Kas yra tas "konsumistinis hedonizmas"?

Naujas temas kurkite čia
User avatar
Lionginas
senbuvis
Posts: 5553
Joined: 2011-10-03 09:35

2020-07-13 18:57

Opa, kažkam tenka dažnai skalbti pižamą...
Augustas
senbuvis
Posts: 3165
Joined: 2012-05-03 18:44

2020-07-13 19:00

Lionginas wrote:
2020-07-13 18:57
Opa, kažkam tenka dažnai skalbti pižamą...
:oops: Kažkaip apsieinu su įklotais:

https://www.tena.lt/vyrai/gaminiai/apsa ... tai-vyrams
skiptikaš
naujokas
Posts: 24
Joined: 2020-07-07 15:45

2020-07-13 19:58

Augustas wrote:
2020-07-13 18:52

Jei atvirai, tai du-tris kartus per savaitę.
... miegant ir sapnuojant erotinius sapnus.

du-tris kartus per savaitę (104-156 per metus) sapnuoji erotinius sapnus. Lucky you!
Sapnuose celibato nesilaikai?
User avatar
Lionginas
senbuvis
Posts: 5553
Joined: 2011-10-03 09:35

2020-07-13 20:14

Kad nežinau, ar čia didelė sėkmė, kai kas trečią naktį reikia krizę valdyti.
Vilius
emeritas
Posts: 6521
Joined: 2004-04-19 12:28

2020-07-13 21:42

Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Išskyrus tuos atvejus, kai pastoviai partnerei - merginai ar jaunai moteriai - būna menstruacijos arba ji būna labai pavargusi, ir tada vis tiek turi susilaikyti nuo sekso, sutinku su Tavimi.
Manau, dauguma porų randa kažkokius abiem pusėm priimtinus sprendimus, jei jau yra toks didelis reikalas. O jei ir neranda, tai kelios dienos susilaikymo nuo sekso daugumai žmonių nėra didelė problema.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Patikslinu dar kartą, skaistybė nėra sekso atsisakymas, bet jo pastatymas į jam tinkamą vietą savo asmeniniame gyvenime.
Tai jei kažkurios poros "normali vieta" yra keli kartai per dieną, ir dar paįvairinti visokiais žaidimais ir/arba su kitais partneriais (tikėk, ar ne, bet žmonių seksualiniai apetitai labai skiriasi).. Tai pagal tave čia yra "skaistybė"? :D Ne, žinok, žodžių apibrėžimai nėra tokie lankstūs, kaip tau norėtųsi.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
O persisotinimas seksu egzistuoja, panašiai egzistuoja ir persivalgymas, persitreniravimas, persidirbimas ir t.t.
Taip, bet kaip jau sakiau ta viršutinė riba yra labai skirtinga, priklausomai nuo poros.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Aš ir nesu angelas, kaip Tu galbūt įsivaizduoji.
Tai kam save bandai įsprausti į tą skaistybės naratyvą? Jis šiaip skirtas labiau žmonėms, kurie turi labai mažą seksualinį potraukį, dėl ko jiems tiesiog neverta užsiimti tais poravimosi žaidimais - vis tiek jokios pramogos. Tai va jiems ir sugalvotas tas pasiteisinimas - kad, "nu bent jau arčiau Jėzaus" ar pananšiai. Bet tu akivaizdžiai į šitą kategoriją nepapuoli, nes:
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Priešingai, aš esu normalus žmogus, kuriam kartais reikia ir sekso, bet kuris, gerai pamąstęs, atranda savyje jėgų to sekso poreikio atsisakyti dėl (šiuo metu) didesnio gėrio.
Kokio gėrio? Tiesiog kankini save tiek fiziškai tiek protiškai, ir bandai kažkaip kreivai tą kančią racionalizuoti per labai keistą logiką ir gana nuvalkiotus religinius naratyvus.. Nebent, aišku, būtent tai daryti tau iš tiesų ir patinka net labiau, nei iš tiesų užsiimti seksu. Nes būna ir taip.. Kaip jau sakiau ne kartą - žmonių polinkiai lovos reikaluose yra kaip reta įvairūs.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
O aš, žinok, realiai buvau sutikęs nusikaltėlį (beje, H.Daktaro buvusį bendražygį), kuris atsivertė į krikščionybę ir daugiau nebedaro nusikaltimų. Aš nesakau, kad jisai tapo šventuoju, bet kad nusikaltimų iki šiol nepadarė, tai dėl to Tave galiu užtikrinti.
Nu Ok, gal tokių atvejų ir pasitaiko.. Bet net ir tada jie dažnai išpučia ir savo ankstesnį blogumą ir dabartinį gerumą. Šiaip čia yra stebėtinai dažnas naratyvas - netgi beveik klišė, kurią neišvengiamai išgirsi bet kuriame grupinės terapijos seanse ar religiniame pamoralizavimo renginyje.. Matyt tiesiog žmonėms patinka tas "stulbinančios metamorfozės" naratyvas, tai jie ir stengiasi save įsprausti į tokius rėmus. Bet kalbant apie tave, tai tu tikrai niekada nebuvai toks pleibojus, kaip čia kartais tarsi netyčia užsimeni.. Gal tiesiog turėjai kažkokių nelabai pavykusių seksualinių patirčių jaunystėje (kas jų neturėjo? :D), ir nusprendei, kad šitas reikalas ne tau..
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Bet kol kas aš laikausi ir sėkmingai laikausi.
Bet tai kur čia "sėkmė"?
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
O kas dėl žmonių gerumo ar blogumo, tai, pasak krikščionybės (ar bent jau katalikiškos jos versijos), nė vienas žmogus nėra toks blogas, kad negalėtų tapti geriečiu. Taigi, kiekvienas žmogus gali sėkmingai tapti geriečiu, nes gėrio pradas, esantis jame, yra nesunaikinamas.
Kažin.. Kai kurie žmonės tiesiog yra psichopatai, ir juose vargu ar rasi to gėrio - nes tiesiog jų smegenys kitaip veikia, nei likusių.
Vilius
emeritas
Posts: 6521
Joined: 2004-04-19 12:28

