Aš tai laukiu, kol kas nors iš forumo konservatorių pasiūlys ką nors tokio inovatyvaus, kaip socialinio kredito reitingas. Turi vaikų - valdžia reitingą padidina, neturi - sumažina. Agituoji už vaikus - padidina, kritikuoji sistemą - mažina. Žmonėms su prastu reitingu uždraudžia įsigyti NT ar važinėti traukiniais, kad nebūtų gyvenimas pernelyg patogus Tiesiog niekur nematytas negirdėtas būdas žmones pakreipti teisingo gyvenimo būdo link.
Vėl apie gėjų teises
Šiaip, gal nepastebėjai, bet viena gana reikšminga lietuvių emigrantų destinacija (JK) jau nebėra Europos Sąjungoje.. O kita mėgiama (Norvegija) niekad ir nebuvo.. Nežinau, kaip dabar popandeminiame pasaulyje lengva ten emigruoti.. Bet kažkodėl spėju, kad nebe taip lengva, kaip anksčiau.
Vaikiška.
Su tuo labiausiai susiję vokietijos mokesčių mokėtojai. Bene vienintelis lietuvos valdančiųjų nuopelnas - kad kažkaip rado savitvardos neišgrobstyti per daug tų pinigų, dėl ko pakankama dalis jų pasiekė ir likusius lietuvius.. O likusi darbo dalis buvo tiesiog klusniai linksėti, ir uoliai pritarti viskam, kas sakoma iš Briuselio. Su šita užduotimi irgi susitvarkė, bet anoks čia ir "vadovavimas"..
Be to, skirtumas tarp Lietuvos ir Vakarų sumažėjo ne tik dėl pirmosios progreso, bet ir dėl antrųjų regreso. Nes nu Vakarai irgi jau nebe tie, kokie buvo amžiaus pradžioje. Net sunku pasakyti, kuri dedamoji buvo didesnė..
Galima pamanyti, kad tarp bestuburių ir diktatorių nėra jokių tarpinių padėčių.. Va, neseniai perskaičiau Vinstono Čerčilio biografijos fragmentėlį* - tai va tokio vado aš tikrai neatsisakyčiau. Net sutikčiau iš biudžeto finansuoti jo asmeniniame ofise įrengtą vonią ir kubietiškus cigarus.
* Kaip knyga gana prasta. Neabejoju, kad yra žymiai geresnių Čerčilio biografijų.
Ech, nuvylei.. Žėk, pabandysiu užvesti ant kelio. Jei vaikų kiekis padidės kažkokiu skaičiumi, o emigrantų procentas išliks pastovus.. Tai kas tada atsitiks su likusių vaikų skaičiumi?
"Uždrausti" nėra vienintelis būdas juos sulaikyti nuo emigravimo. Gal užtektų šiek tiek patriotinio ugdymo mokykloje? Gal reikėtų geriau jiems parodyti, koks gyvenimas jų laukia išvykus, ir ką jie praras. O kai kuriems iš jų gal geriau išvažiuoti - tegul studijuoja lyčių studijas, ir paskui verkšlena apie neligibes kur nors kiturLionginas wrote: ↑2021-06-03 07:13Kol emigrantų yra daugiau nei viengungių (o praktiškai neabejoju, kad taip ir yra), tol emigrantų problemą verta laikyti rimtesne nei viengungių. Tai vat ir klausimas - nemanai, kad reikėtų apriboti teises į patogų gyvenimą emigrantų tėvams? Arba uždrausti jų vaikams palikti šalį?
Bet aš net nelabai suprantu, kam tu taip suplakei šias dvi problemas į vieną vietą. Gi turėti daugiau vaikų yra net labiau svarbu, jei ženkli jų dalis paskui emigruoja..
Koks skirtumas, kas atsitiks su likusių vaikų skaičium? Negimęs vaikas ar miręs vaikas ar emigravęs vaikas - valstybei naudos tiek pat. Tik į emigravusį vaiką investuota daugiau, nei į mirusį ir tikrai daugiau, nei į negimusį.
Arba socialinei reklamai pinigus pataškyti, užpirkti plakatų pakelėms... Realiai tie dalykai vekia tik tuomet, kai yra "clear and present danger". Izraelyje pvz. Visur kitur didžiausia nauda tokia, kad taip pateisinami kažkieno etatai noname įstaigose, atsakingose už demografiją ir kitus socialinius reikalus.
Ok, tai tęsiant ta pačia gaida/logika, gal nenorintiems turėti vaikų geriau jų neturėti, tiesiog... tegul daro ką nori?
Gal, bet tie vaikai, kai suaugs ir pamatys, kad gyvena ne laisvoje šalyje, dar labiau norės ją palikti ir gyventi ten, kur laisvės daugiau. Kažkodėl niekas nebėga į tas šalis, kur autoritariniais metodais puoselėjamos tradicijos ar kitaip reguliuojamas žmonių gyvenimas, migracijos kryptis priešinga. Suveržk varžtelius, ir emigracijos srautus tik padidinsi. Koks tuomet pasiūlymas? Dar labiau didinti nelaisvėje gimusių skaičių? Dar labiau varžyti laisves, judėjimo pvz.?
