Tai jei grieztai techniskai vertinti tavo pozicija, kad tu "rupiniesi" gyvunais, taciau nedarai ir nepritari NIEKAM kas bent kazkiek kenktu zmonems, tai musu pozicijos idealiai sutampa. Nezinau apie ka gincas.Šešėlis wrote:Aš nesirūpinu gyvūnais žmonių sąskaita, niekada to nedariau ir taip neteigiau.Na jei tu rupiniesi nezmonemis zmoniu saskaita
Apie gyvūnus
Kada nors tai bus aktualu tiek pat, kiek ir neabejotinai teisingas pastebėjimas, kad negrai - ne baltieji. Beje, turbūt ne kartą siūlytas užrašinėti kelis šimtus kartų žąsies plunksnaVilius wrote:O dėl palyginimo tarp vergovės ir gyvulininkystės, tai tiesiog paimkit tušinuką, ir 500 kartų parašyikite ant popieriaus "Gyvuliai ne žmonės".
Aš žiūriu į tendencijas, ir iš jų gana akivaizdu, kurlink viskas eina. Kalbant apie trečiojo pasaulio bėdas, jos taip pat bus sprendžiamos atsisakant gyvulininkystės, nes ji yra itin reikli ištekliams - žemei, pašarams, vandeniui, ir t.t.Vilius wrote:Turint omeny, kad trečio pasaulio šalyse žmonės gyvena blogiau, nei gyvūnai jūsų utopijoje, manau kad toks scenarijus yra labai mažai tikėtinas.
Tik kad bijau, jog nieko iš tos sintetinės mėsos neišeis. Jau dabar pasisakoma už visokias natūralias (atseit, be sintetinių priedų) kosmetikos priemones, medžiagas drabužiams, natūralią mediciną ir pan. (žiūr. Google "natūrali kosmetika"). Tad manau, kad su sintetine mėsyte bus panašiai, t.y. atsiras koks nors sąjūdis, kuris pradės kalbėti apie sintetiniu būdu pagamintos produkcijos kenksmingumą žmogaus sveikatai, ir su sintetine mėsa bus baigta. Vėl dauguma grįš prie natūraliu būdu išaugintų gyvulių mėsos (jei, aišku, nebus tapę iki to laiko vegetarais).fizikanas wrote:Lionginas man atrodo labaratorine mesa ir turejo omenyje. Taip, jei jos gamyba tampa ekonomiska ir netgi pigesne uz tikra mesa, kas tiketina, tada taip, givulininkyste isnyks ramia savaimine ekonomine vaga. Vegetarizmas tokiu atveju greiciausiai irgi, nes be moralinio argumento bus sunku kazka itikinti atsisakyti skanaus sintetines mesytes kasnio.
Tai kam ši diskusija? Jei jums gaila paršiuko, jūs jo nevalgykite. Man paršiuko negaila, aš jį valgau. Kam ta demagogija apie vergovę, ir visi tie moraliniai išvedžiojimai?Šešėlis wrote:Aš bandau primesti savo mitybą lygiai taip pat, kaip gėjai griauna tradicines šeimas.
Jūs žinote kas bus, nes turite stebuklingą rutulį, kuris rodo ateitį? Tuomet net nedrįstu su jums ginčytis.Lionginas wrote:Kada nors tai bus aktualu tiek pat, kiek ir neabejotinai teisingas pastebėjimas, kad negrai - ne baltieji.
Last edited by Vilius on 2014-03-30 15:11, edited 1 time in total.
Visoms naujovėms žmonės truputį priešinasi pradžioje. Jei sintetinė mėsa bus konkurencinga, ir kokybe ypatingai nenusileis tradicinei mėsai, ji tikrai turės paklausą. O toliau rinkos dėsniai viską sudėlios į vietas.Augustas wrote:Tik kad bijau, jog nieko iš tos sintetinės mėsos neišeis.
Įsivaizduočiau, kad net ir tada liks paklausa gerokai brangesnei natūraliai mėsai, kurios mėgėjai snobiškai aiškins, kad laboratorijoje išaugintus karbonadus kertantis plebsas visiškai neturi skonio.Vilius wrote:Jei sintetinė mėsa bus konkurencinga, ir kokybe ypatingai nenusileis tradicinei mėsai, ji tikrai turės paklausą. O toliau rinkos dėsniai viską sudėlios į vietas.
Turint omeny "organic", "local", "no gmo", "raw food" madas, net neabejoju, kad taip ir bus. Kita vertus, turėtų atsirasti dirbtinė žirafų, beždžionių, tapyrų, mamutų (?) mėsa kas irgi gali būti madinga.RB wrote:Įsivaizduočiau, kad net ir tada liks paklausa gerokai brangesnei natūraliai mėsai, kurios mėgėjai snobiškai aiškins, kad laboratorijoje išaugintus karbonadus kertantis plebsas visiškai neturi skonio.Vilius wrote:Jei sintetinė mėsa bus konkurencinga, ir kokybe ypatingai nenusileis tradicinei mėsai, ji tikrai turės paklausą. O toliau rinkos dėsniai viską sudėlios į vietas.
