Vilius wrote: ↑2019-12-01 20:57
...
Lietuvoje taip ir vadinas – LGBT. Čia pričiupai - su LGBT susidūręs, bet susidūręs tik epizodiškai, o su LGBT klausimu ne, nes Lietuvoje tai vienadienė „problema“ – įvyko kažkoks paradas/akcija, ir ta proga dar Gražulis pasimaskatavo. Kas garsiausiai šaukia „Gudykite vagį!!!” – pats vagis ir šaukia, mūsų atveju daleiskim latentinė LGBT persona, ir Gražulis į tokį neša. Pavydi musiet... Tokios „žinios apie išorinį pasaulį“ man iš tikro px.
Pagalvojęs prisiminiau, kad vieną gėjų pažįstu, ir visi jį žinojo dar nuo mokyklos laikų. Niekas jo nelupo ir nepizdavojo - nu gėjus tai gėjus, sukosi savo rateliuose, o šiaip bendrauti galima, nesiafišavo/nesisikundė nėkart, dabar tik atsitiktinai su juo susiduriu. Neabejoju, kad yra ir kažkoks procentas „užsimaskavusių“ LGBT-istų (tas bičas irgi buvo vedęs, berods norvegę), bet tikrai neketinu kiekvieno pažįstamo kamantinėti arba sekti – gal „išlįs“ kažkas „ne taip“. Neįdomu – norės, pats/pati pasakys, išlįs tai išlįs, px. Taip matau šį reikalą ir iš po akmens.
Ta proga apie Aleksandrą Makedonietį. Greičiausiai buvo bi, o gal ir homo, bet ar tai įtakojo jojo vaidmenį istorijoje? Kažkas (gal koks LGBT-istas) pasakys, kad net labai įtakojo ir įtakojo be abejo teigiamai, kad ir civilicacijų plėtros/sąveikos, bet toli gražu ne žlugimo linkme. Ir rutuliodamas mintį (greičiausiai) pridurs, kad, jei būtų hetero, tuomet š... būtų nuveikęs. Tokį pasiųsčiau į NATO, o pačiam vėlgi px. Aleksandras (man) imponuoja savo kone patologine drąsa, nes tas vaikinas nebijojo mirties. Vat ta prasme jis ir buvo „nenormalus“. Stendalis yra taikliai pastebėjęs, kad 2 dalykų neįmanoma suvaidinti – sąmojo pokalbyje ir drąsos mūšyje, ir Aleksandras buvo savimi visur bei pasižimėjo sąvybėmis, reikalingomis pasiekti tai, ką pasiekė. O pasiekė ką? - per 10m. pakeitė pasaulį, tik tiek.
O pats ilsėkis. Ramybėje.