Realiai, jei čia būtų pradėta kažkaip "mažinti patogumą" neturintiems vaikų, tai tikrai emigruočiau į normalesnę šalį. Neturintiems vaikų tai dar ir gana lengva padaryti. Kokia tavo nuomone iš to būtų nauda? Nereikėtų man pensijos mokėti? Bet man pensijinė sistema visiškai nenaudinga, aš soc. draudimo įmokų jau esu sumokėjęs daugiau, nei kada nors per gyvenimą atgausiu. Taigi nuskriaustum tik dabartinius pensininkus. Nes čia pasiliks tik tie, kurie nelabai gali tutrėti tų vaikų, bet ir išvykti nelabai gali. Visokie ant autizmo spektro, kuriems sunku išlaikyti ilgalaikius santykius ir darbą. Va juos galėsi dusinti, kad gyvenimas nebūtų pernelyg patogus
Norvegija šiaip Šengene. Jei netyčia kada nors teko girdėti apie tokią sutartį. Bet tu spėliok, spėliok.Vilius wrote: ↑2021-06-03 09:38Šiaip, gal nepastebėjai, bet viena gana reikšminga lietuvių emigrantų destinacija (JK) jau nebėra Europos Sąjungoje.. O kita mėgiama (Norvegija) niekad ir nebuvo.. Nežinau, kaip dabar popandeminiame pasaulyje lengva ten emigruoti.. Bet kažkodėl spėju, kad nebe taip lengva, kaip anksčiau.
Wow. Čia ironija, ar ne? Tu tiesiog norėjai pademonstruoti savo įvairiapusį apsiskaitymą ir tai, kad nevengi ir tokių šaltinių, kaip „Sputnik News“?Vilius wrote: ↑2021-06-03 09:38Su tuo labiausiai susiję vokietijos mokesčių mokėtojai. Bene vienintelis lietuvos valdančiųjų nuopelnas - kad kažkaip rado savitvardos neišgrobstyti per daug tų pinigų, dėl ko pakankama dalis jų pasiekė ir likusius lietuvius.. O likusi darbo dalis buvo tiesiog klusniai linksėti, ir uoliai pritarti viskam, kas sakoma iš Briuselio. Su šita užduotimi irgi susitvarkė, bet anoks čia ir "vadovavimas"..
Aš paklausčiau, kiek gi konkrečiai, procentine išraiška nuo BVP, nusmuko Vakarų Europos ekonomiką per tą regreso laikotarpį, bet gal tiek to.
Rūpi.
Tai ir dabar galioja ta pati omerta. Liudininkų apsaugos Lietuvoje poreikis juk yra ir dabar, plg.:Žodžiu, kažkokioje grupuotėje kadaise galiojo omerta, ir iš to tu darai išvadą, kad jokiai nusikalstamai grupuotei dabar ar ateityje iš tavo siūlomos teisės neliudyti prieš bet ką bet kokiomis aplinkybėmis yra nenaudinga?
https://www.teisevisiems.lt/baudziamoji ... priemones/
Kam to reikia, jei omertos analogų nėra?
Toks taikus sutarimas dėl skyrybų tikrai yra įmanomas, bet nutinka retai. Dažniausiai tam prireikia teismo posėdžio, ir ne vieno.Kiekvienos sutarties nutraukimas atskirai gali būti tiek pat sudėtingas kiek ir santuokos nutraukimas. Gali būti ir teisiamasi jei nerandama taikaus sprendimo. O santuokos nutraukimas gali būti ir labai nesudėtingas - jei abi pusės dėl visko sutaria, pakanka vieno vienintelio apsilankymo pas advokatą, nereikia net į teismą eiti.
O Tu, Lionginai, pamąstyti šiek tiek daugiau gali ar negali? Jei aš kokiomis nors teisėmis nesinaudoju, tai reiškia, kad gali iš manęs atimti tas teises, kuriomis aš nesinaudoju, ir tas teisių, kuriomis aš nesinaudoju, atėmimas iš manęs niekaip manęs nepaveiks. Ar Tau sunku prieiti prie tokios išvados? Prisipažįstu, jog nesuprantu, su kokiais sunkumais susiduri, kad negali prieiti prie tokios išvados.Matai, Sejanus neina per forumus aiškindamas, kaip ir kas turėtų būti nuskriaustas, apribotas teisėmis, kad būtų išgelbėta šeima. Tą darai tu. Todėl būtent tavęs ir klausiu, kaip ketini nuskriausti save, kokias teises siūlai atimti iš savęs, kad išgelbėtum šeimą. Kol kas tu siūlai tik skriausti kitus, ne save.
Labadiena, nuo kada nesinaudojimas kažkokiomis teisėmis yra tas pats, kas teisių neturėjimas? Tu turi absoliučiai visas teises, kokias turėjai prieš vienuolyną, niekas iš tavęs jokių teisių nėra atėmęs, net ir tu pats, gali bet kada vėl pradėti jomis naudotis. Visokios ten priesaikos ir garbės žodžiai yra tik lia lia - teises tu tebeturi tokias pačias, kaip ir bet kuris kitas žmogus.
Taigi, tavo savanoriškas nesinaudojimas kažkokiomis teisėmis nėra tas pats, kas teisių neturėjimas. Todėl ir klausiu - kokias teises reikia iš tavęs atimti, kad būtų išgelbėta šeima?
