Belenkas gali būti menas šiais laikais, ir kuo labiau belenkas tuo geriau, beje, jau buvo kelios temos čia apie tai, tas man aišku. Va kodėl moteris su bikiniu ir kumpiu yra šėtono išmonė, man nėra aišku. Bene profesorės feministės pasakys kad moterys pliažuose irgi žeminasi? Primena Irano mulas jau toks mąstymas...Panzer wrote:Pusnuogė, ne nuoga, moteris su mėsa rankoje - tai seksizmas, diskriminacija, netolerancija ar dar bala žino koks kitas burtažodis (beje, vyras su kumpiu irgi būtų kažkokia tragedija?).
O štai nuoga, visiškai nuoga, moteris su mobiliaku pyzdoj - menas. Galite rimtai kas nors paaiškinti, kas čia darosi? Be ironijos.
Laisvamaniai.com - straipsniai ir komentarai
Beje, aptariame bloge irgi minėtas šis nutikimas, tiesa, be jokio komentaro:
http://laisvamaniai.com/laisvamaniai/in ... ge-moteris
Manau, kad nenuoseklu piktintis kad baudžiamos reklamos "įžeidžiančios" tikinčiuosius (o apie tai buvo ten daug įrašų) ir nesipiktinti tuo - kaip rėkti kad teisėjas gaidys kiekvieną kartą kai Žalgiriui skiria baudą. Juo labiau jeigu buvo teigiama kad tikintieji turi išskirtines teises, o paaiškėja kad panašiai įsižeidinėti gali visi (juk turi lytį ) reiktų kažkokios reakcijos.
http://laisvamaniai.com/laisvamaniai/in ... ge-moteris
Manau, kad nenuoseklu piktintis kad baudžiamos reklamos "įžeidžiančios" tikinčiuosius (o apie tai buvo ten daug įrašų) ir nesipiktinti tuo - kaip rėkti kad teisėjas gaidys kiekvieną kartą kai Žalgiriui skiria baudą. Juo labiau jeigu buvo teigiama kad tikintieji turi išskirtines teises, o paaiškėja kad panašiai įsižeidinėti gali visi (juk turi lytį ) reiktų kažkokios reakcijos.
Regis, akivaizdu, jog uždarbis turėtų atspindėti asmens gebėjimus, kompetencijas, ryžtą ir ambicijas. Nemanau, jog atsirastų nors vienas sveiko proto žmogus, kovojantis už lyčių lygybė, kuris teigtų, jog vienai ar kitai lyčiai reikėtų mokėti didesnius atlyginimus ar suteikti aukštesnes pareigas tik dėl lyties.fizikanas wrote: O kiek TURETU buti? 50%? Kodel?
Pateikti moterų uždarbių ar užimamų pozicijų statistiką yra itin populiaru, tačiau tai nieko neįrodo apie lytinę diskriminaciją. Tai tik parodo, kas kur dirba ir kiek uždirba. Bet tai nereiškia, jog viena ar kita lytis yra diskriminuojama. Norint teigti, kad tokia situacija yra susiklosčiusi dėl diskriminacijos, reikia pateikti tinkamus įrodymus.
Tokiais įrodymais galėtų būti, pavyzdžiui, tyrimai, kuriuose tikrinama, kokia tikimybė, jog moteris bus priimta į darbą, kontroliuojant dėl išsilavinimo, kompetencijos, patirties ir ambicijos. Kaip pamatuoti ambiciją? Sunku pasakyti, tačiau tam tikriausiai tiktų motyvacinių laiškų turinio analizė? Taip pat būtų įdomu ištirti asmenybės bruožų įtaką tikimybei gauti darbą. Visgi, tokiu atveju derėtų netaikyti standartizuotų asmenybės bruožų įverčių (nenaudoti adaptuotų moterims ir vyrams), tačiau skaičiuoti žalius balus ir lyginti (galbūt klasterizuoti?) tyrimo dalyvius pagal asmenybės bruožus. Nes, galimas daiktas, jog ambicija būtų tik mediatorius tarp asmenybės bruožų ir tikimybės gauti darbą.
