Svetimas wrote: ↑2021-05-29 21:17
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
Tai aš ir susituokusias heterošeimas laikau socialiniais dariniais. Čia tiesiog sociologinis požiūris.
O atitinkamai pavadinti tai, kas yra tavo kaukolėje, "dariniu" yra mokslinis požiūris. Manau, kad būtum šaunus koncentracijos stovyklos buhalteris. Čia, šiaip, šiek tiek ironiška ir didaktiška replika buvo tik tarp kitko. Beveik nesitikiu, kad suprasi metaforą.
Tai čia nėra ko nesuprasti. LGBT ideologams visa heteronormatyvi visuomenė yra/buvo tarsi koncentracijos stovykla. Visokie eptitetai (naciai, fašistai, heterokiaulės ir pan.) kyla būtent iš to, kad heteronormatyvi visuomenė nepalaiko homosantuokų/homopartnerysčių.
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
Eimantas Gudas man blogiukas ir svetimas? Nejuokink.
Eimantas Gudas tau neatrodo blogiukas ir svetimas, nes jis tau atitinka "gero gėjaus" stereotipą pagal tavo supratimą. Ir man jo šiek tiek gaila, jei tame interviu visur pasakoja tiesą, nes atrodo bereikalingai užsispaudęs žmogus.
Apostatas irgi nėra man svetimas, nors, žiūrėkime tiesai į akis, jis yra mano oponentas santuokos ir šeimos srityje.
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
Tai siūlai vėl įklimpti pragaištingą priklausomybės nuo seksualinio malonumo liūną?
Ačiū, bet aš jau ten buvau ir ten eiti dar kartą nė trupučio nebenoriu. Ir juolab nenoriu, kad ir kiti ten įklimptų.
Pasistenk neapibendrinti ir neprojektuoti savo asmeninių problemų kitiems žmonėms. Jau atrodo išsiaiškinom, kad tam tikrų socialinių ryšių buvimas ar ypač antrųjų pusių turėjimas atvirkščiai koreliuoja su pačių įvairiausių priklausomybių skaičiumi. Kodėl negyveni susituokęs su kokia nors mergina/moterimi, kai taip garbini santuokas pagal savo supratimą ir sapnuoji šlapius sapnus, neturiu supratimo. Bet čia jau tavo visiškai asmeninis reikalas.
Antrųjų pusių turėjimas savaime nieko nesprendžia. Į gerąją pusę veikia tik kokybiškų ir ilgalaikių socialinių ryšių gausa (kitaip tariant, daug gerų draugų sumažina visokių priklausomybių riziką ir pačių priklausomybių skaičių).
Manau, jog tai pavyzdys dar vieno pakankamai homofobiškoje visuomenėje užaugusio, dėl to jaunystėje greičiausiai savo ieškojimuose pasimetusio, klaidų pridariusio ir šiek tiek užsidūchinusio gėjaus. Dėl to aš ir sveikinu partnerystės įstatymą, kad tokių šiek tiek užsidūchinusių gėjų istorijų būtų kuo mažiau. Ir kad visuomenės tampymų, manipuliavimų ir žaidimų LGB ar pan. kortomis būtų mažiau.
Klaidingai sveikini.
Tas partnerystės įstatymas (toks, koks pateiktas dabar) yra klaida nuo pradžios iki pabaigos.
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
Tai kryžius, tiksliau, jo priėmimas ir nešimas ir yra vienintelis būdas susitaikyti su savimi. Kito būdo paprasčiausiai nėra.
Gal. Bet "kito būdo paprasčiausiai nėra" žodžiai dažnai būna teisuoliško užsispyrusio kažkuriuo klausimu ir kategoriško žmogaus, nesugebančio pamatyti kitų žmonių nuomonės ir eiti į kompromisus, pavyzdys. Ne visur yra kryžius, kur atrodo, kad yra "kryžius".
Sutikčiau su šiuo pasakymu, bet aš turėjau minty tai, jog kiekvienam žmogui
sunku save pažinti ir priimti. Tas savęs pažinimo ir priėmimo sunkumas ir sudaro kryžių.
