Šiai Ateono minčiai norėčiau kiek paprieštarauti. Taip jau išėjo bet šį kartą remsiuosi moderniąja krikščioniška mąstysenaTačiau idėjų evoliucija, kaip ir biologinė, nėra tikslingas procesas
Šių dienų tikintieji turi argumentų paneigti aklus atsitiktinumus evoliucijos procesuose. Glaustai tas jų visas teorijas galima būtų apibendrinti taip, - evoliucija vyksta dėl būtinojo medžiagos judėjimo pažangesnių struktūrų link. Kaip argumentai tam naudojami dar iki galo mokslo neišaiškinti visi struktūrizacijos fenomenai. Kaip evoliucijos sukrikščioninimo pradininkas pagarsėjo toks jėzuitas Tejaras de Šardenas. Jei jis rėmėsi daugiau paleontologiniais tyrinėjimais ir intuicija tai šių dienų krikščioniškos mąstysenos mokslininkai remiasi paprastam žmogui jau sunkiai suvokiamais biochemijos bei kvantinės mechanikos pasiekimais. Vienas iš jų biochemijos Nobelio premijos lauretas I. Prigožinas. Tokių reiškinių, kaip Bernardo nestabilumas (šildomas vanduo organizuojasi į šešiabriaunes struktūras) pavyzdžiu jis daro gan motyvuotas prielaidas, kad tai kas vyksta skysčių dinamikoje, vyksta ir chemijoje bei biologijoje. Na vienu žodžiu prieinama išvada, kad medžiagos akivaizdus polinkis į autostruktūrizaciją yra dievo buvimo įrodymas. Tie mokslininkų tyrinėjami struktūrizacijos fenomenai iš ties yra gana įdomūs tuo aspektu, kad jie netgi sugeba nurungti antrojo termodinamikos dėsnio galias. Jei laikui bėgant uždara sistema būtinai turi pereiti iš tvarkos į netvarką (kaip skelbia tas dėsnis) tai bet koks evoliucinis atsitiktinumas, ypatingai pirmykščiame sultinyje formuojantis pirmiesiems organiniams junginiams būtų pasmerktas čia pat ir užsibaigti.