Norvegijoje vis dar galioja karantino apribojimai - neabejoju, kad apie tokius teko girdėti:
Bet tu svajok, svajok.. O kai pasvajosi, pradėk susitaikyti su tuo, kad po pandemijos pasaulis (ir ypač Europa) pasikeitė. Net iki pandemijos Vakaruose jau buvo šioks toks nepasitenkinimas dėl imigrantų.. O dabar, kai uždaros sienos net labai grįžo į madą, abejoju, kad durys vėl bus taip pat plačiai atvertos, kaip buvo anksčiau..udi.no wrote:Most people cannot travel to Norway now without belonging to one of the exceptions. This applies to citizens of all countries, including [..]
EU/EEA citizens (including Nordic citizens) who are going to work or study in Norway, and who do not belong to any of the exceptions listed below
Aišku, gal užtruks dar kažkiek laiko, kol bus perrašytos sutartys, tai jei padai niežti iškeliauti iš tėvynės - siūlyčiau ilgai nelaukti.
Na taip, tikrai.. Visos tau nepatinkančios nuomonės yra rusų propaganda.. Kaip patogu
Netikiu aš tais tavo skaičiais.. Bet tikiu savo akimis - mat teko man ne taip jau mažai tos Europos pamatyti iš labai įvairių kampų. Ir vaizdelis labai netolygus. Yra tikrai gyvų ir klestinčių regionų, kurie turbūt tokie ir liks.. Bet yra ir tokių depresinių užkampių, po kurių net Balkanai dabar atrodo gana gyvybingi ir civilizuoti.
OK, taigi, viena valstybė Vakarų Europoje yra įvedusi laikinus ribojimus (Norvegijos URM'as žada, kad birželio mėnesį ėmus veikti vakcinacijos pasui, vėl įsileis vakcinuotus ES piliečius).
Tai ištisi kadaise klestėję Europos regionai taip ėmė ir nuregresavo į skurdą tiesiog tavo akyse? Mkay.Vilius wrote: ↑2021-06-03 14:12Netikiu aš tais tavo skaičiais.. Bet tikiu savo akimis - mat teko man ne taip jau mažai tos Europos pamatyti iš labai įvairių kampų. Ir vaizdelis labai netolygus. Yra tikrai gyvų ir klestinčių regionų, kurie turbūt tokie ir liks.. Bet yra ir tokių depresinių užkampių, po kurių net Balkanai dabar atrodo gana gyvybingi ir civilizuoti.
Man rodos, tu tiesiog savo fantazijų pasaulyje gyveni įsivaizduodamas, koks mirtinai pavojingas tas nusikaltėlių pasaulis, kur už bet kokį "pastukalinimą" gali gauti kulką. Taip būna tik ten, kur gaujos rimtai įsitvirtinusios ir nusikaltimai itin sunkūs. Niekas nieko nežudo kai liudijama, pavyzdžiui, prieš korumpuotus pareigūnus ir panašiai. Todėl galimybėm būti pasodintam už nusikaltimo dangstymą yra kur kas realesnė, nei susulaukti atpildo už "stukalinimą". Tai siūlau biškį prisukti fantazijas, nes labai jau atšokęs nuo tikrovės esi.Augustas wrote: ↑2021-06-03 12:53Tai ir dabar galioja ta pati omerta. Liudininkų apsaugos Lietuvoje poreikis juk yra ir dabar, plg.:
https://www.teisevisiems.lt/baudziamoji ... priemones/
Kam to reikia, jei omertos analogų nėra?
Tai ir sutartis nutraukiant gali prireikti posėdžio, ir ne vieno. Viskas priklauso tik nuo to, kiek abi pusės pasiruošusios apeliuoti ir vilkinti. Kadangi ir santuokos, ir nesantuokos atveju dažniausia vilkinimo priežastis yra vaikai ir visokių paskolų reikalai, tai tiek vienu, tiek kitu atveju teismai gali trukti ilgai.Augustas wrote: ↑2021-06-03 12:53Toks taikus sutarimas dėl skyrybų tikrai yra įmanomas, bet nutinka retai. Dažniausiai tam prireikia teismo posėdžio, ir ne vieno.Kiekvienos sutarties nutraukimas atskirai gali būti tiek pat sudėtingas kiek ir santuokos nutraukimas. Gali būti ir teisiamasi jei nerandama taikaus sprendimo. O santuokos nutraukimas gali būti ir labai nesudėtingas - jei abi pusės dėl visko sutaria, pakanka vieno vienintelio apsilankymo pas advokatą, nereikia net į teismą eiti.
Tai pilna tų teisių, kuriomis naudojiesi, ir kurias galima atimti. Teisę naudotis internetu, pavyzdžiui. Arba kad ir teisę į gyvybę. Būtų leista kartą į metus surengti medžioklės sezoną, atvyktų tradicinės šeimos į tave pašaudyti. Viskas vardan šeimos išgelbėjimo. Turi ką nors prieš?Augustas wrote: ↑2021-06-03 12:53O Tu, Lionginai, pamąstyti šiek tiek daugiau gali ar negali? Jei aš kokiomis nors teisėmis nesinaudoju, tai reiškia, kad gali iš manęs atimti tas teises, kuriomis aš nesinaudoju, ir tas teisių, kuriomis aš nesinaudoju, atėmimas iš manęs niekaip manęs nepaveiks. Ar Tau sunku prieiti prie tokios išvados? Prisipažįstu, jog nesuprantu, su kokiais sunkumais susiduri, kad negali prieiti prie tokios išvados.