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
Tai kiekvienas žmogus ieško tokios "savo" vietos, ir jei kas nors tokią "savo" vietą iš tikrųjų rado (o ne tik jaučiasi ją radęs), vadinasi, viskas gerai.
Panašu, jog nesupratai mano metaforos/pavyzdžio apie "gerą negrą". Vietoj to paskubėjai "šauti" kažką atgal.
Tai aš supratau, kad norėjai pasakyti "geras vergas".
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
Aha. Ir kas iš to, kad išnyktų tie bendrą heteroporų gyvenimą teisiškai reglamentuojantys dalykai?
Negaliu atsakyti, nes nesuprantu, ką tu čia bandai sukonstruoti su hipotetiniais pavyzdžiais. Kalbėk iš esmės.
Noriu privesti Tave prie išvados, kad niekas iš esmės nepasikeistų, jei ir išnyktų tie bendrą heteroporų gyvenimą teisiškai reglamentuojantys įstatymai. O jei niekas iš esmės nepasikeistų, tai tie įstatymai, kurių Tu taip nori ir visoms sąjungoms, įskaitant ir tos pačios lyties sąjungas, tėra viso labo malonus priedas, kurio iš esmės valstybės suteikti neprivalo.
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
Bėda tik ta, kad ir aš renku valdžią, ir noriu, kad ji atstovautų mano interesams. Taigi turime skirtingų interesų konfliktą santuokos ir šeimos srityje. Kurį vienaip ar kitaip išspręsime. Tai tik laiko klausimas.
Iš tavo ideologinių bendraminčių "šeimininkų" pusės nesimato jokių kompromisų darymo. Ir tu nori primesti kitų žmonių (homo žmonių) bendrą gyvenimą reguliuojančius reikalus pagal savo supratimą, kai tai nėra net susiję su tavo "šeimininkų" interesų grupės realiais gyvenimiškais interesais.
Na, kaip nėra susiję su realiais gyvenimiškais interesais, jei susiję? Santuoka ir šeima visada buvo, yra ir ateityje bus susijusios su visais visos visuomenės interesais. T.y., ne tik "maniškiai", bet ir visa visuomenė yra (ar bent jau turėtų būti) suinteresuota, kad santuokos ir šeimos būtų geros, ilgalaikės, stabilios visuomeninės struktūros. Tuo suinteresuoti turėtų būti visi ir kiekvienas. Bet dalis žmonių to nenori. Tai daliai žmonių nusispjauti į pasekmes, jie dėl pinigų yra pasiruošę padaryti bet ką, net ir destabilizuoti visuomenę, propaguodami palaidą gyvenimo būdą, platindami pornografiją, įklampindami žmones į įvairias priklausomybes ir pan.
Yra homo žmonių tarpe, kurie norės keisti pavardes,
Tai galima suteikti atskiru įstatymu. Jokių problemų tame nematau.
neliudyti prieš savo partnerį teisme,
Galim pakeisti BPK atitinkamus straipsnius. Irgi jokių problemų tame nematau ir netgi norėčiau, kad būtų ir man.
nori, kad, atvykus iš užsienio į Lietuvą kokioms nors poroms, partnerystes ar homosantuokų statusą turinčių porų statusas arba vykstant partneriams iš Lietuvos į užsienį partnerystės statusas ir tam tikros teisinės garantijos gan skaidriai ir paprastai teisiškai "persineštų" su juo ir galiotų su minimaliais teisiniais trukdžiais.
Apsieis be šito.
O jūs kažkokias "surogatines", jų orumą žeminančias, bendro gyvenimo sutartis homo poroms siūlote.
