N-18. Kiek ir kokių orgazmų per savaitę yra normalu ir gerai?
Nelabai suprantu kuo is esmes sita tablete skirtusi nuo savarankiskai patirto orgazmo.Šešėlis wrote: ↑2018-10-20 17:07Apskritai būtų įdomu pasvajoti, kaip pasikeistų visuomenė (ir ar apskritai pasikeistų), jei tokia tabletė būtų išrasta. Kad tokie vaistai nebūtų panašūs į dabartinius narkotikus, tarkime, kad tabletė imituoja natūralų orgazmą su visais refrakciniais laikotarpiais ir kitais apribojimais, tokiais kaip mažėjantis poveikis neišlaukus tam tikro laiko, ir beveik neturi jokio pašalinio poveikio kaip mūsų žinomi įprasti narkotikai.
Kitas aspektas daugiau filosofinis. Ar galima orgazmą vadinti „tikru“ malonumu, jeigu tai sukelia ne kažkokia organizme atsiradusi nauja stimuliuojanti medžiaga (kaip narkotikų atveju), o tik mums įprastų hormonų lygio pasikeitimas? Būtent ne jų lygis, prie kurio organizmas iškart priprastų, o tik to lygio padidėjimas.
Šiaip jau tuokiamasi ne dėl sekso, o dėl dauginimosi instinkto. Kitaip tariant, dėl (būsimųjų) vaikų. Bent jau taip buvo dar nesenoje praeityje, kai vaikų sulaukti galėjai tik sekso būdu. Todėl turėjai ieškoti sutuoktinio, t.y., žmogaus, kuris savanoriškai prisiimtų vedybinę pareigą bei vaiko tėvo ar motinos pareigas.Sejanus wrote: ↑2018-10-20 22:38Santuoka nėra seksas. Kaip rašiau, santuoka net negarantuoja sekso, todėl tuoktis dėl sekso yra absoliučiai kvaila. Jei būdamas neatbukęs nuo šiuolaikinės kultūros manai kitaip, tai derėtų pagrįsti kažkokiais argumentais, gal net kokia case study.Žiūrau, kad jūs visiškai atbukę nuo šiuolaikinės kultūros esat. Santuoka ir yra seksas, tik įformintas teisės aktų nustatyta tvarka, taigi "legalizuotas", o jei tiksliau, "legitimizuotas" seksas, iš visuomenės moralinių normų pozicijų žiūrint.
Dabar, kai yra ir dirbtinis apvaisinimas in vitro, jei nori sulaukti palikuonių, tuoktis tikriausiai nereikia, kaip nebereikia ieškoti net atitinkamos lyties tau patinkančio partnerio, kad patenkintum norą sulaukti palikuonių, t.y., dauginimosi instinktą.
Jei nebetraukiu, tai viso gero, brangioji žmona. Kur Tamsta, Sejanau, čia mato problemą?Pvz., įsivaizduokime, tu esi vedęs, ir vieną dieną tau žmona pasako – jokio sekso. Mat nebetrauki. Ką darai? Kaip užtikrinsi savo tariamų teisių į seksą įgyvendinimą?
Visą tokių bažnytinių pamokslų knygą nurodžiau. Nueini į biblioteką, pasiimi tą knygą ir paskaitai. Kame problemą dar Tamsta, Sejanau, mato?Ir kaip dėl tų patirtimi paremtų pamokslų? Sakei, bažnyčios pamokslų verta klausyti, nes jie paremti 2000 metų patirtimi, o nei vieno pavyzdžio taip ir neišeina pateikti? Nė pats nežinai nei vieno bažnyčios pamokslo, kurio vertėtų klausyti?
Last edited by Augustas on 2018-10-22 15:20, edited 1 time in total.
Jau sakiau, kad neisiu į biblioteką vien todėl, kad ten pasiuntei. Dėl internetinės diskusijos tiek nesivarginčiau net jei būčiau tikras, kad toje knygoje patirtimi paremtų pamokslų iš tiesų yra. Bet garantuoju, kad nėra, jei būtų, būtum jau papasakojęs vieną ar kelis.Nueini į biblioteką, pasiimi tą knygą ir paskaitai
Problema, kad nė pačiam nepavyksta prisiminti nė vieno bažnyčios pamokslo, kurio būtų verta klausyti nes, kaip sakei, jis tipo paremtas patirtimi Problema tai tokia plačia prasme. Labai linksma problema. Ypač komiškumo suteikia nevykę bandymai siuntinėti skaityti kažkokių knygų.Kame problemą dar Tamsta, Sejanau, mato?
Aš tai niekur problemos nematau, viskas kaip sakiau: jokio sekso tau santuoka negarantavo.Jei nebetraukiu, tai viso gero, brangioji žmona. Kur Tamsta, Sejanau, čia mato problemą?