Tai tau taip atrodo - daug kam atrodo, kad tereikia nuspręsti tą a priori ir visus kas nesutinka išvadinti kiaulėmis seksistais. Demagogai dargi mėgsta cituoti skirtumą tarp vidutinių algų ir sakyti kad neva moterys uždirba tiek kartų mažiau už tą patį darbą - jei taip būtų, tai kompanijos galėtų padvigubinti pelningumą nesamdydamos vyrų - nejau kapitalistai tapo nebegodūs?D3monas wrote: Tai tik parodo, kas kur dirba ir kiek uždirba. Bet tai nereiškia, jog viena ar kita lytis yra diskriminuojama. Norint teigti, kad tokia situacija yra susiklosčiusi dėl diskriminacijos, reikia pateikti tinkamus įrodymus.
Kaip tik sito norejau paklausti bro1, kodel turedamas tokias zinias, jomis nepasinaudoja ir neikuria verslo, kuriame samdys tik moteris. Gales moketi joms siektiek daugiau, nei kiti moka, bet pakankamai mazai, kad turetu konkurencini pranasuma pries kitas imones, kurios samdo vyrus. Tokiu budu ir pagerins situacija moterims, padidindamas ju vidutine alga ir pats uzdirbs pelno.VYTS wrote:Demagogai dargi mėgsta cituoti skirtumą tarp vidutinių algų ir sakyti kad neva moterys uždirba tiek kartų mažiau už tą patį darbą - jei taip būtų, tai kompanijos galėtų padvigubinti pelningumą nesamdydamos vyrų - nejau kapitalistai tapo nebegodūs?
ne bro1 bet atsakysiu is savo varpines. todel kad jas reikia apmokinti o jos iseina i dekretines (ir daznai ne karta) tam reikia rasti pakaitini zmogu kuri velgi reikia apmokinti ir del to darbo nasumas ypac stabdosi o jom grizus is dekretiniu nera kur kisti to zmogaus kuris jas vadavo. atleisti nesinori nes moteris vel gali iseiti i dekretines o be to kartais vaduojantysis net geriau pasirodo bet atleisti moters po dekretiniu draudzia istatymai. nesnekant jau apie visus vaiku sirgimus ir del to praleidziama darba.fizikanas wrote: Kaip tik sito norejau paklausti bro1, kodel turedamas tokias zinias, jomis nepasinaudoja ir neikuria verslo, kuriame samdys tik moteris. Gales moketi joms siektiek daugiau, nei kiti moka, bet pakankamai mazai, kad turetu konkurencini pranasuma pries kitas imones, kurios samdo vyrus. Tokiu budu ir pagerins situacija moterims, padidindamas ju vidutine alga ir pats uzdirbs pelno.
Taip is zmogiskosios puses viskas kaip ir suprantama bet ekonominiu poziuriu tai ITIN nuostolinga o verslas kuriamas tik del pinigu o ne del humanizmo.
beje pasakysiu labai bjauru dalyka bet kodel po velniu per interviu neleidziama istatymais paklausti ar zmogus nesilaukia ir ar neplanuoja seimos artimiausiu metu? asmenys kurie iesko geresnio darbo del geresniu dekretiniu ismoku kaip rakstis siknoj (is verslo puses).
tai ir yra netiesioginiai bet tinkami irodymai kad meterys del savo biologines prigimties negali suderinti karjeros su seima (del anksciau vardintu faktoriu kaip motinystes atostogos vaiku maitinimas ir prieziura).D3monas wrote:<..>Tai tik parodo, kas kur dirba ir kiek uždirba. Bet tai nereiškia, jog viena ar kita lytis yra diskriminuojama. Norint teigti, kad tokia situacija yra susiklosčiusi dėl diskriminacijos, reikia pateikti tinkamus įrodymus.
<...>
Tai normalu kad moteris kuriam laikui iskrenta is darbo rinkos del seimyniniu priezasciu ir prilygti asmeniui (vyrui) kuris nedaro 1-2 metu pazes karjeroj pasiekti visko yra lengviau uztat ir apmokami geriau.
galiu speti kad ta viena moteris is to 17 darbuotoju pavyzdzio be vaiku o galbut ir be seimos todel ir prilygsta tu vyru "sugebejimam".