Tai nebūtinai turėtų būti kulka. Gali būti ir kilpa ant kaklo, ir spyris sunkiu batu į kepenis ar inkstus... Įvairių būdų yra įvykdyti "bausmes" už omertos analogų pažeidimus. Svarbu, kad tik pažeidėjas būtų žinomas ir nesunkiai pasiekiamas.Lionginas wrote: ↑2021-06-04 08:40Man rodos, tu tiesiog savo fantazijų pasaulyje gyveni įsivaizduodamas, koks mirtinai pavojingas tas nusikaltėlių pasaulis, kur už bet kokį "pastukalinimą" gali gauti kulką. Taip būna tik ten, kur gaujos rimtai įsitvirtinusios ir nusikaltimai itin sunkūs. Niekas nieko nežudo kai liudijama, pavyzdžiui, prieš korumpuotus pareigūnus ir panašiai. Todėl galimybėm būti pasodintam už nusikaltimo dangstymą yra kur kas realesnė, nei susulaukti atpildo už "stukalinimą". Tai siūlau biškį prisukti fantazijas, nes labai jau atšokęs nuo tikrovės esi.Augustas wrote: ↑2021-06-03 12:53Tai ir dabar galioja ta pati omerta. Liudininkų apsaugos Lietuvoje poreikis juk yra ir dabar, plg.:
https://www.teisevisiems.lt/baudziamoji ... priemones/
Kam to reikia, jei omertos analogų nėra?
Tai ir sutartis nutraukiant gali prireikti posėdžio, ir ne vieno. Viskas priklauso tik nuo to, kiek abi pusės pasiruošusios apeliuoti ir vilkinti. Kadangi ir santuokos, ir nesantuokos atveju dažniausia vilkinimo priežastis yra vaikai ir visokių paskolų reikalai, tai tiek vienu, tiek kitu atveju teismai gali trukti ilgai.
Aš jau verčiau pats eičiau prie stulpo, ir tegu mane iš karto sušaudo. Vardan heterosantuokos ir heterošeimos, t'sakant.Tai pilna tų teisių, kuriomis naudojiesi, ir kurias galima atimti. Teisę naudotis internetu, pavyzdžiui. Arba kad ir teisę į gyvybę. Būtų leista kartą į metus surengti medžioklės sezoną, atvyktų tradicinės šeimos į tave pašaudyti. Viskas vardan šeimos išgelbėjimo. Turi ką nors prieš?Augustas wrote: ↑2021-06-03 12:53O Tu, Lionginai, pamąstyti šiek tiek daugiau gali ar negali? Jei aš kokiomis nors teisėmis nesinaudoju, tai reiškia, kad gali iš manęs atimti tas teises, kuriomis aš nesinaudoju, ir tas teisių, kuriomis aš nesinaudoju, atėmimas iš manęs niekaip manęs nepaveiks. Ar Tau sunku prieiti prie tokios išvados? Prisipažįstu, jog nesuprantu, su kokiais sunkumais susiduri, kad negali prieiti prie tokios išvados.
Tai tu įsivaizduoji, jei pavyzdžiui koks nors verslininkas nuneš Masiuliui kyšį, ir po to, spaudžiamas prokuratūros, pradės liudyti prieš Masiulį, tai pastarasis ateis su virve arba sunkiais batais to verslininko mušti ar karti? Fantazijos pas tave...
Realybėje grėsmė susilaukti sankcijų už nusikaltimų slėpimą yra reali ir teisėsaugos institucijos jomis naudojasi, norėdamos prakalbinti įtariamuosius. Tuo tarpu bandymai kaip nors spausti liudininkus yra rizikingi ir gali atsisukti prieš patį spaudėją. Ir rizikuoti drįsta mažai kas. Prisižiūrėjai per daug filmų.
Na va, radai būdą, kaip pradėti problemą spręsti nuo savęs. Tai siūlau vietoj to, kad agituotum šeimą gelbėti kitų sąskaita, agituok ją gelbėti savo sąskaita. Nes dabar gaunasi, kad elgiesi bailiai - iš savęs nieko atimti nenori, bet agituoji neduoti kitiems.
Jei konkrečiai apie E.Masiulį, tai E.Masiulis nėra banditas ar žudikas. Jis yra tik sukčius ir kyšininkas. Tokie paprastai veikia intelektu, o ne žudynėmis. O mes kalbam apie organizuotas nusikaltėlių grupuotes, kurios turi savo sudėtyje turi visko - pradedant torpedomis-"skolų" išmušinėtojais ir baigiant samdytais žudikais, kurie skirti nereikalingiems liudininkams šalinti.
Ir prisiklausiau to atsivertėlio į krikščionybę, buvusio ONG nario, pasakojimų.Realybėje grėsmė susilaukti sankcijų už nusikaltimų slėpimą yra reali ir teisėsaugos institucijos jomis naudojasi, norėdamos prakalbinti įtariamuosius. Tuo tarpu bandymai kaip nors spausti liudininkus yra rizikingi ir gali atsisukti prieš patį spaudėją. Ir rizikuoti drįsta mažai kas. Prisižiūrėjai per daug filmų.