2020-07-13 21:48

Dar pagalvojau. Kartais tikrai gali būti, kad žmogui geriau susilaikyti nuo sekso - pvz., jei turi tikrai ekstremalių polinkių, kurių neįmanoma saugiai patenkinti su realiu partneriu.. Tačiau tokiu atveju, pokalbiai internetiniuose forumuose tikrai nepadės - turbūt geriau būtų pasiieškoti rimtesnės pagalbos pas tos srities specialistus (ir vargu, ar juos rasi Bažnyčioje).
Augustas
senbuvis
Posts: 3165
Joined: 2012-05-03 18:44

2020-07-14 11:44

Vilius wrote:
2020-07-13 21:42
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Išskyrus tuos atvejus, kai pastoviai partnerei - merginai ar jaunai moteriai - būna menstruacijos arba ji būna labai pavargusi, ir tada vis tiek turi susilaikyti nuo sekso, sutinku su Tavimi.
Manau, dauguma porų randa kažkokius abiem pusėm priimtinus sprendimus, jei jau yra toks didelis reikalas. O jei ir neranda, tai kelios dienos susilaikymo nuo sekso daugumai žmonių nėra didelė problema.
Mano paryškinta vieta ir yra tas išeities taškas. Jei kelios dienos susilaikymo nuo sekso nėra problema, tai kodėl dar kelios dienos to paties susilaikymo jau yra problema? :ax:
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Patikslinu dar kartą, skaistybė nėra sekso atsisakymas, bet jo pastatymas į jam tinkamą vietą savo asmeniniame gyvenime.
Tai jei kažkurios poros "normali vieta" yra keli kartai per dieną, ir dar paįvairinti visokiais žaidimais ir/arba su kitais partneriais (tikėk, ar ne, bet žmonių seksualiniai apetitai labai skiriasi).. Tai pagal tave čia yra "skaistybė"? :D Ne, žinok, žodžių apibrėžimai nėra tokie lankstūs, kaip tau norėtųsi.
Šiaip jau norma yra ne sekso skaičius per dieną, bet partnerių skaičius sekso metu. T.y., seksas yra tik tada tinkamoje vietoje, kai sekso partneris yra vienas, pastovus ir nuolatinis. Kai partnerių skaičius kinta, tai seksas jau nėra tinkamoje vietoje. O kad skirtingų žmonių sekso apetitai skirtingi, tai čia nieko keisto. Esmė ta, kad jei apetitas per didelis (t.y., vieno pastovaus partnerio jau nepakanka, ir norisi daug partnerių), tai jį reikėtų sumažinti, pvz., sportuojant.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Aš ir nesu angelas, kaip Tu galbūt įsivaizduoji.
Tai kam save bandai įsprausti į tą skaistybės naratyvą? Jis šiaip skirtas labiau žmonėms, kurie turi labai mažą seksualinį potraukį, dėl ko jiems tiesiog neverta užsiimti tais poravimosi žaidimais - vis tiek jokios pramogos.
Čia Tu didžiai klysti. Ir didelį seksualinį potraukį turintys žmonės privalo surasti seksui tinkamą vietą savo asmeniniame gyvenime.
Tai va jiems ir sugalvotas tas pasiteisinimas - kad, "nu bent jau arčiau Jėzaus" ar pananšiai.
Tai kad atvirkščiai yra - kuo arčiau Jėzaus, tuo sukilęs seksualinis potraukis greičiau nurimsta.