Bet problemą gali matyti bažnyčia. Lyg ir neleidžia skirtis vien todėl, kad „nebetraukia“? Ar sakai, kad šioje vietoje kaip ir kitur, bažnyčios neverta klausyti?
Na, truputį droviuosi, bet jei Tamsta, Sejanau, labai nori, tai sutinku pacituoti keletą ištraukų iš šios puikios bažnytinių pamokslų knygos. Einu ieškoti ištraukų, bet prieš jas pateikiant norėčiau sužinoti, kokia būtent tematika Tamstą domina.Sejanus wrote: ↑2018-10-22 15:14Jau sakiau, kad neisiu į biblioteką vien todėl, kad ten pasiuntei. Dėl internetinės diskusijos tiek nesivarginčiau net jei būčiau tikras, kad toje knygoje patirtimi paremtų pamokslų iš tiesų yra. Bet garantuoju, kad nėra, jei būtų, būtum jau papasakojęs vieną ar kelis.Nueini į biblioteką, pasiimi tą knygą ir paskaitai
Problema, kad nė pačiam nepavyksta prisiminti nė vieno bažnyčios pamokslo, kurio būtų verta klausyti nes, kaip sakei, jis tipo paremtas patirtimi Problema tai tokia plačia prasme. Labai linksma problema. Ypač komiškumo suteikia nevykę bandymai siuntinėti skaityti kažkokių knygų.Kame problemą dar Tamsta, Sejanau, mato?
Bažnyčia neleidžia tuoktis antrą kartą, kol pirmasis sutuoktinis gyvas. O šiaip skirtis gali ir visada galėjai. Tik po to turėjai gyventi celibate, jei nepavykdavo vėl susitaikyti su žmona/vyru.Aš tai niekur problemos nematau, viskas kaip sakiau: jokio sekso tau santuoka negarantavo.Jei nebetraukiu, tai viso gero, brangioji žmona. Kur Tamsta, Sejanau, čia mato problemą?
Bet problemą gali matyti bažnyčia. Lyg ir neleidžia skirtis vien todėl, kad „nebetraukia“? Ar sakai, kad šioje vietoje kaip ir kitur, bažnyčios neverta klausyti?
Neskamba, kaip sekso užsitikrinimas...Tik po to turėjai gyventi celibate, jei nepavykdavo vėl susitaikyti su žmona/vyru.
Jei ne paslaptis, tau tikrai taip prastai su self awareness ir neįsivaizduoji, kaip linksmai atrodai?Na, truputį droviuosi, bet jei Tamsta, Sejanau, labai nori, tai sutinku pacituoti keletą ištraukų iš šios puikios bažnytinių pamokslų knygos. Einu ieškoti ištraukų, bet prieš jas pateikiant norėčiau sužinoti, kokia būtent tematika Tamstą domina.
Ar tiesiog daryti iš savęs klouną nemalonu, bet tenka, nes dar nemaloniau – pripažinti, kad ten šiaip neapgalvojęs leptelėjai apie tuos tariamai patirtimi paremtus pamokslavimus ir jie iš tiesų labai reti, jei išvis egzistuoja? Be reikalo, nieko čia gėdingo nėra. Tiesiog pagalvojai, kad bažnyčiai yra beveik 2000 metų, ir leptelėjai apie patirtį. Nesusimąstęs, kad bažnyčios pamokslavimai retai turi ką nors bendro su patirtimi ir daugiau – su šventais raštais ir filosofavimais.
Ai, Tamsta apie tai. Dabar supratau. Tai štai, jei sutuoktinis atsisako lytinių santykių, Bažnyčios požiūriu, tai reiškia, jog santuoka negaliojanti nuo pat pradžios.
Ne, Sejanau. Tai nėra jokia paslaptis. Nes tikrai nežinau, kaip atrodau. Jei iš tikrųjų atrodau linksmai, tai labai gerai, kad taip atrodau. Kur kas blogiau būtų, jei atrodyčiau rimtai.Jei ne paslaptis, tau tikrai taip prastai su self awareness ir neįsivaizduoji, kaip linksmai atrodai?Na, truputį droviuosi, bet jei Tamsta, Sejanau, labai nori, tai sutinku pacituoti keletą ištraukų iš šios puikios bažnytinių pamokslų knygos. Einu ieškoti ištraukų, bet prieš jas pateikiant norėčiau sužinoti, kokia būtent tematika Tamstą domina.
Na, kadangi Tamsta, Sejanau, nepasakė, kokia tematika domina, tai eksperimento tvarka pateikiu dvi ištraukėles iš tos knygos (kurios man labai patinka):
1) "Jėzus Kristus ateina pas sutuoktinius ir tada, kai jie švelniai vienas prie kito prisiglaudžia, bučiuojasi, glamonėjasi, užsiima seksu. Ir taip sužadinti kūnai dalyvauja Dievo, slypinčio žmonių kūnuose, meilės paslaptyje. Tada, kai jie apdovanoja vienas kitą malonumu, Dievas yra tarp jų - tai Santuokos sakramento, pašventinančio intymius santykius, galia." (tos puikios knygos 17 psl.)
