apkalbeti sitoje temoje, bet reminderis nepakenks:Seianus wrote: ↑2021-05-22 16:17Youtube klausydamasis Sabine Hossenfelder apie dalelių fiziką, užtikau ir jos video apie mūsų realybės galimą buvimą simuliacija. Visai įdomu. TL;DR: kliedesys ir pseudomokslas.
https://www.youtube.com/watch?v=HCSqogSPU_Q
Gana literaliai taip. Smegenys yra kompiuteris, kuriantis virtualia realybe, kuria patiriame kaip savo samone. Cia buvo vienas is idomesniu suvokimu gyvenime
O jei pasakyčiau, kad tai įmanoma, ar pakeistum nuomonę dėl šio argumento, ar sugalvotum kokį nors pasiteisinimą?Tegul minecrafte pastato kompa, kuris paveza minecraft.
Na man uztenka bent vieno zaidimo, kuriame negali sukurti kompo, kuris ta zaidima paveztu.. tai manau cia problemu neturesiu. Bet parodyk ta minecraftini super kompa.
Jei konkrečiame žaidime negali sukurti kompo, kuris tą žaidimą pavežtų, tai tereiškia, kad to žaidimo programeriai tokios galimybės nesuprogramavo. Tačiau rimtų techninių kliūčių nėra. Jei žaidimas naudoja kažkiek kompo resursų, ir jame sukursi kompą, ir tame kompe paleisi tokį patį žaidimą, tai tik reikš, kad dabar tavo žaidimas su žaidimu viduje naudos tarkime x2 tavo kompo resursų (priklausomai nuo virtualaus kompo implementacijos gali būti ir žymiai daugiau aišku). Tai jei tavo kompas turi užtektinai resursų, tai ir paveš. Vis tiek galiausiai viskas sukasi ant tavo kompo. Sakyčiau labai netinkamą analogiją parinkai
Sutinku, kad jei musu simuliacijos kurejai butu noreje, kad musu simuliacijoje butu imanoma paleisti musu simuliacija.. butu teoriskai galeje ta padaryti.
Visiskai net nepanasu i 2x. As nekalbu apie virtualia masina, kuri perduoda instrukcijas procesoriui. As kalbu apie paties x86 procesoriaus atkurima t.y. visu jo loginiu vartu atkartojima naudojant kompiuterinio zaidimo vidine fizika. Nezinau ar minecrafte isvis ta net teoriskai imanoma padaryti, kadangi nelabai ten daug judanciu daliu ir pacios fizikos.Seianus wrote: ↑2021-06-07 09:34Jei žaidimas naudoja kažkiek kompo resursų, ir jame sukursi kompą, ir tame kompe paleisi tokį patį žaidimą, tai tik reikš, kad dabar tavo žaidimas su žaidimu viduje naudos tarkime x2 tavo kompo resursų (priklausomai nuo virtualaus kompo implementacijos gali būti ir žymiai daugiau aišku).
Minecrafte tai be abejo yra įmanoma, nežinau, ar x86, bet koks nors procesorius tikrai. Teoriškai, įmanoma turbūt viskas, bėda bus resursai kompo, ant kurio sukasi minecraftas. Kažką senovėje esu girdėjęs apie sėkmingus bandymus padaryti procesorių, ar gal tik loginius vartus, naudojant vorų srautus. Bet normalus būdas yra naudoti redstone. Ar redstone ir vadini loginiais blokais?fizikanas wrote: ↑2021-06-07 09:52Visiskai net nepanasu i 2x. As nekalbu apie virtualia masina, kuri perduoda instrukcijas procesoriui. As kalbu apie paties x86 procesoriaus atkurima t.y. visu jo loginiu vartu atkartojima naudojant kompiuterinio zaidimo vidine fizika. Nezinau ar minecrafte isvis ta net teoriskai imanoma padaryti, kadangi nelabai ten daug judanciu daliu ir pacios fizikos.
Siuo atveju netgi naudoti "loginius" blokus, butu chytinimas nes jie tiesiog perduoda instrukcijas procesoriui. Reiketu daryti kazka panasaus, ka cia daro kitame zaidime:
https://www.youtube.com/watch?v=un-qg6Oy6EE
Sita argumenta jau issake vienam video, kuri postino Svetimas ir dziaugesi, kad klausimas issprestas. As tai nesuprantu kaip 50%+~0, yra kazkuo esmingai geriau uz 50%Lionginas wrote: ↑2021-06-22 10:21Jei tai yra įmanoma, tai egzistuoja viena galimybė iš milijardų, kad gyvename toje vienintelėje tikrojoje realybėje. Taigi, tikimybė, kad gyvename ne matricoje, yra lygi tikimybei, kad sąmonių simuliuoti neįmanoma, plius tai mažai tikimybei, kad jei įmanoma, tai gyvename toje vienintelėje nesimuliuotoje realybėje. O tai visuomet daugiau nei 50%.
Tas +~0 tėra uoga ant torto Esmė, kad gautas gana didelis skirtumas nuo "mes beveik garantuotai gyvename simuliacijoje".
Čia tipiškas žiūrėsim, kai stogą dėsim atvejis. Arba neperšokęs griovio, nesakyk op. Palauk, kol išeis žaidimai, tada juos rimtai pažaisk, ir tada duodu 99.99% kad tavo haipas išgaruos. Ne todėl, kad variklis būtų prastas, jis neabejoju, kad bus labai geras, kaip ir dabartinis Unreal Engine. Bet pamatysi jame, tiksliau ypač jį naudojančiuose žaidimuose, pakankamai bugų, apribojimų, grafikos glitchų ir kito gėrio, kas trukdys net immersionui, o lyginti su simuliuojama visata, net juokais, tikrai labai per ankstifizikanas wrote: ↑2021-09-18 08:38Youtubas vis ismeta kokia Unreal 5 variklio demuske:
https://www.youtube.com/watch?v=XmD9rMSg1Pw
Manau cia tas zingsnis, po kurio zmones tures gerokai maziau intuityviu kontraargumentu simuliacijos hipotezei.
Jau zaidziau Myst nauja remeika. Variklis tikrai labai neisnaudotas, kas liecia absoliutu photorealizma. Bet jei neieskai prie ko prisikabint, tai jautiesi, kad tu ten. Ir cia per ekrana. Per VR isivaizduoju, kad iliuzija butu dar stipresne. O jei dar palyginsi su originalia versija, nuo kurios tepraejo gal 20 metu...
Ji greiciausiai padaryta entuziasto per savaitgali.