Bet tu akivaizdžiai į šitą kategoriją nepapuoli, nes:
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Priešingai, aš esu normalus žmogus, kuriam kartais reikia ir sekso, bet kuris, gerai pamąstęs, atranda savyje jėgų to sekso poreikio atsisakyti dėl (šiuo metu) didesnio gėrio.
Kokio gėrio?
Pagarbos sutiktai merginai gėrio. O gal Tau atrodo, kad pagarba merginai yra ne gėris?
Tiesiog kankini save tiek fiziškai tiek protiškai, ir bandai kažkaip kreivai tą kančią racionalizuoti per labai keistą logiką ir gana nuvalkiotus religinius naratyvus.. Nebent, aišku, būtent tai daryti tau iš tiesų ir patinka net labiau, nei iš tiesų užsiimti seksu. Nes būna ir taip.. Kaip jau sakiau ne kartą - žmonių polinkiai lovos reikaluose yra kaip reta įvairūs.
Nežinau, kodėl, bet mano savigarba ir pasitikėjimas savimi dėl to, kad susilaikau, tik pakyla.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
O aš, žinok, realiai buvau sutikęs nusikaltėlį (beje, H.Daktaro buvusį bendražygį), kuris atsivertė į krikščionybę ir daugiau nebedaro nusikaltimų. Aš nesakau, kad jisai tapo šventuoju, bet kad nusikaltimų iki šiol nepadarė, tai dėl to Tave galiu užtikrinti.
Nu Ok, gal tokių atvejų ir pasitaiko.. Bet net ir tada jie dažnai išpučia ir savo ankstesnį blogumą ir dabartinį gerumą. Šiaip čia yra stebėtinai dažnas naratyvas - netgi beveik klišė, kurią neišvengiamai išgirsi bet kuriame grupinės terapijos seanse ar religiniame pamoralizavimo renginyje.. Matyt tiesiog žmonėms patinka tas "stulbinančios metamorfozės" naratyvas, tai jie ir stengiasi save įsprausti į tokius rėmus. Bet kalbant apie tave, tai tu tikrai niekada nebuvai toks pleibojus, kaip čia kartais tarsi netyčia užsimeni.. Gal tiesiog turėjai kažkokių nelabai pavykusių seksualinių patirčių jaunystėje (kas jų neturėjo? :D), ir nusprendei, kad šitas reikalas ne tau..
Priešingai, aš turėjau nemažai seksualinių santykių iki atsivertimo. Gal paprasčiausiai persisotinau? :ax: Toks variantas irgi gali būti.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Bet kol kas aš laikausi ir sėkmingai laikausi.
Bet tai kur čia "sėkmė"?
Sėkmė yra tame, kad man sekasi gerbti žmones (merginas ir jaunas moteris). :)
Vilius wrote:
2020-07-13 21:48
Dar pagalvojau. Kartais tikrai gali būti, kad žmogui geriau susilaikyti nuo sekso - pvz., jei turi tikrai ekstremalių polinkių, kurių neįmanoma saugiai patenkinti su realiu partneriu.. Tačiau tokiu atveju, pokalbiai internetiniuose forumuose tikrai nepadės - turbūt geriau būtų pasiieškoti rimtesnės pagalbos pas tos srities specialistus (ir vargu, ar juos rasi Bažnyčioje).
RKB daugiausiai tokie santuokinių santykių specialistai ir yra.