Pvz JAV dekretinės atostogos žymiai trumpesnės ir neapmokamos (federaliniu lygiu), bet vidutinių atlyginimų skirtumas kiek suprantu nėra mažesnis.son wrote:ne bro1 bet atsakysiu is savo varpines. todel kad jas reikia apmokinti o jos iseina i dekretines (ir daznai ne karta) tam reikia rasti pakaitini zmogu kuri velgi reikia apmokinti ir del to darbo nasumas ypac stabdosi o jom grizus is dekretiniu nera kur kisti to zmogaus kuris jas vadavo. atleisti nesinori nes moteris vel gali iseiti i dekretines o be to kartais vaduojantysis net geriau pasirodo bet atleisti moters po dekretiniu draudzia istatymai. nesnekant jau apie visus vaiku sirgimus ir del to praleidziama darba.
Taip, tai faktorius, tik kitas klausimas ar pagrindinis faktorius. Pvz lesbietės uždirba daugiau nei hetero moterys bet skirtumas mažesnis nei tarp jų ir vyrų (nežinau kiek mažiau jos turi vaikų, bet manau kad tikrai pastebimai mažiau), o gėjai uždirba netgi mažiau nei hetero vyrai.son wrote:tai ir yra netiesioginiai bet tinkami irodymai kad meterys del savo biologines prigimties negali suderinti karjeros su seima (del anksciau vardintu faktoriu kaip motinystes atostogos vaiku maitinimas ir prieziura).
Tai normalu kad moteris kuriam laikui iskrenta is darbo rinkos del seimyniniu priezasciu ir prilygti asmeniui (vyrui) kuris nedaro 1-2 metu pazes karjeroj pasiekti visko yra lengviau uztat ir apmokami geriau.
galiu speti kad ta viena moteris is to 17 darbuotoju pavyzdzio be vaiku o galbut ir be seimos todel ir prilygsta tu vyru "sugebejimam".
Sakykim Son hipoteze teisinga. Tai as tada nesuprantu, kokiu tikslu siekia feministai. Kad moterys negimdytu vaiku, ar kad vyrai juos gimdytu taippat daznai, kaip moterys, ar, kad moterys gautu vienodas algas, nepaisant to, kad kol gimde vaikus jos prarado proga igyti tinkama kvalifikacija ir del to dirba blogiau uz tuos (vyrus ar moteris) kurie negimde?
neteisingai supratot. verslo atzvilgiu idarbinti moteri (jauna ir norincia kurti ar sukurusia seima) yra problematiskiau ir tai visai niekuo nesusieta su valstybes pozicija.VYTS wrote:Pvz JAV dekretinės atostogos žymiai trumpesnės ir neapmokamos (federaliniu lygiu), bet vidutinių atlyginimų skirtumas kiek suprantu nėra mažesnis.
nesu mates statistikos apie seksualines mazumas ir ju uzdarbius. siaip kiek permetu galvoje tai dauguma geju (apie kuriuos gali suprasti kad jie gejai) dirba dazniausiai specifinius darbus retai susietus su korporaciju valdymu ar moksline veikla susieta su isradimais.Taip, tai faktorius, tik kitas klausimas ar pagrindinis faktorius. Pvz lesbietės uždirba daugiau nei hetero moterys bet skirtumas mažesnis nei tarp jų ir vyrų (nežinau kiek mažiau jos turi vaikų, bet manau kad tikrai pastebimai mažiau), o gėjai uždirba netgi mažiau nei hetero vyrai.
taip pat matematiskai seksualiniu mazumu procentas nera didelis tad visai nenuostabu kad kazka "pasiekusieji" tesudaro menka dali nuo visumos nors zinant kad seksualiniu mazumu procentas yra menkas vis tik yra labai gerai uzdirbanciu pvz ne tik is "siuveju" industrijos.
tiesiog kai kuriem zmonem labai patogu remtis populizmu savo politinej kovoj ir garsiai rekti "ziurekit kokia ta ar ana grupe nuskriausti" ir jiem dauguma atveju ne motais kodel taip yra jie tiesiog iesko socialistiniu sentimentu.fizikanas wrote:Sakykim Son hipoteze teisinga. Tai as tada nesuprantu, kokiu tikslu siekia feministai. Kad moterys negimdytu vaiku, ar kad vyrai juos gimdytu taippat daznai, kaip moterys, ar, kad moterys gautu vienodas algas, nepaisant to, kad kol gimde vaikus jos prarado proga igyti tinkama kvalifikacija ir del to dirba blogiau uz tuos (vyrus ar moteris) kurie negimde?
kita vertus tai yra problema jei pazvelgsim kitu rakursu kaip tarkim kiek aukstuju mokyklu rektoriu (ar net dekanu) - moteru yra lietuvoje. nors apibendrinant procenta moteru uzsiimanciu moksliniais darbais ir profesura yra daug maziau nei vyru tad tiketina kad tokias pareigas maziau ir turetu uzimti taciau ar isties visada viska nulemia kvalifikacija ir kompetencija palieka daug vietos spekuliacijom..