Mano supratimu, ši diskusija skirta apsikeisti nuomonėmis apie tai, kodėl žmonės renkasi nevalgyti mėsos. Savo priežastis aš nurodžiau – viena iš jų būtent yra oponentų mėgstamas argumentas iš senumo. Tai jūs kažkodėl pavadinote „moraliniu išvedžiojimu“ ir kiekviena pasitaikiusia proga kartojate, kaip jums negaila kažkokių kiaulių (nors apie jas niekas iki šiol net neužsiminė).Man paršiuko negaila, aš jį valgau. Kam ta demagogija apie vergovę, ir visi tie moraliniai išvedžiojimai?
Argumentu apie vergovę / baudžiavą buvo bandyta spėti, kad kaip ir šiųdviejų atveju greičiausia gyvūnų išnaudojimas visų pirma bus uždraustas greičiau dėl ekonominių, o ne etinių dalykų.
Tas pats argumentas galioja bet kokiems gyvūniniams produktams (kempinlige pas mus užsikrečiama tikrai ne žmogieną valgant).Prieš.
Ekologinės mados nėra tokios vienareikšmiškos. Rūpestis efektyviu ir taupiu išteklių vartojimu irgi yra ekologinė mada, tačiau turinti kur kas didesnę reikšmę ekonomikai ir gyvenimo kokybei. Šiuo aspektu, gyvulininkystė nusileidžia žemdirbystei, ir, augant gyventojų skaičiui bei aštrėjant maisto ir vandens trūkumui, daugumai tiesiog teks arba tapti vegetarais, arba valgyti sintetinę mėsą. Galbūt ir bus ant mūsų stalo natūralios mėsos (jei, žinoma, galima natūralia vadinti intensyvios gyvulininkystės ūkiuose užaugintą mėsą), bet ji bus tiek pat dažna, kiek dabar dažna žvėriena. Ar labai pastarosios pasigendame?Augustas wrote:Tik kad bijau, jog nieko iš tos sintetinės mėsos neišeis. Jau dabar pasisakoma už visokias natūralias (atseit, be sintetinių priedų) kosmetikos priemones, medžiagas drabužiams, natūralią mediciną ir pan. (žiūr. Google "natūrali kosmetika"). Tad manau, kad su sintetine mėsyte bus panašiai, t.y. atsiras koks nors sąjūdis, kuris pradės kalbėti apie sintetiniu būdu pagamintos produkcijos kenksmingumą žmogaus sveikatai, ir su sintetine mėsa bus baigta. Vėl dauguma grįš prie natūraliu būdu išaugintų gyvulių mėsos (jei, aišku, nebus tapę iki to laiko vegetarais).
Na, čia jau iškyla ekonominis klausimas, kas bus pigiau: ar sintetinė mėsa, ar gyvulių mėsa. Iš kitos pusės žiūrint, gyvulininkystė, reik manyti, irgi nestovės vietoje - reiklias įmantriems pašarams ir vandeniui gyvulių rūšis (tiksliau sakant, veisles) pakeis tokios, kurios bus mažiau reiklios tiek vandeniui, tiek pašarams, kaip kad, pvz., ožkos:Lionginas wrote:Ekologinės mados nėra tokios vienareikšmiškos. Rūpestis efektyviu ir taupiu išteklių vartojimu irgi yra ekologinė mada, tačiau turinti kur kas didesnę reikšmę ekonomikai ir gyvenimo kokybei. Šiuo aspektu, gyvulininkystė nusileidžia žemdirbystei, ir, augant gyventojų skaičiui bei aštrėjant maisto ir vandens trūkumui, daugumai tiesiog teks arba tapti vegetarais, arba valgyti sintetinę mėsą.Augustas wrote:Tik kad bijau, jog nieko iš tos sintetinės mėsos neišeis. Jau dabar pasisakoma už visokias natūralias (atseit, be sintetinių priedų) kosmetikos priemones, medžiagas drabužiams, natūralią mediciną ir pan. (žiūr. Google "natūrali kosmetika"). Tad manau, kad su sintetine mėsyte bus panašiai, t.y. atsiras koks nors sąjūdis, kuris pradės kalbėti apie sintetiniu būdu pagamintos produkcijos kenksmingumą žmogaus sveikatai, ir su sintetine mėsa bus baigta. Vėl dauguma grįš prie natūraliu būdu išaugintų gyvulių mėsos (jei, aišku, nebus tapę iki to laiko vegetarais).
http://www.15min.lt/zyme/ozka
Tad gali būti, jog gyvulių mėsa visgi išliks pigesnė nei sintetinė.
- mystery train
- naujokas
- Posts: 11
- Joined: 2014-03-20 14:57
pasižiūrėjau tą paskaitą, iš kurios pavadinimo ėmė juokas. bet vat pakeitė požiūrį kardinaliai. esu tvirtai nusiteikęs pradėti maitintis veganiškai. iš ties apvertė viską aukštyn kojom..
- mystery train
- naujokas
- Posts: 11
- Joined: 2014-03-20 14:57
Deja, tai ne 04 01 pokštasŠešėlis wrote:Su balandžio pirmąja ir tave