Orumas yra toks dalykas, kuris yra arba jo nėra. Atimti iš išorės ar "pažeminti" orumo neįmanoma. Niekaip neįmanoma. Jo gali tik pats žmogus atsisakyti, pvz., užsiiminėdamas visokiomis netikusiomis erotinėmis praktikomis (prostitucija, pornografija, masturbacija, vienos nakties seksualinių nuotykių ieškojimu ir t.t.), vartodamas narkotikus, vogdamas svetimą nuosavybę, regzdamas finansines aferas ar užsiiminėdamas kitais panašiais dalykais.
Lygiai taip pat gali jį tik pats ir atgauti, nebedarydamas tų blogų veiksmų. T.y., niekas iš išorės to orumo suteikti negali, paprasčiausiai todėl, kad nepajėgus to orumo suteikti. Tad jei kas nors tikisi, jog koks nors įstatymas, įteisindamas blogą dalyką (tarkim, prostituciją), pavers tą blogą dalyką darantį (tarkim, užsiimantį prostitucija) žmogų oresniu, tai jis labai klysta. Tik pats žmogus gali savo paties orumą pažeminti ar išaukštinti, ir niekas daugiau to nepajėgus padaryti už tą patį žmogų. Tai yra psichologijos mokslo nustatytas faktas. Šaltinis (populiaria kalba):
https://www.knygavisiems.lt/psichologij ... meile.html
...bendro gyvenimo sutartis homo poroms siūlote.
Tą projektą siūlome visiems, kurie nenori sudaryti heterosantuokos. Taigi, ir nesusituokusioms heteroporoms.
Augustas wrote: ↑2021-05-29 17:05
O kodėl Tu ignoruoji, kad Tavo pasiūlymas sulyginti partnerystės ir santuokos teises užgauna kitų žmonių teisingumo jausmą? Būtent tie žmonės nori su vienodais elgtis vienodai, o su skirtingais elgtis skirtingai, plg., žiūr. citatą:
Nes greičiausiai užgauna teisingumo jausmą didžia dalimi tik todėl, kad nepripažįsta kompromisų dėl savo pernelyg siauro požiūrio į homo poras ar pan.
Nėra ten santuokos ir partnerystės sulyginimo, nes į partnerystę dėl konservatyviau mąstančių dėl kompromiso perkelta tik dalis santuoką liečiančių teisinių dalykų. Net jei ir apie 80% ar daugiau procentų, kaip kažkoks veikėjas homofobas bandė piktintis.
Tau ideologiškai prijaučianti "šeimininkų" pusė kol kas dar niekaip nesuprato, kad nepagrįstas teisinis kišimasis į kitų žmonių pakankamai izoliuotus asmeninius
realius (o ne semantinius, sąvokinius ir ideologinius) gyvenimiškus privačius teisinius reikalus, kol tai kažkam nedaro kokios žalos, nėra jų interesų sritis.[/quote]
O jeigu kažkas daro žalą ar pagrįstai (kaip jiems atrodo) numato, kad darys žalą visai visuomenei? Kaip tada?
Aš puikiai suprantu, ką nori pasakyti, Svetime. Bet prašau suprasti ir oponentus, kurie baiminasi įstatymo potencialios žalos visai visuomenei, kuri (to, taip Tavo geidžiamo įstatymo žala) bus ateityje.
Su tokiu nepagrįstu kišimusi gali susidaryti situacija, kuomet kažkokios mažumos pagrįsti interesai negali būti pilnavertiškai ir racionaliai atstovaujami, nes juos gali užgožti kompromisų ir situacijos pilnai dėl savo ideologijos nematanti dauguma. Tai ir yra demokratinės valstybės, kuri pagrįsta tam tikromis žmogaus teisėmis, esmė, kuri leidžia išvengti "daugumos tironijos" (ar net, pavyzdžiui, "mažumos tironijos" kaip Baltarusijos atveju) grėsmės, nes papildomai sveria dalykus pagal bendražmogiškus žmogaus teisėse fiksuotus dalykus ir principus.
Čia jau iš viso nesąmonė. Tu pats gerai supratai, ką parašei?