Tai pala, pala. Ar aš privačios nuosavybės neatsisakiau? Ar savo laisvės neatsisakiau? Ar santuokos neatsisakiau? Atsisakiau. Vadinasi, pradėjau nuo savęs. Vadinasi, galiu siūlyti ir kitiems tuos pačius apribojimus, kuriuos jau esu padaręs pats.Na va, radai būdą, kaip pradėti problemą spręsti nuo savęs. Tai siūlau vietoj to, kad agituotum šeimą gelbėti kitų sąskaita, agituok ją gelbėti savo sąskaita. Nes dabar gaunasi, kad elgiesi bailiai - iš savęs nieko atimti nenori, bet agituoji neduoti kitiems.
Tai taip ir nesupratau tavosios, Augustai, problemos. Kur tu matai problemą? Nematau, kad būtum rimtai pagrindęs ir paaiškinęs, kodėl tai klaida. Numetei nuorodą į kažkokį keistuolišką miglotas abstraktybęs kalbantį saitą. Kurį aš laikau ideologiškai angažuotu ir šlamštiniu. Ir kurį tau kažkodėl labai patinka reklamuoti. Man nedaug aiškiau pasidarė. Kiek supratau, pagrindinės baimės tos, kad partneriai galės turėti nemažai sutuoktinių teisių, kurios ilgainiui Lietuvos teisėkūroje teoriškai gali asimptotiškai artėti link sutuoktinių teisių? Gerai supratau? Ir kur čia problema?Augustas wrote: ↑2021-05-31 13:21viewtopic.php?p=112426#p112426Va, visos pagrindinės problemos yra nusakytos čia:
[...]
Kitaip tariant, Partnerystės įstatymo pagrindinė problema yra pats žodis "partnerystė".
Tai, Augustai, panašu, kad į tave panašūs homofobai jau trigerinasi ne tik dėl "santuoka" ir "šeima" žodžių panaudojimo teisės aktuose sau nepatinkančiame kontekste, bet ir dėl "partnerystės"?
Panašu, kad tokie, kaip tu, neretai mąsto ir nusilaužinėja save per įvairias asociacijas, o ne mąsto apie kažkokius realius praktinę reikšmę turinčius dalykus.
Kadangi, Augustai, skiri tiek daug dėmesio ideologinėms sąvokoms ir esu jų didelis fanatas, tai pakomentuok, kaip tu vertintum teisinius pakeitimus žemiau.
Nepatvirtinto "Partnerystės įstatymo" projekto variantas yra pervardinamas į "Antrųjų pusių sąjungos įstatymas" ar pan., kad tokie žmonės, kaip Augustas, bereikalingai nesitrigerintų.
Visur, kur įstatyme yra tau baisūs termino "šeima" paminėjimai ar sąsajos su tuo, pataisoma, kad šito žodžio nebūtų. Kad visokie augustai bereikalingai nesitrigerintų.
Visur, kur tame projekte buvo nuorodos į Civilinio Kodekso konkrečius punktus iš šeimos knygos ar pan. (dėl tam tikro teisinio taupumo ir aiškumo), atitinkantys tas nuorodas punktai nukopijuojami į minėtąjį "Antrųjų pusių sąjungos įstatymą" ir savarankiškai performuluojami, kad visiškai nebūtų jokio tau įtarimų keliančio paminėjimo apie "šeimas", "santuokas", "sutuoktinius" ar pan. Kad visokie augustai bereikalingai nesitrigerintų.
Tai po tokių pataisymų su tokiu įstatymu jau kaip ir daugiau mažiau viskas gerai tau atrodytų?
Tai ar gerai supratau, kad tu bijai, jog mitologinės heterosantuokos (kaip tu jas supranti), bus tiek negyvybingos, kad nesugebės atlaikyti konkurencijos su kitomis žmonių bendro gyvenimo formomis, jeigu joms bus papildomai įvestas kažkoks naujas teisinis paketas?
Kol kas tik tavo plika niekuo nepagrįsta pozicija. Jokių rimtų kontraargumentų nepateikei.Augustas wrote: ↑2021-05-30 15:46viewtopic.php?p=112421#p112421Apsieis be šito.nori, kad, atvykus iš užsienio į Lietuvą kokioms nors poroms, partnerystes ar homosantuokų statusą turinčių porų statusas arba vykstant partneriams iš Lietuvos į užsienį partnerystės statusas ir tam tikros teisinės garantijos gan skaidriai ir paprastai teisiškai "persineštų" su juo ir galiotų su minimaliais teisiniais trukdžiais.
Šiaip, čia yra vienas iš rimtesnių argumentų, kodėl pageidaujama normalaus Partnerystės įstatymo, o ne kažkokios antrarūšės bendro gyvenimo sutarties siūlomos seimo narių, kurie nelaiko kai kurių žmonių žmonėmis arba siekia savo siaurų politinių interesų. Jeigu Lietuvoje partnerystę sudariusios poros viešnagės užsienyje metu kiltų kokia teisinė su partnerystės ar santuokos teisiniu statusu toje konkrečioje užsienio šalyje susijusi problema (pvz., partneris patektų į ligoninę, reikėtų jį kažkaip teisiškai atstovauti ar pan.), tai automatiškai Lietuvoje sudarytos partnerystės statusas teisiškai įgalintų ir atitinkamas toje užsienio šalyje teises ir Lietuvoje partnerystę sudariusiai porai. Pavyzdžiui, informacijos teikimą apie atrosios pusės sveikatos būklę arba tam tikras teises dalyvauti sprendimuose dėl atrosios pusės gydymo proceso ar pan.