Bet tai nėra moterų engimo ar patriarchijos sąmokslų įrodymas, kaip populiariai pristato kai kurie asmenys, save identifikuojantys kaip feministus ar feministes. Ką ir norėjau išreikšti. Ir, jei iš tiesų moterys negali suderinti motinystės su karjera, tai tikrai neturėtų reikšti išlygų moterims kūrimo. Verčiau, reikėtų nustoti tyčiotis iš vyrų, kurie nusprendžia imti tėvystės atostogas gimus vaikui. Kai nebebus lyčių skirtumų imant tėvystės atostogas, tada bus įdomu pažiūrėti, kokie bus atlyginimai. Spėju, kad daug vienodesni.son wrote:tai ir yra netiesioginiai bet tinkami irodymai kad meterys del savo biologines prigimties negali suderinti karjeros su seima (del anksciau vardintu faktoriu kaip motinystes atostogos vaiku maitinimas ir prieziura)
tyciotis is tevystes atostogu nederetu bet tevas niekada neatstos motinos naujagimiui bent puse metu nuo gimimo. viena pagrindiniu priezasciu yra maitinimas krutimi. moteriai tiesiog yra sunku nemaitinti savo naujagimio nes prasideda problemos del pieno pertekliaus krutyse o ir kas valanda begiojanti nusitraukineti piena moteris negales atlikti pilnu darbo funkciju (zinoma tai priklauso nuo darbo pobudzio).D3monas wrote: Bet tai nėra moterų engimo ar patriarchijos sąmokslų įrodymas, kaip populiariai pristato kai kurie asmenys, save identifikuojantys kaip feministus ar feministes. Ką ir norėjau išreikšti. Ir, jei iš tiesų moterys negali suderinti motinystės su karjera, tai tikrai neturėtų reikšti išlygų moterims kūrimo. Verčiau, reikėtų nustoti tyčiotis iš vyrų, kurie nusprendžia imti tėvystės atostogas gimus vaikui. Kai nebebus lyčių skirtumų imant tėvystės atostogas, tada bus įdomu pažiūrėti, kokie bus atlyginimai. Spėju, kad daug vienodesni.
tevystes atostogos (pakeiciancios motinystes) daugiau yra siuolaikine mada nei nauda seimai.
feminizmas kaip socialistinis 20a pradzios reiksinys atnese labai didziule nauda moteru integracijai i visuomene. kaip palyginima galima imti europos ir vidurio azijos moteru padeti. nors tiesa sakant cia galima daug diskutuoti kas europoj turejo svaresniu svertu ar feminizmas kaip reiskinys ar pokario laikotarpiai po pasauliniu karu kuomet neliko dideles dalies darbingu vyru (cia galima lyginti jungtiniu valstiju ir europos moteru emancipacija sesiasdesimtaisiais kuomet jav dirbanciu moteru skaicius buvo daug mazesnis nei europoj). vienaip ar kitaip i feminizma reiketu ziureti kaip i saunu darba atlikusi socialini veiksma bet jau atgyvenusi nes siuo metu ji pakeite lygiu galimybiu judejimas zvelgiantis daug placiau nei tik moteru diskriminacija (juokinga bet siandien sutinkama ir nemazai diskriminacijos ir vyru atszvilgiu).
Lygios galimybės.son wrote: beje pasakysiu labai bjauru dalyka bet kodel po velniu per interviu neleidziama istatymais paklausti ar zmogus nesilaukia ir ar neplanuoja seimos artimiausiu metu?
(Šiaip pasirašau po visais tavo postais šioje temoje).