2) "Sutuoktiniai vienas su kitu ir su Dievu susitinka trijuose lygmenyse, kurių simboliai yra namų koplyčia, stalas ir santuokinė lova.
Katalikų santuoka apsupa santuokinę lovą ypatinga pagarba. Specialiame santuokos akto intymiojo celebravimo kambaryje pastatoma plati lova, kad būtų galima patogiai išgyventi tą nepaprastą valandėlę." (t.p., psl. 19)
Gal dar kas nors konkrečiai domina Tamstą?
Ačiū, Sejanau. Turėsiu tai minty, kai iš tikrųjų susimausiu.Ar tiesiog daryti iš savęs klouną nemalonu, bet tenka, nes dar nemaloniau – pripažinti, kad ten šiaip neapgalvojęs leptelėjai apie tuos tariamai patirtimi paremtus pamokslavimus ir jie iš tiesų labai reti, jei išvis egzistuoja? Be reikalo, nieko čia gėdingo nėra.
P.S.
Tai, Sejanau, visi mitai yra grįsti išskirtinai (jausmine) patirtimi. Tik mitų problema yra ta, kad jie nepatikrinti protu ir todėl dažnai būna neteisingi.Tiesiog pagalvojai, kad bažnyčiai yra beveik 2000 metų, ir leptelėjai apie patirtį. Nesusimąstęs, kad bažnyčios pamokslavimai retai turi ką nors bendro su patirtimi ir daugiau – su šventais raštais ir filosofavimais.
Jei tai mintyse perskaitai seksualiu moters balsu, tekstukas įgyja kiek netikėtą prasmę, o Jėzų Kristų pradedi įsivaizduoti kaip karštą vyruką gauruota krūtine, kuris prisijungia prie sutuoktinių žaidimųAugustas wrote: ↑2018-10-24 17:041) "Jėzus Kristus ateina pas sutuoktinius ir tada, kai jie švelniai vienas prie kito prisiglaudžia, bučiuojasi, glamonėjasi, užsiima seksu. Ir taip sužadinti kūnai dalyvauja Dievo, slypinčio žmonių kūnuose, meilės paslaptyje. Tada, kai jie apdovanoja vienas kitą malonumu, Dievas yra tarp jų - tai Santuokos sakramento, pašventinančio intymius santykius, galia." (tos puikios knygos 17 psl.)
Kaip buvo kalbėta, šis pamokymas paremtas patirtimi, tai matyt taip ir buvo iš tiesų...Jėzų Kristų pradedi įsivaizduoti kaip karštą vyruką gauruota krūtine, kuris prisijungia prie sutuoktinių žaidimųJėzus Kristus ateina pas sutuoktinius ir tada, kai jie švelniai vienas prie kito prisiglaudžia, bučiuojasi, glamonėjasi, užsiima seksu. Ir taip sužadinti kūnai dalyvauja Dievo, slypinčio žmonių kūnuose, meilės paslaptyje. Tada, kai jie apdovanoja vienas kitą malonumu, Dievas yra tarp jų - tai Santuokos sakramento, pašventinančio intymius santykius, galia." (tos puikios knygos 17 psl.)
Ironiška, kad toks seksas trise (2 vyrai plius moteris) vadinamas "devil's triangle"
(Bent praplėčiau žodyną Kavanaugh atvejo dėka)
O jei Jėzų Kristų įsivaizduoji kaip Bažnyčią, tai iš viso gauni maždaug 1 mlrd. (toks maždaug yra dabartinis RKB narių skaičius) žmonių (+ dar bala žino kiek šventųjų) vienoje lovoje.Lionginas wrote: ↑2018-10-26 07:48Jei tai mintyse perskaitai seksualiu moters balsu, tekstukas įgyja kiek netikėtą prasmę, o Jėzų Kristų pradedi įsivaizduoti kaip karštą vyruką gauruota krūtine, kuris prisijungia prie sutuoktinių žaidimųAugustas wrote: ↑2018-10-24 17:041) "Jėzus Kristus ateina pas sutuoktinius ir tada, kai jie švelniai vienas prie kito prisiglaudžia, bučiuojasi, glamonėjasi, užsiima seksu. Ir taip sužadinti kūnai dalyvauja Dievo, slypinčio žmonių kūnuose, meilės paslaptyje. Tada, kai jie apdovanoja vienas kitą malonumu, Dievas yra tarp jų - tai Santuokos sakramento, pašventinančio intymius santykius, galia." (tos puikios knygos 17 psl.)
Va, dar vienas prieštaravimas Liongino teiginiui, kad prieš susituokiant, reikia išbandyti partnerį:
https://www.mercatornet.com/features/vi ... uCZu8Ugbqk
https://www.mercatornet.com/features/vi ... uCZu8Ugbqk