Neteisingai supranti, kas ta informacinė asimetrija. Pvz., kai perki medicinos paslaugas, jų pardavėjas (medikas) visuomet turi daugiau žinių šioje srityje negu tu. Taigi, tu negali objektyviai vertinti tau parduodamų paslaugų kokybės ir turi tiesiog pasitikėti jo žodžiu. Lygiai taip pat pirkamas maistą ar gėrimus tu neturi realių galimybių atlikti kiekvienos prekės ekspertizės ir patikrinti kad ir nitratų kiekį, ir pan. Eidamas pas kitą mediką ar į kitą maisto parduotuvę tu nieko nelaimėsi, nes informacinė asimetrija išliks.son wrote:1. negaudamas informacijos apie produkta klientas kreipiasi kur ta informacija lengviau pasirenkama ir renkasi kita produkta
Būtent dėl šitos asimetrijos yra reikalinga valstybinė kontrolė, higienos normos ir t. t. JAV iki XIX a. pabaigos geriamasis vanduo buvo siaubingai užterštas. Padėtis pasikeitė tik įvedus higienos normas, laisvoji rinka to nesureguliavo.