Sorry, Svetime, bet Tu ir vėl nesupratai, ko aš čia dėl tų sąvokų trigerinuosi. Čia ne šiaip sau ginčas dėl žodžių. Teisėje sąvokos svarbios. EŽTT yra nusprendęs, kad jei įteisinama partnerystė, tai teisėmis ji turi būti lygi (hetero)santuokai.Svetimas wrote: ↑2021-06-05 18:24Tai taip ir nesupratau tavosios, Augustai, problemos. Kur tu matai problemą? Nematau, kad būtum rimtai pagrindęs ir paaiškinęs, kodėl tai klaida. Numetei nuorodą į kažkokį keistuolišką miglotas abstraktybęs kalbantį saitą, kurį aš laikau ideologiškai angažuotu ir šlamštiniu. Ir kurį tau kažkodėl labai patinka reklamuoti. Man nedaug aiškiau pasidarė. Kiek supratau, pagrindinės baimės tos, kad partneriai galės turėti nemažai sutuoktinių teisių, kurios ilgainiui asimptotiškai gali artėti link sutuoktinių teisių? Gerai supratau? Ir kur čia problema?Augustas wrote: ↑2021-05-31 13:21viewtopic.php?p=112426#p112426
Va, visos pagrindinės problemos yra nusakytos čia:
[...]
Kitaip tariant, Partnerystės įstatymo pagrindinė problema yra pats žodis "partnerystė".
Tai, Augustai, panašu, kad į tave panašūs homofobai jau trigerinasi ne tik dėl "santuoka" ir "šeima" žodžių panaudojimo teisės aktuose sau nepatinkančiame kontekste, bet ir dėl "partnerystės"?
Panašu, kad tokie, kaip tu, neretai mąsto ir nusilaužinėja save per įvairias asociacijas, o ne mąsto apie kažkokius realius praktinę reikšmę turinčius dalykus.
Kadangi, Augustai, skiri tiek daug dėmesio ideologinėms sąvokoms ir esu jų didelis fanatas, tai pakomentuok, kaip tu vertintum teisinius pakeitimus žemiau.
Nepatvirtinto "Partnerystės įstatymo" projekto variantas yra pervardinamas į "Antrųjų pusių sąjungos įstatymas" ar pan., kad tokie žmonės, kaip Augustas, bereikalingai nesitrigerintų.
Visur, kur įstatyme yra termino "šeima" paminėjimai, pataisoma, kad šito žodžio nebūtų. Kad visokie augustai bereikalingai nesitrigerintų.
Visur, kur tame projekte buvo nuorodos į Civilinio Kodekso konkrečius punktus iš šeimos knygos ar pan. (dėl tam tikro teisinio taupumo ir aiškumo), atitinkantys tas nuorodas punktai nukopijuojami į minėtąjį "Antrųjų pusių sąjungos įstatymą" ir savarankiškai performuluojami, kad visiškai nebūtų jokio paminėjimo apie "santuokas", "sutuoktinius", "šeimas" ar pan. Kad visokie augustai bereikalingai nesitrigerintų.
Tai po tokių pataisymų su tokiu įstatymu jau kaip ir daugiau mažiau viskas gerai tau atrodytų?
Tai jau dabar ji sunkiai atlaiko konkurenciją, nors joks paketas dar neįvestas, plg., tiek daug susimetusių heteroporų, ir jos nemato prasmės tuoktis.Tai ar gerai supratau, kad tu bijai, jog mitologinės heterosantuokos (kaip tu jas supranti), bus tiek negyvybingos, kad nesugebės atlaikyti konkurencijos su kitomis žmonių bendro gyvenimo formomis, jeigu joms bus papildomai įvestas kažkoks naujas teisinis paketas?
Taip, ir čia yra viena iš tų problemų, dėl kurių laužomos ietys. Tai yra patogumas heterosantuokoms, kurio gviešiasi ir visi kiti heteroniekšai, kurie heterosantuokos net nesvajoja sudaryti, o tik pasinaudoti heterosantuokos teikiamais privalumais.Kol kas tik tavo plika niekuo nepagrįsta pozicija. Jokių rimtų kontraargumentų nepateikei.
Šiaip, čia yra vienas iš rimtesnių argumentų, kodėl pageidaujama normalaus Partnerystės įstatymo, o ne kažkokios antrarūšės bendro gyvenimo sutarties siūlomos seimo narių, kurie nelaiko kai kurių žmonių žmonėmis arba siekia savo siaurų politinių interesų. Jeigu Lietuvoje partnerystę sudariusios poros viešnagės užsienyje metu kiltų kokia teisinė su partnerystės ar santuokos teisiniu statusu toje konkrečioje užsienio šalyje susijusi problema (pvz., partneris patektų į ligoninę, reikėtų jį kažkaip teisiškai atstovauti ar pan.), tai automatiškai Lietuvoje sudarytos partnerystės statusas teisiškai įgalintų ir atitinkamas toje užsienio šalyje teises ir Lietuvoje partnerystę sudariusiai porai. Pavyzdžiui, informacijos teikimą apie atrosios pusės sveikatos būklę arba tam tikras teises dalyvauti sprendimuose dėl atrosios pusės gydymo proceso ar pan.
Pagrįsk. Kol to rimtai nepadarei, tai yra tik tavo neišmanėliškas melas ir vartymaisi.
