Svetimas wrote: ↑2020-05-18 21:01
Augustas wrote: ↑2020-05-17 12:04
Moteriškė daro loginę klaidą savo mąstyme. Tai, kad žmogus turi silpnybę vienoje srityje, dar nereiškia, kad jis turi silpnybių ir visose kitose srityse.
Gėjui turėti sutuoktinį vyrą nėra jokia silpnybė. Žmogui kalbėti apie savo sutuoktinį, kuris yra jo gyvenimo dalis, yra labai natūralu, bet užtat tenka klausytis visokių moteriškių, kaip iš to video, ar augustų aiškinimų, kad tai yra silnybė. Vat tokie aiškinimai greičiau yra silpnybė. Panaudok savo empatiją ir pagalvok apie tai.
Jau galvojau apie tai ne vieną kartą, tik visada prieinu prie išvados, kad ir mano asmeninė nuomonė, ir RKB kolektyvinė patirtis šiuo požiūriu sutampa.
O empatija mane kaip ir skatina raginti mesti tokį konsumistinio hedonizmo filosofijos įkvėptą gyvenimo būdą.
Augustas wrote: ↑2020-05-17 12:04
Moteriškės "logika" nesutampa su RKB aukštų dvasininkų ir teologų pozicija.
Va, oficiali RKB pozija, išdėstyta Katekizme:
"Su tokiais žmonėmis reikia elgtis pagarbiai, su užuojauta, taktiškai, vengti kaip nors netinkamai juos atstumti. Tie asmenys yra pašaukti vykdyti Dievo valią savo gyvenime..." (žr.: 2358 punktas)
Kai RKB faktiškai demonstruoja poziciją, kad tiek tos pačios lyties santuokos tiek civilinės partnerystės (Karlai?), kurios galėtų prisidėtų prie dalies homo žmonių "emotional integrity" ir pan., yra blogai, tai tokios deklaracijos skamba veidmainiškai.
Tame ir yra visa esmė, kad nei homosantuokos/homopartnerystės, nei "laisvas" gėjiškas gyvenimo būdas
nepadeda siekti homoseksualių žmonių emotional integrity, o tik dar labiau apsunkina kelią į tai. Pvz., jei bėgai, užkliuvai, pargriuvai, rimtai susižeidei, iš žaizdos teka kraujas, tai jokie paguodos žodžiai tau nepadės užgydyti žaizdos, kai reikia dezinfekuoti žaizdą, sustabdyti kraujavimą, tik tada žaizda pradės gyti.
Analogiškai ir čia, jei žmogus turi vidinę žaizdą, tai tokie žodžiai, kaip "aš jus skelbiu vyru ir vyru, galite pabučiuoti vienas kitą", nesvarbu, ar juos ištartų kunigas, ar CMS darbuotojas, nepadės užgydyti tos žaizdos, t.y., nepadės siekti emotional integrity. Lygiai taip pat nepadeda ir žodžiai "aš jus skelbiu vyru ir žmona, galite pabučiuoti nuotaką", pasakyti heteroseksualams. Nes tokie žodžiai jokių vidinių žaizdų negydo iš principo. Negydo, Karlai! Ir kuo greičiau žmonės tai supras, tuo geriau visiems žmonėms bus.
Ir čia jau nekalbant apie tai, kad konsumistinio hedonizmo filosofija apskritai nepadeda jokiam žmogui siekti emotional integrity, o tik dar labiau įklampina į emotional disintegrity liūną.
Beje, smalsu, kokią Dievo valią, anot RKB, "tokie žmonės" yra pašaukti vykdyti savo gyvenime?
Visais atvejais, kai RKB kalba apie pašaukimą, tai ji turi omeny profesijas, tokias, kaip, pvz., matematiko, fiziko, biologo, inžinieriaus, techniko, kompozitoriaus, režisieriaus, dailininko, teisininko, ekonomisto ir pan. Paprasta kalba kalbant, tai reiškia, kad tokie žmonės irgi turi siekti profesinių aukštumų savo darbe.
Dar dėl aiškumo. Kai šioje diskusijoje kalbėjau apie "švento rašto aiškintojus", tai turėjau omenyje iš esmės tave. Pagalvok apie tai.
Aš jau galvojau apie tai ne kartą ir ne du. Ir visada prieidavau ir dabar prieinu prie išvados, kad mano asmeninė patirtis ir RKB kolektyvinė patirtis sutampa.
Tai pirma.
O antra ir tai svarbiausia, kad RKB tikrai nenori apsunkinti žmonių nereikalingomis naštomis šiame ir be to sudėtingame gyvenime. Plg., žiūr. Apd 15,28-29: "Šventajai Dvasiai ir mums pasirodė teisinga neužkrauti jums daugiau naštų, išskyrus tai, kas būtina: susilaikyti nuo aukų stabams, kraujo, pasmaugtų gyvulių mėsos ir ištvirkavimo. Jūs gerai elgsitės, saugodamiesi šitų dalykų. Likite sveiki!" Tad RKB tikrai (tikrai tikrai) sutiktų su tokiom sąjungom, jei Bažnyčios patirtis būtų pozityvi tokių sąjungų atžvilgiu.
Ir galbūt su tokiais žmonėmis, kaip tu, "reikėtų elgtis pagarbiai, su užuojauta, taktiškai, vengti kaip nors netinkamai juos atstumti". Ar man pavyksta tai daryti?
Taip elgtis reikia su visais žmonėmis, kurių nuomonė nesutampa su Tavąja. Ir Tau šiame forume tai puikiai sekasi daryti.