P.S.
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
O kas dėl žmonių gerumo ar blogumo, tai, pasak krikščionybės (ar bent jau katalikiškos jos versijos), nė vienas žmogus nėra toks blogas, kad negalėtų tapti geriečiu. Taigi, kiekvienas žmogus gali sėkmingai tapti geriečiu, nes gėrio pradas, esantis jame, yra nesunaikinamas.
Kažin.. Kai kurie žmonės tiesiog yra psichopatai, ir juose vargu ar rasi to gėrio - nes tiesiog jų smegenys kitaip veikia, nei likusių.
Psichopatai irgi gali sėkmingai daryti gerus darbus. Tik jie turi tam tikrų problemų su empatija, todėl juos reikia koreguoti. O gėrio savyje jie turi, pvz., matematikai iš jų būna neblogi.
Vilius
emeritas
Posts: 6521
Joined: 2004-04-19 12:28

2020-07-14 13:02

Tiek to, Augustai, žinokis kaip tau geriau..
Augustas
senbuvis
Posts: 3165
Joined: 2012-05-03 18:44

2020-07-14 14:25

Ačiū už gero linkėjimą, Viliau.
User avatar
Seianus
senbuvis
Posts: 2924
Joined: 2018-11-16 23:57

2020-07-14 18:28

Vilius wrote:
2020-07-13 21:48
Dar pagalvojau. Kartais tikrai gali būti, kad žmogui geriau susilaikyti nuo sekso
Pamoka, kurios katalikų kunigai niekaip neišmoksta...
Augustas
senbuvis
Posts: 3165
Joined: 2012-05-03 18:44

2020-07-15 11:58

Seianus wrote:
2020-07-14 18:28
Vilius wrote:
2020-07-13 21:48
Dar pagalvojau. Kartais tikrai gali būti, kad žmogui geriau susilaikyti nuo sekso
Pamoka, kurios katalikų kunigai niekaip neišmoksta...
Aha... :D
User avatar
Svetimas
senbuvis
Posts: 4692
Joined: 2004-05-25 19:04
Location: Vilnius

2020-07-15 22:29

Vilius wrote:
2020-07-13 21:42
Augustas wrote:
2020-07-13 18:30
Bet kol kas aš laikausi ir sėkmingai laikausi.
Bet tai kur čia "sėkmė"?
Katalikų tikėjimas neretai sugeba lygioj vietoj kai kuriems jo sekėjams kaltę dėl sekso įskiepyti (Sexual guilt).
Augustas
senbuvis
Posts: 3165
Joined: 2012-05-03 18:44

2020-07-16 13:53

Svetimas wrote:
2020-07-15 22:29
Vilius wrote:
2020-07-13 21:42
Bet tai kur čia "sėkmė"?
Katalikų tikėjimas neretai sugeba lygioj vietoj kai kuriems jo sekėjams kaltę dėl sekso įskiepyti (Sexual guilt).
Salyčiau, čia kaltas prastas katalikų tikėjimo išmanymas, būtent nesugebėjimas atskirti gundymo nuo nuodėmės - gundymas ar pagunda (kilusi, pvz., kai sutinki gatvėje gundančiai gražią merginą) jokiu būdu nėra nuodėmė. Tad kaltės jausmo, patyrus gundymą, neturėtų būti. O jei jis vis dėl to atsiranda, tai reikėtų to jausmo kažkaip atsikratyti. O jei nesiseka pačiam, tai ir pas psichologą ar pastoracijos darbuotoją konsultaciniam pokalbiui užeiti reikėtų.

P.S.Beje, toks pats neskyrimas būdingas ne tik seksualinių nuodėmių atžvilgiu, bet ir, pvz., keršto nuodėmės atžvilgiu, kai supykęs trokšti atkeršyti (trokšti būtent atkeršyti, o ne atkurti teisingumą).
User avatar
Lionginas
senbuvis
Posts: 5553
Joined: 2011-10-03 09:35

2020-07-20 09:14

Augustas wrote:
2020-07-16 13:53
pagunda (kilusi, pvz., kai sutinki gatvėje gundančiai gražią merginą) jokiu būdu nėra nuodėmė. Tad kaltės jausmo, patyrus gundymą, neturėtų būti.
Tai nereikia jaustis kaltu, jei pažeidi dešimtą dievo įsakymą?
Iš 20:17 wrote:Negeisi savo artimo namų; negeisi savo artimo žmonos ar vergo bei vergės, ar jaučio, ar asilo, ar bet ko, kas priklauso tavo artimui.
Aiškiai sako - negeisi, nuodėmė. O tu aiškini, kad pagunda nėra nuodėmė.
User avatar
fizikanas
senbuvis
Posts: 5791
Joined: 2004-05-27 19:45