Bet čia visai ne teisėje problema. Manau, kad labai nemažai žmonių rimčiau net nežino, kokias papildomas teises/privalumus susituokę gauna. Teisiniai dalykai jiems nelabai įdomūs. Nemenka dalis tokių žmonių vis dar iš esmės remiasi savo asmeniniais mitologiniais santuokos supratimais.
Tokie žodžiai kaip "gviešiasi", "heteroniekšai" rodo, kad tu šitoj vietoj nesamprotauji racionaliai ir blaiviai.
Cituoju dar kartą: "Teisių plėtimo tendenciją lemia Europos Žmogaus Teisių Teismo jurisprudencija, pagal kurią partneriai yra šeimos nariai, o visoms šeimoms turi būti garantuojamos vienodos teisės (pvz., įsivaikinimo)."
Citatos iš to straipsnio "laisvavisuomenė.lt" Tau kažkodėl neužtenka.
Tai čia ir nėra teisės problema, bet heterosantuokų agitprop'o problema. Gerai pastebėjai, Svetime.Bet čia visai ne teisėje problema. Manau, kad labai nemažai žmonių rimčiau net nežino, kokias papildomas teises/privalumus susituokę gauna. Teisiniai dalykai jiems nelabai įdomūs. Nemenka dalis tokių žmonių vis dar iš esmės remiasi savo asmeniniais mitologiniais santuokos supratimais.
Tas saitas yra homofobus gąsdinantis ir dezinformuojantis saitas. Nepatikimas šaltinis.Augustas wrote: ↑2021-06-05 20:35Cituoju dar kartą: "Teisių plėtimo tendenciją lemia Europos Žmogaus Teisių Teismo jurisprudencija, pagal kurią partneriai yra šeimos nariai, o visoms šeimoms turi būti garantuojamos vienodos teisės (pvz., įsivaikinimo)."
Citatos iš to straipsnio "laisvavisuomenė.lt" Tau kažkodėl neužtenka.
Kaip tu paaiškintum, kad įvairiose Europos šalyse šiuo metu faktiškai egzistuoja ( wiki: LGBT rights in Europe; pasižiūrėk suvestines lenteles žemiau) pačios įvairiausios homo partnerysčių (kurių teisės skiriasi nuo hetero santuokų) teisinės formos? Juk tai faktiškai prieštarauja tavo aukščiau paminėtai EŽTT jurisprudencijos interpretacijai, kuri kalba apie teisių vienodumo tarp partnerių ir sutuoktinių būtinumą.
Manyčiau, kad įvairių religinių veikėjų atveju čia nemaža dalimi yra komunikavimo su žmonėms per "džiūvančio fygmedžio" požiūrį problema. Jei jiems tikrai taip rūpi nuosavas santuokos supratimas ir agitprop'as, tai man atrodo racionaliau koncentruotis ir akcentuoti įvairius pozityvius su santuokomis susijusius dalykus, reklamuoti su jomis susijusias geras idėjas, teises ir kaip tik skatinti ideologines sąsajas su ja ir jų plitimą. O kalbėti apie tai, kaip kam nors kažką idėjiškai panašaus suvaržyti, apriboti, užsidarius savo nuosavos santuokos sąvokoje negatyviai trigerintis, kai kalbama apie bet kokias bent kiek susijusias ideologines sąsajas su šia savoka, bandyti nukapoti visas iš jos einančias "atžalas", kaip tik man atrodo mažai naudos atnešantis dalykas.
Pavyzdžiui, kai kurių RKB veikėjų mąstymas man šitoje vietoje nesuprantamas. Vietoj to, kad džiaugtųsi dėl homo žmonių sąjungų su savo antrosiomis pusėmis, jie iš to daro kažkokį negatyvą, dėl kurio užsitvirtina ir toliau vyksta beprasmiai "kultūriniai karai". Kai galėtų sakyti: "Žiūrėkit, mes taip kietai ir rimtai kultūriškai pavarėm su savo santuokos sąvoka, kad net homo žmonės nujaučia jos naudą, nori kažkiek panašias į ją mitologines formas sau įsiteisinti ir imituoti. Tai tik patvirtina, koks geras ir stiprus tai yra dalykas."
Ne. Vietoj to piktinasi, kad jų santuokos idėjos kai kurios bruožus "niekšai" nori sau prisitaikyti ar kopijuoti, nes jie neva "svetimi" (nes taip kažkodėl vaidenasi). Kai realiai nei "svetimi", nei "niekšai". Kultūriškai kažkuria prasme jie kaip tik artimi.
Arba piktinasi, kad jų nuosavas santuokos supratimas, kuris, anot jų žodžių, yra pagrįstas natūraliais biologiniais dėsniais, visuomenėje tiek nusilpęs, kad ji reikia dirbtinai puoselėti kaip kokią trapią gėlelę. Na tai tik dar labiau programuojasi sau ir kitiems žmonėms tokiu būdu, kad jų nuosavas santuokos supratimas silpnas. Čia man labiau panašu į kažkokį keistą savo supratimo anti-agitpropą, o ne agitpropą.
Jei pakeistum visus tuos savo keistus negatyvius pasivartymus, kuriuos tu čia primalei oponuodamas LGB klausimais šiame forume, pozityviais su santuokomis susijusiais dalykais, tai įtariu gautųsi šaunesnis agitpropas. O dabar kažkaip paradoksaliai gaunasi, kad tavo "oponentai" geriau ir rimčiau agitpropina už santuokos institutą, įvairius gyvenimiškus niuansus minėdami, nei tu pats.