Arba kitas pavyzdys. Anksčiau katalikai ir protestantai (ar kitų skirtingų religijų ar religinių srovių žmonės) pjovėsi ar net skerdėsi net iki mirčių tarpusavyje dėl ideologinių nesutarimų. Kai įsitvirtino tam tikras rimčiau įvairių valstybių remiamas religinių įsitikinimų laisvės konceptas, tai tos pjautynės liovėsi. Turi dabar katalikai ir protestantai savo atskiras bažnyčias ir taikiai sugyvena.
Tai nereiškia, kad nesutarimų neliko, bet tai reiškia, kad išmokome taikiai sugyventi su skirtingomis pažiūromis. Bažnyčia ir dabar visai nieko prieš tokį taikų sugyvenimo būdą su savo oponentais iš LBGT ideologinės stovyklos, na, maždaug - taip, mūsų nuomonės dėl partnerystės įstatymo skiriasi, čia turime konfliktą, bet tai mums netrukdo taikiai sugyventi ir konfliktą spręsti ramiai ir taikiai.
Tai kai didelė tavo ideologinių šalininkų dalis supras, kad partnerysčių norintys žmonės realiai niekaip nesikiša į hetero santuokų institutą, nori gyventi pagal savo homopartnerysčių/homosantuokų supratimą toje pačioje teisinėje platformoje (2-os lygiagrečios teisinės platformos tam gi neįkursi: visi gi turi vienoje "sutilpti"), nesuplaks skirtingų savo esme "kultūrinių karų" problemų į vieną krūvą ir nesigąsdins save tik asociatyviniais ryšiais susijusiais baubais, kurių sprendimui egzistuoja atskiri skirtingi tikslingiau veikiantys politiniai instrumentai, tai jie nuo tos savo "homofobijos", pagal mano apibrėžimą, kažkiek ir išsivaduos.
Dėl šito Tu klysti. Čia Tau LGBT ideologijos agitprop'as smegenis užteršė. Iš tikrųjų vyksta žiaurus agitprop'inis karas prieš heterosantuoką ir heterošeimą, kad šią visuomenės instituciją suardyti, sugadinti, sukompromituoti, siekiama padaryti taip, kad žmonės jau nebenorėtų tuoktis.
Ir tuomet bus tuo klausimu taika ir ramybė mūsų šalyje.
O taika ir ramybė ir dabar yra. Esamas interesų konfliktas sprendžiamas taikiai, ramiai ir dalykiškai. Bent jau iš Bažnyčios pusės taip ir yra. Triukšmas visuomenėje kyla tik dėl T.V.Raskevičiaus viešų išdaigų. Man pačiam į jas nusispjauti, bet nemažai daliai žmonių jos nepatinka. Va todėl tie žmonės, kuriems nepatinka T.V.Raskevičiaus išdaigos, ir protestuoja.
Kaltini mane propagandos agitprop'u, kuo pats kaltas. laisvavisuomene.lt, kiek susidariau įspūdį, kaip tik yra tam tikrą šališką propagandą ir ideologiją be jokios rimtesnės nuomonių opozicijos varantis saitas. Sveikinu tave sau šauniai ideologiškai plaunantis smegenis su tokiais įvairiais informacijos šaltiniais, kuriais daliniesi.
Tai aš skaitau ir oponentų literatūrą, negalvok, kad aš skaitau tik tokius, savo pažiūras atitinkančius šaltinius. Pvz., ir Tu gali perskaityti tokios Judith Butler knygą "Undoing gender":
https://www.goodreads.com/book/show/171 ... ing_Gender
Paskaityk, pamatysi, ko nematęs.
Yra to homo žmogaus nuomonėje kažkiek gerų pastabų, kurioms ir aš pritariu. Bet vis tiek matau iš jo pasisakymų šiek tiek "gero gėjaus", nesugebančio rimčiau pastovėti už savo teisėtus interesus, bruožų.
Kaip aš jau sakiau, nėra šitoje srityje teisėtų interesų. Visuomenė duoda (arba neduoda) tą teisinį paketą (kurio Tu taip geidi) kam nori, ir viskas.