Keistuolis wrote:Manau pats laikas mesti iššūkį kunigams, nors netikiu,
kad kuris kunigas ras drąsos atsiliepti.
Priežastis:
Ragaišis 2011-07-19 21:54 wrote:Bažnyčia turi savo autoritetą ir jo reikia paisyti. tik Katalikų bažnyčia yra Apaštališkoji Bažnyčia ir visais saitais susaistyta su Apaštalais, o pastarieji buvo tiesioginiai Jėzaus paveldėtojai.
Čia dėstoma visiška nesąmonė.
Kai Paulius maždaug tarp 59-tų ir vėliausiai 63-čių m. e. metų steigė Romoje savo bendruomemę, Romoje nebuvo nei vieno Jėzaus Nazariečio pasekėjų, vadinamų apaštalais. Pats Paulius niekada nebuvo Jėzaus Nazariečio pasekėju ir nėra Jėzaus Nazariečio apaštalas. Ir 68-tais m. e. metais, kai pirmasis Romos vyskupas Linas (ne Jėzaus, bet Pauliaus pasekėjas) pradėjo valdyti bendruomenę (sakysime jau bažnyčią), Romoje nebuvo nei vieno Jėzaus Nazariečio apaštalo. Tai kaip dabar su ta, tariamai „Apaštališkaja bažnyčia“, kuri tariamai visais saitais susaistyta su apaštalais, tiesioginiais Jėzaus paveldėtojais, kai su apaštalais ta bažnyča neturi nieko bendro?
Vadinasi krikščionys (ir čia garbinami katalikai), tiesiog neturi supratimo apie savo kilmę ir savo teiginiuose vadovaujasi principu: „viena bobutė taip pasakė“.
Būtų labai malonu, jei atsirastų bent vienas kunigas ar pasulietis, kuris pajėgtų šituos teiginius paneigti.
P.S. Kalbėti prašyčiau be isterijos ir be fanatizmo.
Labai įdomu iš kur temos autorius, ponas Keistuolis, ištraukė, jog Jėzus nazarietis ir Jėzus Kristus - du skirtingi žmonės? Va čia pamėginsiu įrodyti pono Keistuolio klaidą, remdamasis jo paties nurodytu vieninteliu šaltiniu - Naujuoju Testamentu.
"Paulius, Dievo valia pašauktas Kristaus Jėzaus apaštalas" (Pauliaus pirmas laiškas korintiečiams, 1 skyrius 1 eilutė).
..."tebūnie jums visiems ir visai Izraelio tautai žinoma: vardu Jėzaus Kristaus Nazariečio, kurį jūs nukryžiavote ir kurį Dievas prikėlė iš numirusių!" (Apaštalų darbų knygos 4 skyrius 10 eilutė).
"Bet Petras prabilo: „Sidabro nei aukso aš neturiu, bet ką turiu, tą duosiu. Jėzaus Kristaus Nazariečio vardu kelkis ir vaikščiok!“ (apaštalų darbų knyga 3 skyrius 6 eilutė).
Pabaigai bus ilgiausia vientisa citata, įrodanti pono Keistuolio apsirikimą Pauliaus iš Naujojo Testamento adresu:
"aš kaip fariziejus gyvenau, laikydamasis griežčiausios mūsų tikėjimo krypties. Dabar aš čia stoviu ir esu teisiamas už tai, kad viliuosi pažadu, kurį Dievas yra davęs mūsų protėviams. Jo išsipildant tikisi sulaukti mūsų dvylikos giminių tauta, stropiai tarnaudama Dievui dieną ir naktį. Dėl šios vilties, karaliau, ir įskundė mane žydai. Kodėl jums atrodo neįtikėtina, kad Dievas prikelia numirusius?
Kitados ir aš maniau, kad mano pareiga visais būdais kovoti su Jėzaus Nazariečio vardu. Aš taip ir dariau Jeruzalėje. Gavęs iš aukštųjų kunigų įgaliojimus, daugybę šventųjų įmesdinau į kalėjimus, o kai jie buvo žudomi, pritardavau. Dažnai įvairiose sinagogose grasinimais verčiau juos piktžodžiauti ir, be saiko prieš juos įtūžęs, persekiojau net svetimuose miestuose.
Tais pačiais tikslais aš keliavau į Damaską, turėdamas aukštųjų kunigų įgaliojimus ir leidimą. Kelyje, vidurdienį, karaliau, aš staiga išvydau, kaip mane ir mano kelionės draugus iš dangaus apsiautė šviesa, skaistesnė už saulę. Mes visi parpuolėme žemėn, o aš išgirdau balsą, kuris man sakė hebrajiškai: 'Sauliau, Sauliau, kam mane persekioji? Sunku tau spyriotis prieš akstiną!' Aš paklausiau: 'Kas tu esi, Viešpatie?' O Viešpats atsakė: 'Aš esu Jėzus, kurį tu persekioji. Bet kelkis ir laikykis ant kojų! Aš tau apsireiškiau, kad paskirčiau tave tarnu bei liudytoju tų dalykų, kuriuos matei ir kuriuos tau dar apreikšiu. Aš tave gelbėsiu nuo tautiečių ir pagonių, pas kuriuos tave siunčiu, kad atvertum jų akis ir jie iš tamsybių gręžtųsi į šviesą, nuo šėtono galybės – į Dievą ir, tikėdami mane, gautų nuodėmių atleidimą bei dalį su pašventintaisiais" (apaštalų darbų knyga 26 skyrius nuo 6 iki 18 eilutės).
Taigi, manau jog pakanka įrodymų jog Jėzus nazarietis ir Jėzus Kristus, Mesijas, yra tas pats asmuo. Ir tikiuosi, jog šita išvada apima tą reikalą su tribūnos iššūkiu kunigams ir kt tikintiesiems - jeigu apaštalas Paulius yra apaštalas ir to paties Jėzaus Kristaus (Mesijo) iš Nazareto, tai apaštalas Petras taip pat yra to paties Mesijo apaštalas ir skelbė jie abu tą pačią Evangeliją ir abu vienas kito neprakeikinėjo. Ir, negana to, jie abu buvo susitikę, kalbėjosi (to įrodymų vėl galiu pateikti iš Naujojo Testamento citatomis), jie sutarė esminiais tikėjimo klausimais ir apaštalas Petras buvo pirmuoju popiežiumi, po apaštalo Petro Linas buvo popiežiumi ir taip vieni kitiems nepertraukiamu rankų uždėjimu iki šių dienų perdavė apaštališką palaiminimą šiuolaikiniams kunigams, vyskupams ir popiežiams (popiežius yra tiesiog Romos vyskupas, renkamas kai iškyla reikalas kitų katalikų Bažnyčios vyskupų slaptu balsavimu).
P.S. Jėzus Nazarietis, Mesijas, tas pats Jėzus Kristus arba, vien apaštalo Pauliaus vadinamas Kristumi Jėzumi, paskyrė ne 80, o tik 12 žmonių apaštalais. To įrodymą mes vėlgi randame Naująjame Testamente (nenoriu cituoti nes pasisakymas gavosi ir taip per ilgas).
P.P.S. Paulius bendruomenės Romoje nesteigė, kai jį, surakintą kaip kalinį, atgabeno į Romą, ten krikščionių bendruomenė jau egzistavo ir jis dar prieš atvykdamas į Romą rašė jiems laišką, visiems gerai žinomą pavadinimu "laiškas Romiečiams".
Jei dar kas neaišku, ponas Keistuoli - kreipkis