Sveiki skeptikai Seniai beskaitinėjau ir dar seniau berašiau, bet va užsukau ir širdis džiaugiasi matant, kad po 10+ metų klouniškoji skepforumo dvasia vis dar gyva. Ir kad žmonės garbina klounus ne tik žodžiais, bet ir darbais:
kurdami klouniškus portalus
O jei, teatleidžia man Klounai, kalbėti rimtai, tai džiaugiuos kad iš skepforumo nėra belikęs vien pavadinimas. Bent jau sprendžiant iš šios pusmečio senumo temos Maloniai nustebau, kad marškinėlių smerkimas čia beveik nesusilaukė palaikymo. Nes užsienyje nemaža dalis visokio plauko „skeptiškų“ ir „laisvamaniškų“ organizacijų dabar sėkmingai išpažįsta naująsias tolerancijos ir feminizmo religijas, kurios seniai nebeturi nieko bendro nei su tolerancija, nei su lygiomis, nei ypač su teisėmis. Užtai turi labai daug bendro su radikaliomis religijų kryptimis: dėl visko įsižeidinėti, viską drausti, viską reguliuoti, kokias maikes galima dėvėti, kokiom pozom galima sėdėti, kokius žodžius galima kalbėti, ir žinoma visada po ranka turi įsiutusių bliaunančių avių būrį, per kurį nesigirdėtų eretikų balselių.
kurdami klouniškus portalus
Spręsdami svarbias nūdienos problemasbro1 wrote:Čia skelbsiu kai kuriuos laisvamaniai.com straipsnius.
Palaikydami feministinę klounologijos atšaką sunkioje kovoje prieš Lietuvos rytąVYTS wrote:Laisvamaniai smerkia "seksistinius marškinius" ir visus jų nesmerkėjus
http://laisvamaniai.com/laisvamaniai/in ... arskineliu
Prilygindami marškinėlių dėvėjimą senučių spardymuibro1 wrote:Galų gale ar skaitėte tą akivaizdžiai prieš feminizmą nukreiptą straipsnį Lietuvos ryte?
Reklamuodami sustiprinto klounizmo websaitus, iš šito tikrai prisijuokiau belenkaipbro1 wrote:WTF? Kas dar yra ne mano reikalas? Gal patarsi nusisukti kai chuliganas senutei įspiria?
Siūlydami didinti klouniškų temų skaičių skepforume (visada gera idėja!)bro1 wrote:Tiems, kurie nesupranta seksizmo problemos rekomenduoju užmesti akį čia: http://kasdienisseksizmas.tumblr.com/
Panzer wrote:(Akivaizdu, kad jau metas kurti temą "Feminizmas", kad nebeterštume šitos).
O jei, teatleidžia man Klounai, kalbėti rimtai, tai džiaugiuos kad iš skepforumo nėra belikęs vien pavadinimas. Bent jau sprendžiant iš šios pusmečio senumo temos Maloniai nustebau, kad marškinėlių smerkimas čia beveik nesusilaukė palaikymo. Nes užsienyje nemaža dalis visokio plauko „skeptiškų“ ir „laisvamaniškų“ organizacijų dabar sėkmingai išpažįsta naująsias tolerancijos ir feminizmo religijas, kurios seniai nebeturi nieko bendro nei su tolerancija, nei su lygiomis, nei ypač su teisėmis. Užtai turi labai daug bendro su radikaliomis religijų kryptimis: dėl visko įsižeidinėti, viską drausti, viską reguliuoti, kokias maikes galima dėvėti, kokiom pozom galima sėdėti, kokius žodžius galima kalbėti, ir žinoma visada po ranka turi įsiutusių bliaunančių avių būrį, per kurį nesigirdėtų eretikų balselių.
Last edited by Sejanus on 2015-06-28 21:23, edited 1 time in total.
Sejanus, gal patylėk jeigu tau nepatinka lygybė ir žmonių teisės, nes kiek suprantu tu siūlai nusisukti ir tylėti matant neteisybę.
Štai mane viena socialinė neteisybė labai erzina. Socialiniuose moksluose neproporcingai daug moterų. Universitetuose socialinių mokslų dalykus dėsto ir mokslinę veiklą vykdo daugiausia moterys. Manau, kad reikia įvesti vyrų kvotą socialiniuose moksluose. Nes dabar baisiausia nelygybė. Kaip manai, bro1, kaip feministės galėtų prisidėti prie šios lyčių nelygybės sprendimo? Ar čia derėtų nusisukti ir tylėti, matant neteisybę?bro1 wrote:Sejanus, gal patylėk jeigu tau nepatinka lygybė ir žmonių teisės, nes kiek suprantu tu siūlai nusisukti ir tylėti matant neteisybę.