Pažiūrėk į EŽTT sprendimus ta tema, jei jau mano šaltiniais netiki.Svetimas wrote: ↑2021-06-05 20:47Tas saitas yra homofobus gąsdinantis ir dezinformuojantis saitas. Nepatikimas šaltinis.Augustas wrote: ↑2021-06-05 20:35
Cituoju dar kartą: "Teisių plėtimo tendenciją lemia Europos Žmogaus Teisių Teismo jurisprudencija, pagal kurią partneriai yra šeimos nariai, o visoms šeimoms turi būti garantuojamos vienodos teisės (pvz., įsivaikinimo)."
Citatos iš to straipsnio "laisvavisuomenė.lt" Tau kažkodėl neužtenka.
Nepainiok. "Same-sex union" nėra tas pats, kas "Registered partnership".Kaip tu paaiškintum, kad įvairiose Europos šalyse šiuo metu faktiškai egzistuoja ( wiki: LGBT rights in Europe; pasižiūrėk suvestines lenteles žemiau) pačios įvairiausios homo partnerysčių (kurių teisės skiriasi nuo hetero santuokų) teisinės formos? Juk tai faktiškai prieštarauja tavo aukščiau paminėtai EŽTT jurisprudencijos interpretacijai, kuri kalba apie teisių vienodumo tarp partnerių ir sutuoktinių būtinumą.
Idėja gera.Manyčiau, kad įvairių religinių veikėjų atveju čia nemaža dalimi yra komunikavimo su žmonėms per "džiūvančio fygmedžio" požiūrį problema. Jei jiems tikrai taip rūpi nuosavas santuokos supratimas ir agitprop'as, tai man atrodo racionaliau koncentruotis ir akcentuoti įvairius pozityvius su santuokomis susijusius dalykus, reklamuoti su jomis susijusias geras idėjas, teises ir kaip tik skatinti ideologines sąsajas su ja ir jų plitimą. O kalbėti apie tai, kaip kam nors kažką idėjiškai panašaus suvaržyti, apriboti, užsidarius savo nuosavos santuokos sąvokoje negatyviai trigerintis, kai kalbama apie bet kokias bent kiek susijusias ideologines sąsajas su šia savoka, bandyti nukapoti visas iš jos einančias "atžalas", kaip tik man atrodo mažai naudos atnešantis dalykas.
Kultūrinį karą pradėjom ne mes. Tad ir ne mes jį galime užbaigti.Pavyzdžiui, kai kurių RKB veikėjų mąstymas man šitoje vietoje nesuprantamas. Vietoj to, kad džiaugtųsi dėl homo žmonių sąjungų su savo antrosiomis pusėmis, jie iš to daro kažkokį negatyvą, dėl kurio užsitvirtina ir toliau vyksta beprasmiai "kultūriniai karai". Kai galėtų sakyti: "Žiūrėkit, mes taip kietai ir rimtai kultūriškai pavarėm su savo santuokos sąvoka, kad net homo žmonės nujaučia jos naudą, nori kažkiek panašias į ją mitologines formas sau įsiteisinti ir imituoti. Tai tik patvirtina, koks geras ir stiprus tai yra dalykas."
Jei turi minty būtent LGBT žmones, tai niekšai tikrai ne jie. Niekšai yra heterai, kurie nenori tuoktis, bet nori turėti visas heterosantuokų teises. Štai jie yra tikri niekšai.Ne. Vietoj to piktinasi, kad jų santuokos idėjos kai kurios bruožus "niekšai" nori sau prisitaikyti ar kopijuoti, nes jie neva "svetimi" (nes taip kažkodėl vaidenasi). Kai realiai nei "svetimi", nei "niekšai". Kultūriškai kažkuria prasme jie kaip tik artimi.
Tai gerus dalykus visada reikia puoselėti. Jei stiprūs, nepakenks padaryti juos dar stipresniais, o jei nusilpę, tai juos reikia gaivinti net dirbtinai, kaip kokią trapią gėlelę, kol sustiprės.Arba piktinasi, kad jų nuosavas santuokos supratimas, kuris, anot jų žodžių, yra pagrįstas natūraliais biologiniais dėsniais, visuomenėje tiek nusilpęs, kad ji reikia dirbtinai puoselėti kaip kokią trapią gėlelę. Na tai tik dar labiau programuojasi sau ir kitiems žmonėms tokiu būdu, kad jų nuosavas santuokos supratimas silpnas. Čia man labiau panašu į kažkokį keistą savo supratimo anti-agitpropą, o ne agitpropą.
Tai aš čia ir nevarau agitprop'o. Aš čia su Tavimi ir kitais oponentais diskutuoju ir ginčijuosi.Jei pakeistum visus tuos savo keistus negatyvius pasivartymus, kuriuos tu čia primalei oponuodamas LGB klausimais šiame forume, pozityviais su santuokomis susijusiais dalykais, tai įtariu gautųsi šaunesnis agitpropas. O dabar kažkaip paradoksaliai gaunasi, kad tavo "oponentai" geriau ir rimčiau agitpropina už santuokos institutą, įvairius gyvenimiškus niuansus minėdami, nei tu pats.