2020-07-20 09:19

Lionginas wrote:
2020-07-20 09:14
Negeisi savo artimo namų; negeisi savo artimo žmonos ar vergo bei vergės, ar jaučio, ar asilo, ar bet ko, kas priklauso tavo artimui.
Aiskiai sako - artimo. Svetimu arba netekejusiu gali geisti i sveikata.
User avatar
Lionginas
senbuvis
Posts: 5553
Joined: 2011-10-03 09:35

2020-07-20 09:28

fizikanas wrote:
2020-07-20 09:19
Aiskiai sako - artimo. Svetimu arba netekejusiu gali geisti i sveikata.
Nemanau, kad tikintieji taip interpretuoja. Tarkime, 9 įsakymas: neliudysi melagingai prieš savo artimą. Niekas neteigia, kad prieš svetimą gali liudyti melagingai kiek tik pageidauji.
Augustas
senbuvis
Posts: 3165
Joined: 2012-05-03 18:44

2020-07-20 11:36

Lionginas wrote:
2020-07-20 09:14
Augustas wrote:
2020-07-16 13:53
pagunda (kilusi, pvz., kai sutinki gatvėje gundančiai gražią merginą) jokiu būdu nėra nuodėmė. Tad kaltės jausmo, patyrus gundymą, neturėtų būti.
Tai nereikia jaustis kaltu, jei pažeidi dešimtą dievo įsakymą?
Iš 20:17 wrote:Negeisi savo artimo namų; negeisi savo artimo žmonos ar vergo bei vergės, ar jaučio, ar asilo, ar bet ko, kas priklauso tavo artimui.
Aiškiai sako - negeisi, nuodėmė. O tu aiškini, kad pagunda nėra nuodėmė.
Devintuoju ir dešimtuoju Dekalogo įsakymais draudžiama tai, ką mes vadiname pavydu. Tai pirma.
Antra, Tu painioji geismą su gundymu/pagunda. Gundymas nėra geismas, bet gundymas siekia sukelti geismą (aka troškimą kažkokio objekto, aka perdėtą prisirišimą prie to objekto).
Ir trečia, idealiu atveju kaltu nereikia jaustis iš viso. Reikia jaustis atsakingu, o ne kaltu. :ax:

P.S.
fizikanas wrote:
2020-07-20 09:19
Lionginas wrote:
2020-07-20 09:14
Negeisi savo artimo namų; negeisi savo artimo žmonos ar vergo bei vergės, ar jaučio, ar asilo, ar bet ko, kas priklauso tavo artimui.
Aiskiai sako - artimo. Svetimu arba netekejusiu gali geisti i sveikata.
Gudriai čia išvairavai, Fizikane. Vadinasi, Svetimo antrosios pusės ar nuosavybės Fizikanas gali geisti, kiek tik nori. :D
User avatar
Lionginas
senbuvis
Posts: 5553
Joined: 2011-10-03 09:35

2020-07-20 11:42

Augustas wrote:
2020-07-20 11:36
Devintuoju ir dešimtuoju Dekalogo įsakymais draudžiama tai, ką mes vadiname pavydu. Tai pirma.
Devintasis: neliudysi melagingai prieš savo artimą. Prie ko čia pavydas?
Augustas wrote:
2020-07-20 11:36
Antra, Tu painioji geismą su gundymu/pagunda. Gundymas nėra geismas, bet gundymas siekia sukelti geismą (aka troškimą kažkokio objekto, aka prisirišimą prie to objekto).
Gundymas aišku nėra geismas, gundymas taip pat nėra ir pagunda, bet pagunda pamačius moterį yra tas pats, kas geismas pamačius moterį. Tai kadangi tu sakai, kad pagunda nėra nuodėmė, tai parodau, kur aiškiai sakoma, kad pagunda=geismas=nuodėmė.

Arba gal tiesiog paaiškink, kuo konkrečiai pagunda skiriasi nuo geismo, jei jau skiriasi.
Post Reply